Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn duimpjes draaien voor jullie! :D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Fijn dat jullie allemaal duimen, dat moet wel effect hebben ;)

4. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik heb een spontaane miskraam gehad van waarschijnlijk een 2 ling.

dinsdags verloor ik een vruchtzakje met een vruchtje erin en zaterdags verloor ik nog een vruchtje van ongeveer 5 cm groot.
    ik heb in totaal 11 dagen gevloeid, en behoorlijk wat pijn gehad(echte weeen) heb toen ik 1 week vloeide een echo gehad en toen zat er alleen nog wat bloed en geen vruchtzakje of niks meer te zien. was dus wel helemaal schoon(waar ik aan de ene kant wel blij om was, zag op tegen een eventueele curretage)

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

mamakitty: bedankt! Vandaag is dus mijn ei dan, aha :D
    Had gisteren wel even hevige ovulatiesteken maar vandaag nog wel licht ovulatiepijn gevoel.
    Heb zelf het idee dat ie vanochtend is geweest, dus dat ie inmiddels al wel is geweest..
    hebben woensdg, dodnerdag en vrijdag geklust...dus vandaag niet denk ik omdat het dan wel veel wordt en niet zo goed is voor het zaad denk ik?
    We wachten het maar af, wel spannend hoor!

Liefs

Syl

6. Niet meer actief

mama heftig zeg :|

ik kan in je temp niet echt een eisprong zien, maarja je hebt wel postieve ovu testen gehad.

7. Sheila82

Waarschijnlijk zal mijn temp morgen omhoog gaan, had vandaag ook nog lichte ovulatiesteken dus ik denk dat mn ei dan toch vandaag is geweest..
    Hoop dus wle dat mn temp morgen omhoog is, asl het goed is wel

Mama: is inderdaad niet niks zeg..
    ik weet helaas hoe het is, heb 2 keer een mk gehad en bij eerste mk had ik ook echt weeen. herkende deze pijn wel meteen toen de weeen begonnen, 2 dagen voor ik ging bevallen voor Demi.

Liefs

Sylvia

8. Niet meer actief

Sylvia, jij hebt zeker weten vandaag je eisprong gehad, ook een mooi dipje voor eisprong :)

9. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ja klopt heb cb digitaal gebruikt en die waren echt vet ositief en had 2 dagen achter elkaar smileys had ook vruchtbaar slijm, vind het ook maar een lichte stijging.

10. Sheila82

Ikdus: thanx voor je reactie! Ben benieuwd wat mijn temp morgen is! Hij zou hoger moeten zijn! Zal wel dan! :D

Mama: Ik heb ook digitale ovulatietest van clearblue gebruikt. Ik gebruik deze altijd als extra, om het helemaal zeker te weten :D
    Ik had gisteren een positieve ovulatietest van Clearblue (de gewone en digitale ook) en was vandaag weer negatief. VInd ze wel fijn die digitale.

Liefs

Syl

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen meiden :eek:

Gisteren dacht ik dat ik onderhand eens een lagere temperatuur zou krijgen,maar niets is minder waar, nog steeds geen "normale"temperatuur, zo voor een eisprong, ben benieuwd morgen, want ik geloof er niets van dat er op deze manier iets groeit?
    Ook veel last van steken/krampen in mijn buik, weer raar deze maand.

Als ik wat zit te spelen met FF en net doe of ik niet ongesteld ben geweest dan krijg ik het volgende kaartje, ziet er in ieder geval al logischer uit, maar ik weet niet of dit uberhaupt wel mogelijk zou zijn, met provera en clomid?

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    dit is het bijbehorende kaartje als ik doortel en ongesteldheid weglaat.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    havefun: misschien zorgt de chlomid voor een andere temp? Zou het eerlijk gezegd ook niet weten...

mijn kaartje weer.... nog 4 dagen

14. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Marloes, de clomid beïnvloed de temperatuur niet, daarom vind ik het ook zo vreemd.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    OK, OK, ik heb toch getest met Matcare ultra en NEGA! :(
    Zucht, ik ook altijd, stom stom stom, maar ik had zo'n mooie temp... :( Wel een open bolletje maar slechts 35 minuten later dan normaal getempt, dus redelijk betrouwbaar.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mama2801: wat verdrietig, :( miskraam van een tweeling... sterkte!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen

ik heb ook een open bolletje....ik ben naar de huisartspost geweest....ik ben vamorgen wakker geworden met buikpijn maar neit zomaar buik echt steken en krampen in mijn bm..het leek net of dat ik zo nodig moest plassen maar het ging niet weg....ik moest op mijn ademhaling letten...zodat ik wel bleef ademen...en niet ging hypere....vriend huisartspost gebeld en daar heen geweest...die dokter heeft gevoeld en zij het kunnen 3 dingen zijn miskraam ongi of innestelling...

ik had ook na dat ik zo'n pijn had mijn temp en die 37,5 heel raar,,,noudames misschien weten jullie wat het is..?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    :(

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    zo lynn, vanmorgen al druk bezig geweest.! ;)
    hebben ze geen inwendige echo gemaakt? of bloed geprikt op hcg?
    En moet je nog op contrôle terugkomen, want als je zo`n buikpijn hebt, zonder dat ze de oorzaak weten, dat is niet goed en daar zijn de artsen heel voorzichtig mee.

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou deze niet hoor! ik moest opletten of dat ik mijn buik wel kan in drukken en of dat ik geen koorts heb...maar 37,5 is toch nog geen koorts...en misschien word mijn temp wel hoger omdat het nog zo vreog is

Deel Deze Pagina