Tegn de tijd dat jij gaat slapen word ik meestal voor het eerst wakker zo rond een uur of 5 haf 6 en dan proberen door te slapen, lukt helaas niet altijd, omdat ik moet plassen dan en dan is wachten tot 10 voor 7 erg lang, maar hou t meestal wel goed vol hoor. Ga me klaarmaken mupke is over n uurtje klaar op school en moet altijd n 20 min rijden om haar op te halen. Kussies Ps heeft je mannetje al een leuk kasteeltje voor zijn prinssesje gevonden
Aha vervelend als je wakker word omdat je moet plassen Maar dan heb je wel heerlijk door geslapen vandaag Prinsje gaat morgen laatste appartement bezichtigen en dan gaat hij keuze maken tussen die 2.. Maar ik weet al bijna zeker welke hij kiest Ga jij je mupke eventjes halen. Wat is ze vroeg klaar trouwens
Hey ladies, Ben zo blij en dat wil ik ff delen. FF heeft mij ei gespot waardoor ik eindelijk een bevestiging heb dat ik iig wel een eisprong heb. Helaas lukt het uploaden nu niet ivm storing, want ben zo trots op m'n kaartje dat ik hem graag had willen delen. (kinderachtig hihi). Misschien lukt het later vandaag nog... @mamakitty: die afscheiding die jij beschrijft had ik vandaag en gister ook. Als dit witte vloed heet dan doet het z'n naam eer aan Ik kan echt wel spreken van een vloedgolf Groetjes
Houmar Wat fijn dat je een ei hebt gehad! Ik ben ook iedere keer superblij met mn ei, dan kan ik t wel van de daken schreeuwen . Heb zelf nog geen ei, temp ging wel 0,1 omhoog een mn ovutest lijkt ook iets positiever dan vorige dagen. Hopelijk morgen een vette streep!
Ikdus: Mn dochter heeft een continu rooster op school, betekent dat ze om kwart voor negen beginnen en om half 3 klaar zijn. Heerlijk als je werkende moeder bent. ( en idiaal toen ik alleen was ) Heeft ook voor 4 dagen BSO, maar maken daar maar 1 dag gebruik van, die dag draai ik zoveel mogelijk uren voor mn werk, dan kan ik de rest van de week haar lekker brengen en halen van school. Meestal heb ik vrijdag vrij en kan ik op woensdag vanuit thuis alle administratie ( of bah bah een vergadering bijwonen) van mn werk doen. En dinsdags heeft mn mannetje vrij, zodat ik na mn werk meteen naar school ( deeltijd) kan gaan ( bah tot 21.15 ). Fijne is als we nog een kindje mogen krijgen, ik werk overdag en mn mannetje werkt van 15.30 tot 21.30 en 1 keer in de twee weken in weekend, dus hebben relatief weinig opvang nodig, er is altijd wel iemand thuis. Lang leve de zorg, en nu nog beter betaald krijgen voor t werk dat we verzetten.
@ saffie, superblij met je ei is idd de goede uitdrukking! Hoop voor jou dat je ook snel een ei hebt en daarna natuurlijk dat je zwanger bent! Hier alsnog mijn kaartje
Hoi meiden, Hier nog even snel mijn temp kaartje. Ik vertrek morgen met mijn hubbie voor een romatisch weekend parijs en als ik mijn kaartje zo bekijk, dan neem ik mijn zwangerschapstesten maar mee, denk ik. Wat denken jullie? Mijn temp is hoger dan ooit. Misschien heb ik mazzel.
@ tascha, dat kaartje ziet er idd heeeeel mooi uit! Veel plezier tijdens je romantisch weekendje en wie weet komt en nog een heel verrassend teintje aan!
Ga ik net naar de wc, heb ik roze afscheiding, dus het zal voor mij wel einde verhaal zijn, is wel jammer als je zo'n temp kaartje heb. Balen hoor.
@lynn, mss een rare gedachtengang van mij,maar weet je zeker dat je je eisprong gehad hebt? Er zit namelijk niet zo`n heel groot verschil tussen je temp voor het kruis en na het kruis ? En FF is uiteindelijk alleen maar een hulpmiddel, maar kan niets zeker zeggen. Ik heb ook weleens een kruis gekregen bij FF terwijl ik 100% zeker wist dat er niets was gebeurd ( bloedonderzoeken en echo`s).
Tascha, misschien late innestelingsbloeding En je gaat maar een weekendje weg, dus test anders na het weekend. Als het negatief is zal het vast een grote teleurstelling zijn en dat is niet leuk ! havefun, ik vraag me dat ook af bij dr al is het na die tweede dip wel mogelijk dat toen dr eisprong is geweest.
@Tascha: Misschien heb je pas 2 dagen later geovuleerd en heb je nu een innestelingsbloedinkje. Dan zou je nu op 10 dpo zitten. Het kaartje is mooi!
Ik begin nu echt zenuwachtig te worden, maar we hebben afgesproken dat we op zijn vroegst pas maandag testen om het weekend niet te verpesten (hoop dat het lukt, heb nog matcare ultra liggen, heel verleidelijk, maar een negatieve test wil ik natuurlijk niet zien....)
Spannend hoor, duim heel hard voor je ! Al is je afgelopen keren wel je lf erg kort geweest 11 dagen ?
Ja, maar meestal is hij 12-14 dagen. Hoewel de laatste maanden het steeds 12-13 was. Hoop niet dat-ie steeds korter wordt...
Maandag test jij positief moet van mij Ik hoop dat mijn temp morgen weer zakt en dat van gisteren niet een grote innestelings dip was.
't Zou toch wel heel toevallig zijn als je nu door de pil heen zwanger raakt, Ikdus. Maar niets is onmogelijk. Ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt met die posi test!