Nou, ik heb een prachtige temp om ongesteld te worden en dat is dan ook gebeurd Sorry, Ikdus, dat ik je teleurstel Kat is nog steeds weg. Ik hoor dat (ook gecastreerde) katers na een verhuizing hun leefgebied opnieuw uitzetten en dat ze dan soms een paar dagen weg zijn. Dat hoop ik dan maar. @Molly: mooi eitje na de MK, tenminste, het lijkt er al heel sterk op! De rest heb ik (nog) niet gelezen.
@Aquilegia, ik hoop dat je gelijk hebt wb je katje en dat ie snel terug komt! Jammer dat je ongi geworden bent, maar zat er idd met je temp helaas al in. Suc6 deze ronde! Sterkte he!
Moeilijk te omschrijven, maar alsof ze onder spanning komen te staan, zeg maar zoals ovulatiekrampjes, maar dan een week eerder. Aquilegia verdorie Poezel moet wel gaan meewerken nu hoor.
Het rare is dat mijn gyn en ha denken allebei dat ik zwanger ben maar de testen werken niet mee en daarom moet ik maandag terug voor nog een test..mijn gy is ook super lief wanthij zei doe maar hie is veel goedkoper dan die dingen van de apotheek!
ik zou ook wel iets willen voelen thuis mijn ovutatie want dan weet ik wanneer ik ongeveer ongi moet worden
jah ik weet ook niet waarom hij dat niet doet maar dat vraag ik maandag dan wel! misschien niet over na gedacht? ik weet ook totaal niet hoe de doktoren denken....
@Lynn, gewoon vragen hoor, hij kan wel blijven doorgaan met urinetesten, maar als ze toch nega blijven en jij overtijd, dan mooi een bloedttest!
hi dames, ik wilde even zeggen dat ik ondanks me heele raare temp kaartje deze ronde , weer ZWANGER ben! ik denk dat me thermometer het loodje gelegt heeft, temp klopt niks meer van laaste dagen... Maar heb gisteren en vanochtend positief getest zit nu 2 dagen voor me nod en vind het weer net zo spannend! ik hoop dat het dit x wel goed mag blijven gaan, ik denk het wel want zo duidelijk me test nu is . zo duidelijk test had ik bij me vorige zwangerschap die uit gelopen is op een mk pas bij 1 week overtijd....
mama2801: gefeliciteerd, fijn dat je weer zo snel zwanger bent! Hopelijk gaat nu alles goed. Molly: mooi eitje..fijn dat je cyclus na de miskraam niet gek is gaan doen. Hier, gaan we, denk ik naar de volgende ronde.... temp is aan het zakken maar was vroeger wakker.. 5.30 ipv 6.45.... als ik de temp corrector zou gebruiken dan zou hij 36.84 er van maken... maar laat het zo wel staan, met een mooi open rondje...
Marloes; je ziet op veel kaartjes rond 9, 10, 11 DPO een daling van de temp en daarna gaat ie weer omhoog. Ik zou nog even wachten met zeggen dan je naar de volgende ronde gaat! Groet, Shannah
@Mama2801: gefeliciteerd! @Marloes: je hebt wel veel vroeger getempt, daardoor kan je temp lager zijn. Morgen weer omhoog?
@ mama2801: gefeliciteerd hoor! @ marloes80: ik zou ook even wachten wat de temp de komende dagen doet. Hoeft idd niet einde oefening te zijn. Morgen dus weer omhoog! Mijn kaartje - niets bijzonders, hoop dat ik vanavond een mooie posi ovutest heb (zal dan wel voor het eerst zijn, maar die van gister gaf hoop)
heb net idd ff gegoogled en idd het kan best 'n groot verschil maken... morgen maar gewoon pas weer wakker worden als de wekker gaat en niet 1,5 uur eerder. pfff en dat ook nog eens op mijn vrije dag
Aquilegia, dubbel balen zeg.. Kunnen ze hem niet makkelijk vinden met zo een chip? En dikke knuffel, ik had zo gehoopt dat je niet ongesteld werd Mama2801, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, ik hoop voor je dat het nu blijft zitten, zal voor je duimen ! Marloes, niet meer zo vroeg wakker worden hè
Met ovulatietesten in combinatie met je temp kun je toch heel goed in de gaten houden wanneer je een eisprong hebt? @ Mama2801, gefeliciteerd! @ Kom op Marloes, morgen weer omhoog!
jah...dat klopt en heb nu 2 x met ovutesten getest....als ik nu niet zwanger ben ga ik het ook combineren tempen en ovutesten