Mogge ladies. Uhmmm ik begrijp mijn temp niet meer?!?!?!? Nog steeds 36,9....wel erg hoog denk ik...ben wel verkouden maar dat was ik al tijdens eisprong? Vaag vaag vaag Gister witte afscheiding leek wel eiwit maar dan als je m te kort gekookt hebt, dat dat snot overblijft en dan iets dikker.....paar uur later weg en nu ook niets meer.
môgge, mamakitty, zo`n apart hoge temperatuur is het toch niet? Ik heb nog geen eisprong gehad en zit al drie dagen achter elkaar op 36.9? Als je jouw kaartje zo bekijkt dan lijkt het idd op een eisprong, dus je mag weer op het wachtbankje. laatste dag clomid, gelukkig, wat een rotzooi die pillen zeg :x
Voor mij is het wel hoog zo ineens...normaal stijgt ie heel langzaam verder na eisprong en niet ineens zo'n grote hoge stijging...
Hoi, vandaag weer 36,9 (de rest van het kaartje staat in album). Maar heb nog niet durven testen. Zit nu op 15 dpo. Maar manlief wil eigenlijk nog niet testen. Zondag pas. Anders als ie negatief zou zijn dan ben ik weer heel erg in een dip en tot nu toe werd ik elke keer de dag na de test ongi. Dus nog twee daagjes afwachten. Heb eigenlijk ook nog helemaa geen verschijnselen. Raar... Had trouwens vanmorgen wel de neiging om stiekem te testen, zonder man. Gelukkig toch niet gedaan, had ik wel heel lullig gevonden achteraf gezien. Ik zie voor de rest ook wel mooie kaartjes. Spannend
@ MammaKitty: ik vind het ook niet zo'n vreemde temp hoor. je bent gewoon keurig omhoog gegaan na je ei. Bijgaand mijn kaartje: Op en neer gaat het kaartje ... Straks eerst eens even de verwijsbrief bij de HA ophalen, dan weet ik ook wat nu precies de cijfertjes zijn van het sperma onderzoek waar 2 HA's niet uit op kunnen maken wat het nu precies is ...
Meiden, ik kom (weer eens ) om in het werk, dus helaas heb ik (nog) niet jullie berichtjes gelezen. Het wordt wel spannend, hier 10 dpo en gisteren en eergisteren wat (innestelings?)krampjes... Kaartje te zien via link in onderschrift.
goedemorgen....mijn temp zou nu toch onderhand naar benede moeten gaan toch? of is mijn ei toch in dat andere dipje geweest? nou hier nog geen senialen van eventuele ongi maar heb gistren middag getest en die was negatief hieronder mijn kaartje... doet bij jullie die image shaker het...bij mij niet...
Hoi Lynn, het lijkt inderdaad op een innestelingsdip, maar als je nega getest hebt kan het nog alle kanten op. Spannend, net als hier!
okeej,,,nou hopen dat die vervelende test ongelijk had...nou zeehondje ik ga voor jou duimen! en suzq heel erg bedankt voor de moeite...
Dames, ik heb ff hulp nodig. Ik heb de uitslag van het spermaonderzoek, kan iemand mij even helpen die te lezen? TFSC 15.5 (eenheid 10E6/ml) volume 2.5 ml Viscositeit: norm. (ik neem aan normaal) Voorkomen: norm. (ook normaal denk ik) scr.bew. a+b 46% (ik gok dat dit beweeglijkheid is). Als ik het met een lekenoog lees en dingetjes gok denk ik dat er niets aan de hand is. Geen superzaad maar ook geen traag zaad. Alvast dank!
sorry maar daar heb ik geen verstand van...ik zou ok zeggen wat jij zegt...misschien bij zwanger worden een appart topic voor openen? zjin vast mensen die het kunnen ontcijferen voor jou..
Suzy: kijk hier: http://www.mmc.nl/Site/loader/loader.as ... 80cd61be99 en hier: http://www.gezondheidsplein.nl/dossier/ ... perma.html
TFSC 15.5 (eenheid 10E6/ml) ?? volume 2.5 ml = normaal Viscositeit: norm. (ik neem aan normaal) ja Voorkomen: norm. (ook normaal denk ik) ja scr.bew. a+b 46% (ik gok dat dit beweeglijkheid is). = normaal Geen gegevens over de VCM of over de concentratie of het aantal?
Dat TFSC, er staat een referentie onderwaarde van >13, zegt je waarschijnlijk nog niets ... heb ff gegoogled, TFSC staat voor Total Functional Sperm Concentration, als de waarde >13 (dus groter dan 13) dan is hij met 15.5 toch goed? voor de rest geen gegevens. HA was ook was verbaasd over het feit dat niet alle onderzoeken schijnbaar waren gedaan ... helaas Ik probeer de hele ochtend als het hematologisch lab te bellen (nummer staat op de brief met de uitslag, en wie tot 10 kan tellen ... ), maar ze nemen helaas niet op.
TFSC zou de Engelse variant van VCM kunnen zijn. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker. VCM berekend: volume x concentratie x motiliteit (= beweeglijkheid) Een VCM van >20 is helemaal in orde.