Jaa, zou echt toevallig zijn maar tegen over jullie en andere van het forum vergeef ik het me echt niet ! Ik hoop ook dat ik gelijk heb, zou het zo super fijn vinden als je zwanger bent en het ook mag blijven.
Joepieeeee, wij hebben een appartementje Hij gaat morgen nog één bekijken het is van het zelfde kantoor en dan mag vriendlief tussen die twee kiezen, en dan maandag krijgt hij het contract.. Yeaaah ik ben zo blij, eindelijk een plekje voor ons zelf.. En ik mag weer lekker vlug terug naar Spanje
Mogge, jeetjemekreetje wat spannend Aquilegia! Ietwat vroeg tijdstip van de dag om hier te zijn, maar moet naar een paardenkeuring. We zijn er nog niet, maar er zit denk ik een WK-ei aan te komen. (Persona, rechts moet dikker worden dan links) http://www.mijnalbum.nl/Foto-XQX7KSGE.jpg Fijne dag!
Molly, nog een dagje of 3-4 en dan heb jij je super-ei. Vanaf vanavond ramen en deuren dicht, telefoon eruit, geen voetbal op tv en klussen maar.! Aquilegia, spannend weekend hoor Hier eindelijk eens een lagere temperatuur. Ben heel benieuwd of er een ei aan het groeien is, a.s. maandag terug naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Ik vind het wel heel dubbel allemaal. De hele week ben ik ongesteld geweest, heb nu nog spotting, het lijkt wel bloedverlies met afscheiding, ziet er vies uit en het ruikt ook anders als anders, maar dat zou mss van de hormonen kunnen komen? Raar hoor, dat je pilletjes moet slikken om iets te laten groeien terwijl je ook nog ongesteld bent. Maar ja, eerst maar eens afwachten tot maandag. Als er dan nog niets gebeurt dan hebben we pauze tot september.
Hey morge allemaal, Molly laten we hopen dat je geen WK ei krijgt, maar een EK ei anders kunnen we nog wel wachten 8) Veel plezier op de paardenkeuring enne klus ze! laten we hopen dat de doelpunten die gescoord zijn net zon treffers zijn als ...... Ikdus: ik doe een dansje voor je, fijn man een eigen appartementje! Aqui: ik duim me rot hierzo, ik wacht in spanning af!
goedemorgen... Have fun...ik hoop dat er snel een mooi eitje aan het groeien is! de rest... Mijnm temp blijft hoog ik snap er de BALLEN niet van..
Aquilegia, wordt echt spannend voor jou, hoop het voor je! Duimen allemaal voor een positieve test maandag
Mijn kaartje: temp blijft gelijk............................... Trouwens, bij mij zakt mijn temp (als ik ongi ga worden) pas 1 dag vantevoren, dus zolang moet ik qua temp afwachten
hi dames, ik breek even in hier nadat ik even een tijdje niet meer ben geweest hieromdat ik zwanger was. en het later in een miskraam geeindigd is. we dachten zelf dat we 5.2 weken zwanger waren maar aan de grote van de vrucht schatte de vk het op 12 weken! Ondanks al het verdriet dat we erom hebben willen zo graag op nieuw zwanger worden. dit is mijn kaartje voor deze maand:
hi tempmeisjes! hoe is het hier? mama 2801, ik duim extra voor je! jij hebt ook behoorlijke pieken en dalen in je temp, ook vóór je ei. zelf heb ik een nóg schommeliger kaartje en soms word ik daar wel onzeker van hoor.. hoewel ik me dan maar weer probeer te kalmeren met mijn soms rare dag/nachtritme... liefs klingel
Molly, ik hoop ook voor jou op een EK ei, misschien een hollandse overwinning over paar dagen ? Havefun, spannend hoop dat er nu wel een mooi eitje groeit en ze zich niet vergissen. Misschien kan je eventueel bij je FM vragen over de klachten van je clomid ? Aquilegia, oeee je maakt het echt spannend want dit kaartje is toch anders dan anders toch ? En ben super blij met mijn eigen stekkie Clarissa, dankje wel voor je dansje Jij mag ook al weer bijna aan de klus Mama, jammer dat je hier weer bent, had liever dat je hier kwam om te kijken hoe het met ons ging. Heel veel sterkte en succes nog met je verlies en ik hoop dat het weer snel raak zal zijn en mag blijven zitten. We duimen voor je. Kitty, dan moet je nog lang in spanning zitten, spannend hoor Marloes, jaa ik kan straks weer lekker terug naar Spanje, eerst nog even wat dingetjes regelen..
thanx voor alle lieve berichtjes! ik had liever gezien dat ik een goede ei sprong had gehad van 0.5 graad verhoging en dat ik toch boven de 37 zou blijven...rot kaartje deze ronde
Helaas, vanmorgen een tempdaling naar 36,7 (zie kaartje in album) en toen bij het afvegen heel licht bruin op wc papiertje. Later op de dag nog niet echt veel bruin/rood. Maar vorige keer was het ook een dag heel licht en de volgende nog lagere temp en ongi. Dus ik ga er vanuit dat dat morgen ook zo zal zijn. Wel opeens een lf van 16 dagen. Na de vorige keren heel kort (9 en 12)! Ik zal morgen nog even m'n temp laten weten. Maar ik denk dat het over is. Nu dinsdag de gyn afwachten. Uitslagen van bloed van mij en sperma van mannetje. Kijken wat daar uit komt...
Hoi, hoi @aquilegia: heel mooi kaartje ga duimen en pffff @Mama2801: Ik hoop dat het snel mag gaan lukken, heel veel succes! @zeehondje: Balen zeg, maar het zou iig wel n betere lf zijn. Hoop op een goede uitslag a.s. dinsdag, succes! Hier mijn kaartje
[/url] Dit is mijn tempkaartje. Ik ben eigenlijk in een keer begonnen met tempen, omdat ik nog niet ongi was geweest na mijn bevalling (7 maanden geleden). Toen ben ik helemaal gestopt met de bv, ongeveer 1weekje geleden en : ik kreeg bijna meteen mijn ei! Alleen was vanochtend mijn temp nog laag, en gisteren had ik een positieve ovutest (zie album) en vandaag, om 15uur was de ovutest weer negatief. Het draadjesslijm is ook zo goed als weg, wel beetje waterly. Ik denk dat ik dan vandaag mijn ei heb gehad, omdat anders mijn temp toch al hoger moest zijn?En een ovutest test alleen positief bij de lh piek en dit is alleen 24-48uur voor de eisprong. Weet wel zeker dat ik mn eisprong of net heb gehad of vandaag krijg, omdat ik duidelijke ovulatiepijn heb, die gisteren even wat erger was. Vandaag voel ik het nog lichtjes.. Ben benieuwd, morgen zal mijn temp dan wel hoger moeten zijn. Was dit bij jullie ook wel eens zo: dat je temp nog laag was en ovutest negatief? Ik denk zelf dus dat ik mn ei net na het tempen (vanochtend om 8.uur) heb gehad.. Liefs Syl die dus op de wachtbank kan, jahooee!
Let maar niet op mijn temp want heb gister een straaljagertje gehad seven-up met jonge jenever liefs tijgertje23