Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ik geef nog niet op, maar die Matcare Ultra testen hebben maar heel weinig HCG nodig, dus ik vrees het ergste. Ik ben ook gewoon chagrijnig, net als altijd als ik ongesteld moet worden. :x

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Logisch dat je sjaggo bent, wie is dat niet na een negatieve test!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, maar ik was gisteren ook al wat snel aangebrand...
    :(
    Bedankt, lieve foto! :)

4. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik heb bij me laatste zwangerschap die helaas geeindigd is in een miskraam, ook gig veel krampen en steken gehad in me bm. werd er snachts wakker van! dus bij mij was het een innesteling die kan ook behoorlijk pijnlijk zijn hoor! heb dit bij me zoontje achteraf ook gevoeld, bij me dochter niet volgens mij?

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@aquilegia: Jammer van je test, maar de hoop nog niet opgeven hoor!

Hey dames hier mijn kaartje. Temp schommelt, maar denk toch ad hand van ovutesten dat mjn ei op CD 15 gaat springen. Dit ook omdat mijn cyclus de afgelopen drie maanden keurig 28/29 dagen heeft.
    We wachten af.
    Iedereen n hele fijne vaderdag gewenst!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dankje voor je antwoord...de krampen zijn redelijk weg zijn niet meer zo heftig als vamorgen...nog steeds geen bloed te zien....misschien een innesteling...of toch gewoon ongi die heel erg pijn doet.... :(

7. Niet meer actief

Mama, nog even geduld en je mag testen dan :)

Havefun, wat gek zeg ik weet het ook niet. Hopelijk heb je morgen duidelijkheid !

Aquilegia, ik lees nu bijna overal dat die ultra niet zo ultra zijn, dus ik heb nog hoop voor je echt waar hoor !

Lynn, nee sorry heb geen idee.. Ik hou me nooit zo bezig met kwaaltjes :eek:eps:
    En inderdaad goed opletten dat het soepel en zacht blijft je buik, want anders kan je blinde darm ontstekking hebben.

Havefun, als ze zo vaak sex hebben en nooit anders is geweest blijft het zaad gewoon goed geloof ik. Moet je maar even aan Aquilegia zij kon het wel goed uitleggen.

Mamakitty, ziet er goed uit, jammer dat je nog zolang geduld moet hebben :)

Tijgertje, misschien eens even testen :)

Sylvia, denk dat je temp morgen verder zal stijgen en gister toch wel een eisprong hebt gehad, en anders vandaag.

Jent, jeetje zolang :| misschien komt het door je cystes? misschien willen die er uit ofzo, haha ik weet het ook niet. Ik hoop dat het snel stopt.
    Kunnen jullie nu wel verder klussen of is het nog steeds erg?

8. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Aquilegia, wat een rottest!

Ik heb nog steeds geen ei! Balen! kaartje staat in mn album, hij is niet interessant genoeg om hier te plaatsen!
    Een beebje maken zonder ei wordt wel lastig...[/img]

9. Niet meer actief

Balen zeg Saffie, nog geen regelmaat dus :(

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, meid! Ik krijg net ook een berichtje van iemand waarbij de gewone Matcare - een dag eerder - een duidelijker resultaat gaf dan de Ultra, die een dag later was afgenomen (beide met ochtendurine). Dus misschien is er nog hoop!

Klopt. Als je altijd elke dag seks hebt, is de zaadproductie van de man afgestemd op elke dag seks. Kwestie van vraag en aanbod die elkaar in evenwicht houden, zogezegd. Tenzij je zeker weet dat er een zaad-probleem is, dan ligt het weer anders.

11. Niet meer actief

Ik weet niet of je Kristel86 "kent" maar zij heeft met matcare ultra nega getest, terwijl CB zwanger aangaf.

Nog meer hoop en bevestiging dat het rot testen zijn nodig ;)?

Ik duim echt super hard voor je hoor.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, je temp ziet er wel super uit meid!
    Ik duim nog steeds!
    Al je kaartjes (op 1 na) zakken al bij 10-11 DPO.
    Ik vind het super positief er uitzien.
    Maar idd niet te hard juichen, nog even afwachten.
    Zou even wachten tot 14 of 15 DPO nu.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Helaas, vandaag ongi doorgebroken.
    Heb jullie verhalen niet kunnen lezen, heb geen tijd.
    Kom nu wel wat minder hier, even wat afstand.
    Maar kom soms natuurlijk wel even kijken of er zwangeren zijn natuurlijk.
    Sterkte, succes, veel plezier e.d. gewenst van mij!

14. Niet meer actief

Balen zeehondje :(
    Hele dikke knuffel voor jou, hopelijk word de afstand van het forum mooi beloond !

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden. Vandaag eindelijk ongesteld geworden na Provera. Dus dinsdag beginnen we weer met spuiten! Heb er zin in!
    Voel me wel knap beroerd, koppijn en enorme buikpijn...

16. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Hey allemaal, ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Ik temp al een tijdje en nu net weer begonnen deze maand (heb even een maand niet getempt).

Normaal kan ik een 2/3 dagen voor mn nod al zien als ik ongi moet worden doordat mn temp dan iets zakt.

Nu zit ik inmiddels op dag 31 en nog geen tekens van de :evil: :evil: te vinden. temp zit nog op 36.9 (dag ervoor 36.7 en de dagen daarvoor 36.9 ook). Ik heb ook al een test gedaan (die van 2 voor 5 euro) maar die gaf negatief.

Ik voel me niet zwanger en niet dat ik ongi moet worden.

Kunnen jullie eens naar mn temp kaart kijken plz en zeggen wat je er van denk?

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_thumbnail.php?pic_id=47038

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ongelooflijk, terwijl ze zeggen dat CB digitaal juist zo veel HGC nodig heeft...

@Mieke: ja, dat klopt, temp is nog hoog.... :)

@Linda: Je kaartje is wel heel klein geworden, kan-ie iets groter?

@Zeehondje: balen, zeg....

18. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
  19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mamakitty: Voorheen ging mijn temp wel meer omhoog..hij zou denk ik wel hoger moeten zijn dus dan hoop ik maar dat hij morgen wel echt hoger is....ik baal er wel van...ook al is dit pas eerste ei sinds 7 maanden..ik was juist zo blij....want als mijn temp laag blijft is mijn ei gewoon niet gesprongen..dus ik ga erg duimen dat mijn temp morgen hoger is!

Aquilegia: Mijn temp is idd niet hoog genoeg gegaan, hij zou denk ik zeker 36,7 c moeten zijn..dus ga erg duimen dat hij morgen wel hoger is! Moet wel zeggen dat ik vandaag toch nog veel slijm (vruchtbaar) heb gehad en toch ook nog ovulatiesteken die toch weer duidelijk aanwezig waren, echt aan 1 kant en richting mijn lies...dus misschien dan toch een laat ei, dus dat hij pas laat gesprongen is (heb wel eens gelezen dat dit ook mogelijk is).
    Wat balen van je negatieve test meid...
    Ik heb trouwens ook gelezen dat een matcare test bij sommigen eerder reageerdenmet positief dan die ultra sensitive, dus er is inderdaad nog hoop, mijn duimen draaien voor je!

IKdus: ik hoop ook heel erg dat mijn temp morgen dan inderdaad gaat stijgen! Zie verder hierboven mijn eisprong klachten die ik vandaag nog had!

Zeehondje: balen zeg..:(

Liefs

Syl
    *die heel erg hoop dat haar temp morgen wel gewoon gestegen is!*

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Daar heb ik nog niet van gehoord, :-k maar anders maakt het bij gezond zaad zowieso niet zoveel uit. Bij om de dag zou je weliswaar betere qualiteit hebben, maar bij elke dag is 'het aanbod' weer veel groter, dus wellicht dat daar dan (bij gezond zaad dus) toch ook genoeg goede zwemmertjes bij zitten - en daar heb je er per slot van rekening uiteindelijk maar ééntje van nodig :D ...

Deel Deze Pagina