Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hopelijk sporen ze je katje snel op Aquilegia !

Gaat dat snel als die gechipt is?

Hele dikke knuffel voor jou en een trooskussie op je voorhoofd !

Sylvia, ik heb op de vorige pagina gereageerd op je eisprong gedoe ;)
    Verder ben ik het best wel een met Aquilegia, al kan ik wel begrijpen dat je graag zo snel mogelijk een tweede wilt.

2. Niet meer actief

Is ook logisch dat het nog niet te zien is, het is net 1 mm groot, dan is het gewoon heel moeilijk te zien.

Maar misschien is die pijn van een verschikkelijke eipijn ofzo? Even afwachten wat je temp de aankomende dagen doet :|

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hey meiden ik heb nog geen tijd om bij te lezen, dat doe ik vanavond wel ffies! Hoop iig dat het goed gaat hier.
    Mijn ei komt eraan, had vandaag super positieve ovutest. Temp is vandaag ook weer omhoog, dus tot dusver heb ik niks te klagen...

4. Niet meer actief

Meid wat heb jij verschillende temps zeg woow :|

Fijn dat je je eitje heb gevonden met je ovu, dus lekker aan de klus morgen :D

5. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    heej meiden

Wat zullen jullie doen? Testen? Of toch maar even wachten tot het weekend ofzo.

Durf denk ik nog niet te testen, bang voor een teleurstelling en heb ook helemaal geen kwaaltjes. Normaal zal ik afgelopen zaterdag me NOD moeten hebben en ik ben nog nooit in me leven overtijd geweest :eek:

6. Niet meer actief

Je zit nog maar of 11 DPO of 7, dus testen na het weekend.

7. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    jah dacht ik ook
    hoeveel dgn na je DPO kan je testen?

8. Niet meer actief

14/15 DPO, maar omdat je misschien toch later je eisprong hebt gehad kan je beter even wachten nog met testen.
    Want moch je ei eerder zijn geweest en nu dus 11 DPO zit ben je volgende week maandag ook nog wel zwanger als je zwanger bent ;) En heb je waarschijnlijk een mooie duidelijke positieve test.

Zit je nu pas 7 DPO zou je toch teleur gesteld zijn als het negatief is, en volgende week maandag heb je dan kans dat hij toch al posi is als je zwanger bent.

Helaas nog geduld hebben

9. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    dankje wel voor je duidelijke uitleg
    Heb me er al op voorbereid dat ik moet wachten :oops:
    pfoe duurt wel lang he een week ;)

10. Niet meer actief

Ja inderdaad maarja als je genoeg afleiding hebt is het zooo voorbij :D

11. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    ik zoek de afleiding wel op :)

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Aquilegia en ikdus: bedankt voor jullie reacties! :D
    Ik hoef ook niet meteen zwanger te worden maar ik was juist zo blijf dat mn cylcus eraan zat te komen en dat ik mijn ei had, eindelijk! (en dat er een kleine kans was al)
    Nu gaat het misschien weer heel lang duren, na mijn ongi, dat ik weer een eisprong heb. Heb voorheen altijd een eisprong gehad maar kan natuurlijk komen doordat nu mijn cylcus pas weer op gang komt, dat het nog een beetje verstoort is ofzo.
    Ik heb dus geen haast verder hoor, maar is wel zo prettig als mn cylcus weer op orde komt..
    Ik geniet ook echt volop van ons meisje! :D

Liefs

Syl

13. Niet meer actief

Ja het is zeker prettig dat je cyclus op orde komt.
    Helaas kan je niets meer doen dan afwachten helaas wanneer je cyclus op gang komt.
    En daarna weer je ei, maar ik hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus hebt.

14. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Nou, net nog de uitslag gekregen van de bloedonderzoeken van vorige week door de HA.
    Heb een vitamine B12 tekort en krijg hier nu tabletjes voor ( lage dosering ivm eventuele toekomstige zwangerschap).
    Hopelijk gaan die dingen op den duur werken en voel ik me straks weer wat beter! Heb net eens even gecheckt wat de klachten zoals zijn, en er staan er nogal wat in het lijstje waarvoor ik naar de HA was gegaan, dus hopelijk dat dat het probleem was.Misschien is dat tekort ook wel de oorzaak van die rare cyclussen, stond tenminste ook in de symptonenlijst, onvruchtbaarheid, miskramen en onregelmatige cyclussen dus wie weet is dit het hele eieren eten. Zou wel cru zijn dat één zo`n vitaminetekort de oorzaak zou kunnen zijn van het hele circus.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goh, wat heftig, Havefun! Welke dosis vit B12 is dan wel veilig in de zwangerschap? (en wat heb jij?).
    Ik wist niet dat een tekort miskramen etc. kon veroorzaken. Ik hoop dit dit het oplost.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    iedereen bedankt voor de reactie...

17. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Aqui: ik ben nog steeds aan het blazen hoor! Je katje komt wel weer trug, is zeker op onderzoek uit en veel vriendjes en vriendinnetejs aan t maken.

havefun:" fijn" dat ze iets hebben gevonden wat redelijk goed en snel te verhelpen is, hoop dat je cyclussen nu beter lopen en natuurlijk een mooie babybuik gewenst.

Lyn: hopenlijk krijg je snel duidelijkheid natuurlijk

Hier afgelopen dagen niet getempt ( ongi enne examenfeesje van familie gehad, dus met een biertje onbetrouwbaar ) en alle zwangerschapstesten zijn de deur uit.( maken me veel te onzeker ) Mn ongi is voor zover voorbij, beetje spotting nog. Hoop vanavond aan de klus :) heb er in ieder geval weer zin in haah.
    Raar maar waar, mn ongidagen worden steeds minder heftig en steeds korter. Mn wachtdagen zit ik lekker in Frankrijk uit en hoop natuurlijk positief te testen als ik trug ben.

Nog 3 weken school en 2,5 week werken en joepie vakantie!
    Zo ga ff laatste zooi voor school afmaken.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ havefun: gelukkig maar. Een vraag die bij mijn nu opkomt... waarom komt dat dan nu pas aan het licht? Ik bedoel, het is niet alsof je net bij de gyn/arts loopt toch? Maar toch, aan de ene kant cru dat het een vitamientje is, aan de andere mooi toch, want dat is namelijk zo op te lossen ...

@ aqui: katje al gevonden? Heb geduimd voor je hoor, het is niet fijn om je dier kwijt te zijn, wij zijn 3 maal de hond kwijt geraakt omdat ie door het hek was gelopen, en dat is gewoon geen fijn gevoel.

@ lynn: hebben ze geen bloed geprikt eigenlijk? Misschien is dat wel gedaan hoor, en het ik het helemaal gemist, waarvoor excuus dan.

Bijgaand mijn kaartje. ovutest (matcare) is nog wel nega, maar hij wordt donkerder en donkerder ... ik zelf vermoed dat ik morgen een posi test heb, we zullen zien.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej ze hebben geen bloedgeprik..waarom weet ik ook niet...ik heb vandaag urine in moeten leveren en dat moet ik maandag weer....maar vandaag werd alle gecontroleerd en maandag heb ik alleen een zwangerschaptest...misschien als die weer negatief is dat hij dan pas bloedprikt

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Suzy, dat vraag ik mij dus ook af en is a.s. woensdag de eerste vraag die ik ook ga stellen aan de fert.arts, want het is te zot om los te lopen dat een HA dit moet constateren terwijl ik al bijna 2 jaar bij die artsen loop.
    Antwoord van de fert.arts volgt dus nog.

Aquilegia, ik weet helemaal niet wat een "veilige"dosis zou zijn. Recept ligt nog bij de apotheek en morgenvroeg ga ik die ophalen. Zal morgen wel even de dosering hier neerpennen.

Deel Deze Pagina