@Linda: mmm, met 16 dpo zouden de meeste vrouwen wel positief testen. Je kunt het nog eens proberen op 18 dpo. Een andere mogelijkheid is dat je toch later geovuleerd hebt, bijv. op dag 23. Maar dat komt niet overeen met je slijmwaarnemingen. Gezien de combinatie tussen temperatuur en slijm zou ik zeggen dat je kruis goed staat, al zitten er ook wat lagere temperaturen tussendoor. @Syl: weer een negatief verhaal over de Matcare Ultra! We houden hoop...
Aquilegia, ben benieuwd naar je temp vandaag, hopelijk dat die ook nog gewoon hoog is, keep my fingers crossed Ikdus, dat wist ik idd niet, dat van dat zaad. Omdat je overal leest en te horen krijgt dat het voor de kwaliteit v/h sperma het beste was om het om de dag te doen ivm de kwaliteit van het sperma, maar zo zie je maar, overal leer je elke dag weer dadelijk naar het ZH. Ik geloof er niets van dat de clomid iets gedaan heeft, vraag me niet waarom, maar ik heb zo`n voorgevoel. Tja, om half 9 weet ik meer, mss dat zij ook kunnen verklaren waar ik zo`n last van mijn buik heb. Het blijft voelen of ik elk moment ongesteld kan worden, heel vreemd. temp is wel iets lager als gisteren, maar nog steeds hoog. lijkt me toch iets te hoog vóór een eisprong?
havefun: hoop voor je dat de clomid toch zijn werk aan het doen is! mijn kaartje weer... afwachten maar
@marloes: je kaartje ziet er goed uit. en van mijn kaartje snap ik geen snars! dit heb ik werkelijk nog nooit mee gemaakt,ik wilde vandaag gaan testen maar dat ga ik maar eens niet doen denk ik zo.
Mijn temp is hopeloos.... Ziet erg nu toch wel heel erg naar uit dat ik geen ei heb gehad..zucht...Het is mijn eerste ronde, en mijn eerste ei na de bevalling (7 maanden geleden) verwachte er ook niet veel van maar toch..was zo blij met dat ik zeker wist dat mijn ei eraan kwam en nu is hij waarschijnlijk gewoon niet gesprongen....bah, baal er wel van! Heb nog wel steeds lichte krampjes...dat die ongi maar snel mag komen dan en dat ik weer snel mijn ei heb (en dat dat niet weer heel lang gaat duren..) Liefs Syl [/url]
Goedemorgen tempmeisjes, Ik heb nog in de aanbieding voor de liefhebber en zelf niet meer nodig: 7x Midstream testen van Matcare 6x digitale Clear Bleu + testhuls 3x personastaafjes die ook gebruikt kunnen worden in de digitale CB testhuls 1x Ultra zwangerschapstest van Matcare Ik zou er wel een kleine vergoeding voor willen vragen, aangezien het toch nog best veel en goed bruikbaar is. Ben je geinteresseerd, stuur dan maar even een pb.
Hallo allemaal. Ik zie allemaal weer spannende kaartjes ... duimerdeduim ... Hier verders niet veel spannends. Ik zit voor mij ei, temperatuur schommelt tussen de 36.40 en 36.60 op dit moment. Heb wel veel rare vage klachtjes, nog steeds wat wittige afscheiding uit mijn r-borst, krampjes en veel bm slijm. Raar slijm ook, althans ik weet niet zo goed waar ik het moet categoriseren ... het is "hard en droog" slijm, maar het lijkt wel op eiwit. Ik kan er geen draden uit trekken (van het harde droge slijm), maar wat er omheen zit, daar kan ik dan wel weer draden van trekken ... hmmm, vooralsnog vul ik sticky in, aangezien mijn temperatuur ook geen ei laat zien vooralsnog.
goedemorgen...bijdeze mijn kaartje...ik heb vanmorgen weer hele erge buikpijn gehad..ik moet om 11 uur naar de dokter terug...ik ben ook nog steeds niet ongi..en mijn temp is nog steeds super hoog....ik snap er de ballen niet van...
Ik ook niet lynn. Aquilegia wat balen voor jou dat je nega getest hebt het wordt toch eens tijd dat 1 van de lange wachters toch weer eens zwanger raakt. Nou zoals het er nu uitziet is mijn ongi bijna gestopt. Komt niet door de cystes waarschijnlijk. En klussen dat hebben we de afgelopen weken niet gedaan omdat het gewoon te vies was. Bahbahbah. Maar ja hopelijk kunnen we er over een paar daagjes weer tegenaan hihi. Wel spannend ik heb nu namelijk helemaal geen idee meer wanneer ik ongi mijn ei of whatever heb. Mijn temp is nu hoog lijkt erop alsof ik toch ergens een ei heb gehad als ik naar mijn kaartje kijk. Maar voordeel is nu nu kunnen we meer klussen voor de fun want we hebben toch geen idee hoe mijn cyclus is. xxx Joyce
Goeiemorguh allemaal, Hier in het midden van het land schijnt er een zonnetje, laat dit een zonnig teken voor jullie allen zijn. Hierbij ook weer mijn kaartje Blijft natuurlijk gewoon nog spannend en zegt nu nog niet zoveel... Wachten duurt wel lang zeg! @iedereen die in een onzekere periode zit, ik duim voor jullie!
Nou, de Matcare ultra zat waarschijnlijk toch goed. Temp is afgestort, hoewel ik vrij laat naar bed ging en vrij vroeg weer wakker was. Maar waarschijnlijk kan dit het het toch niet verklaren... Maar het ergste is, dat mijn katje vanochtend niet thuis gekomen is.... We hebben hem gezocht maar nog zonder resultaat... Ik hoop dat als ik vanmiddag thuis kom, hij op me zit te wachten. Het was na de verhuizing de 3e nacht dat hij naar buiten mocht.... Maar we hebben ze een half jaar binnengehouden!
Heb eigenlijk ook nog ff een vraagje. Ik temp 's ochtends vaak op dezelfde tijd maar temp ook wel eens in de avond (gewoon voor mijn eigen beeld). Nu lees ik vaak dat je temp later op de dag stijgt maar als ik later temp is mijn temp vaak ong 0.3 graad lager? Herkenbaar of ben ik zo'n koelbloedig avondtypje?
ach meisje,,,wat zielig van je katje...ik zou het ook verschrikkelijk vinden als mijn katje niet thuis zou komen...maar ik kan je een beetje op vrolijke....mijn kat is ook wel eens een week niet thuis gekomen...en kwam gewoon naar een week weer vrolijk binnen gewandelt..ik ga voor je duimen dat je katje snel weer thuis komt!
@aquilegia, wat vervelend van je temp maar wat naar ook van je katje! Kan me voorstellen dat je even in de stress zit nu! Vaak komen ze toch wel weer terug hoor, hou je daar maar ff aan vast. Katje is vast een beetje de woonomgeving aan het onderzoeken.
@lynn, zie dat je zo naar de dokter gaat? Veel succes en ben erg benieuwd of je wat meer duidelijkheid hebt na dat bezoek.
@ lynn: sterkte bij de dokter! @ aquilegia: he getsie. Onze kat vroeger had er ook een handje van om weg te blijven, om daarna weer binnen te lopen met een blik van ... "wat is er nou?"
Mogge Aquilegia, wat shit, ik had je ZO graag een positieve test gegund. Hopen dat katje vanmiddag weer voor de deur zit! Mieke8, ik hou me in, heb genoeg voorraad hier Hier krijg ik de Matcare ovulatietest niet positief, maar de Persona wel (rechterstreepje donkerder dan linkerstreepje). Vanochtend was de linker weer donkerder, dus zal vandaag mijn eisprong hebben. Heb alleen niet 3 dagen lang ovulatiekrampjes gehad, zoals de vorige rondes, maar je leest vaak dat een cyclus verandert na een miskraam. Laatste klus was gistermiddag, dus dat zit wel goed. Hopen dat temp morgen stijgt, vanochtend was tie 0.1c gestegen. http://www.mijnalbum.nl/Foto-7NXSUKOB.jpg