Hoi hoi, nou ik temp deze maand voor het eerst met thermometer met twee cijfers achter de komma. En ik moet idd zeggen dat het schommelt met vorige maand. Ik heb vannacht ook boven de wcpot gehangen, omdat het eten van gister blijkbaar niet goed gevallen was. dus vandaar dat ie misschien iets hoger is. Heb dat wel aangegeven op ff. Maar we gan iig braaf verder met verliefd doen 8)
Net wat ik dacht heb de dikke dekbecd weg gedaan en de dunne weer genomen temp is 36,3 dus denk toch dat het aan de dikke dekbed lag liefs tijgertje23
@ havefun: ik ben benieuwd dan wat de fert. arts gaat zeggen. @ lynn: okee, wachten tot maandag dus. Balen. Ik snap eigenlijk nooit waarom artsen zo moeilijk doen met bloed prikken eigenlijk maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen. Misschien omdat je eigenlijke NOD pas over 4 dagen is? Wie weet ... wachten dus ... Heb je nog krampen gehad?
officeel ben ik 2 dagen over mijn cyclus heen maar ik moet uitgaan van mijn langste cyclus...jah ik heb hellaas nog last van krampen maar die zijn s morgens 1000 keer zo erg dan s middags....heel raar...vooral de druk op mijn blaas het lijkt net of dat ik mijn buikspieren aanspan en blijf aan spannen en er zelf geen controlle over heb...ik vind het zo vreemd...en neej voor de mensen die nu denken misschien heb je een blaasonsteking...ik heb 2 inwendige onderzoeken gehad en geloof me dat ik mijn bm oftewel alle 2... ik heb ze trouwens mooi allebei op de echo weer gezien...lief voor het eerst maar die snap net als ik niets van echo beelde///
@suzy, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Ze heeft mij wel doorgestuurd naar de internist, omdat ik natuurlijk ook daar geklaagd heb en ook gevraagd heb of al mijn klachten konden komen van die hormonen? Ze heeft een heel verhaal gedicteerd voor die internist en a.s. maandag moet ik daar ook nog heen. Gisteren eens gecheckt wat het nou precies inhoudt als je een vitamine B12 tekort hebt, maar ben er toch wel van geschrokken. Zeker het verhaaltje dat hoort bij zwanger worden,zwangerschap en miskraam. Even kort door de bocht houdt het in dat vitamine b12 zorgt voor celdeling en aanmaak van dna, en als je een tekort hier van hebt, dan heb je kans van 1 op 3 dat je kindje spina bofida ( open ruggetje dacht ik) krijgt of neurale buis defecten ( waaronder ook een open gehemelte en hazenlip valt dacht ik). Ook heb je veel meer kans op miskramen, omdat de celdeling en aanmaak van dna gestoord is. Bij vitamine b12 tekort mag je ook geen foliumzuur slikken,omdat dit dan niet opgenomen wordt, maar opgeslagen wordt ik je lijf en een ander stofje wordt en zorgt voor neurologische klachten ( mss is dat de oorzaak van mijn toenemende aanvallen van migraine), dus ik heb morgen sowieso een hele vragenlijst aan de fert.arts en als zij mij niet verder kan helpen dan is het retour naar de HA, want hier wil ik natuurlijk wel meer informatie over hebben. Het zal weer niet waar zijn. Sjongesjonge zeg. Er is nog veel meer informatie over dit tekort,maar dat is niet van invloed op het zwanger worden dus hier niet van toepassing. Ben er wel flink van geschrokken, maar ben ergens ook blij dat nu is aangetoond dat ik me niet aanstel maar dat al mijn klachten veroorzaakt wordt door iets. Op de medische site van vitamine B12 tekort staat zelfs dat het een ernstige, maar goed behandebare ziekte is, dus het is toch wel iets serieus, en nu snap ik ook waarom de huisarts eigenlijk aandrong op injecties Mss toch maar eens een pauze inlassen en eerst ervoor zorgen dat dit tekort weer op normale waarden zit, voordat we uberhaupt voor een kindje gaan proberen, want om nu bewust te gaan proberen terwijl er zoveel haken en ogen aan zitten, daar sta ik ook niet achter. Stel je voor dat je kindje iets zou hebben door dit tekort, dat vergeef ik mezelf nooit meer Morgen maar afwachten, flink gesprek en laat jullie weten wat de arts er van denkt. kaartje niets aparts, nog steeds hoge temp.
Lynn, mss last van je darmen? Als je naar de wc bent geweest worden de krampen dan minder, omdat je zegt dat het s`morgens erger is dan overdag? Ik weet niet of je veel nootjes eet of vet eten, maar dat is mss ook een optie om dat een tijdje dan niet te doen. En een blaasontsteking kunnen ze volgens mij niet zien op een inwendige echo,maar door een simpel urinetestje. Plas in een potje, stickje erin en na een minuut is het resultaat bekend.
Bedankt voor het mee denken...maar misschien had ik het niet goed uitgelegd...ik heb 2x gisteren mijn urine in moeten leveren...en daar hebben ze mee uitgesloten dat het een blaasontsteking is...en ik weet ook wel wat mijn darmen zijn en wat mijn baarmoeder...en dit was toch echt mijn baarmoeder...want als meneer de gyn naar binnen ging kon ik ook precies aanwijzen wat pijn deed.... maar toch bedankt want stel je voor dat het wel mijn darmen waren dan zat ik toch echt verkeerd bij de gyn....
mijn temp is nog steeds 37.20 en mijn ongi is nog steeds niet in aanzicht...ook heb ik sinds vanmorgen geen krampen meer! daar ben ik HEEL blij om want ik was me gisteren avond al druk aan het maken voor vanmorgen....nou maar hopen dat het voor een goed doel is geweest...
Mijn chart: Tempdipje is een HEEL KLEIN dipje geweest...dat kan toch nooit een innestellingsdip geweest zijn zo iniminie?
Dank je, maar ik denk het niet hoor....voel weer vanalles, kan nooit goed zijn denk ik dan, maak mezelf gek whoehahahahaha
jah ik voel ook vanalles...maar ik weet ook niet of dat nouvan dei buik[ijn komt of dat ik misschien toch zwanger ben...maar dan lijkt het me dat ze toch wel een positieve test voor me hadden!
@Lynn, ja idd....schiet ook niet op zo bij jou he @Mollyvg, haha ja daar zijn we goed in he Trouwens ei gehad gister!?
neej het schiet niet op..en ik haat onzekerheden....mijn lief en ik gaan nu stiekum toch hopen dat het een zwangerschap is...maar zul je net zien dat ik maandag ochtend voordat ik naar die gyn moet ongi word...ik ben nu wel heel onzeker....waar komen in godsnaam die krampen van daan en waarom word ik maar neit ongi....
Ja, gister ei gehad Mamakitty, maar er zit iets van twijfel. Een weekje na het spotten na de mk voelde ik weer eitjes groeien, maar nu rond de eisprong voelde ik eigenlijk weinig, behalve klusbehoefte. De 3 dagen ovulatiekrampjes die ik de laatste 4 of 5 cycli heb gehad had ik nu niet, en dat geeft uiteraard weer twijfel.
nou..................met mijn 1e zat ik bij een fertiliteitsarts, NET....en met mijn 1e echo zag ze dus al dat ik zwanger was...maar ze zei niets omdat het voor je nod nog fout kan gaan....maar ik was dus zwanger!