maakt niets uit, kan gebeuren met die laptops Ben benieuwd, misschien verplaatst je kruis, al heb je wel een regelmatige cyclus.
Nope verandert me kruis niet maar zo zou ik me kaartje wel graag willen haha met dsie extra hoge temp erbij
Ga ff proberen een foto van me meisje in album te zetten is wel al een oude, andere staan op de laptop
Ja het is zeker een mooie meid Intresse om naar Spanje te verhuizen. Ik heb een duivel neefje die 04-04-01 geboren is. Kwart surinaams de rest hollands, ook al zo een lekker ding Wil zo een knappe meid wel als me schoonnichtje hebben haha.
Tja dat neefe van jou kan hij haar wel aan! haha heb gezegd de eerste 20 jongens aan onze deur jaag ik op verschrikkelijke mama manier weg! Enne Lena bijt wel van zich af dusse misschien een goeie match, trouwens ze zou dolgraag naar Spanje willen. Oh ja foto van der halfbroertje staat er ook in ( niet het aapje haha)
Aaah wat een drolletje die kleine halfbroertje Echt een mooi prinsesje heb je, en zij en mijn neefje kunnen echt ooit later hele mooie kindjes krijgen Dus als jullie even emigreren
En mijn neefje is trouwens ook heeel erg hoor.. Die is zooo stiekem, hij geeft van alles zijn broertje de schuld. En hij huilt om heel veel dingen..
Gelukkig is die van mij niet stiekum wel erg ondeugend, enne Julien is alles voor haar ( maar die ziet ze ook maar eens in de 2 weken ) Ze verheugd zich al morgen gaan we weer. Ga nu mn mopje een verhaaltje voorlezen. De \Griezeld Als mn temp op vreemde wijze morgen de lucht inschiet laat ik t je meteen weten. Duim voor leuke appartementjes voor je( met natuurlijk een extra kamertje ) Bis morguh ( haha zo kom ik mn ongi wel door )
Ja toen zijn broertje werd geboren, mocht niemand aan zijn kleine broertje zitten of kijken. Maar nu ze groter zijn hahaha echt verschikkelijk.. Fijne avond, en ben benieuwd naar morgen
hé, lees net dat er door meerdere de avond-4-daagse wordt gelopen. Heb net ook meegelopen. Ben zelf leerkracht en er liepen veel kinderen uit mijn klas mee. Was erg gezellig. Even ergens anders aan denken ik wel goed!
Wat een spannende kaartjes allemaal! Wat de avond4daagse betreft, die hebben we hier vorige week al gelopen Mijn temp is gister en vandaag gestegen waardoor ik denk dat ik echt een eisprong heb gehad! En als ik mijn kaartje een beetje vergelijk met anderen dan denk ik dat ik na morgen ook wel een kruis krijg Nu maar hopen dat de stijging aanhoudt. Zou wel betekenen dat mijn cyclus dit maal korter is en dat is ook niet verkeerd. Hierbij ook mijn kaartje, wie weet kunnen jullie er nog iets uit halen? Groetjes houmar
Hier is de avondvierdaagse ook vorige week al gewees. Voor het eerst in 40 jaar werd de avondvierdaagse niet meer georganiseerd waar wij normaal aan mee doen. Ruzie in de organisatie, dus wij hebben dit jaar niet meer meegelopen. Zou mijn lijf waarschijnlijk toch niet meer aan kunnen, maar ik had het zeker willen proberen. Vind het altijd een happening, die avondvierdaagse.