Lees net dat je zo vroeg wakker bent, als je morgen weer zo vroeg wakker bent, zou ik daar maar gewoon vast blij mee zijn hoor! ik ben ook altijd een mesn naar de wekker en dan zou ik ook liever nog langer doorslapen, maar toen ik zwanger was, de eerste anderhalve week, en dan een paar dagen daarbijn toen ik nog neit wist dat ik zwanger was, was ik ook stipt heel vroeg wakker!
Mama: gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden! Strijkkraal: hoop dat je heel snel je ei gaat krijgen nu! Marloes: het kan even een dipje zijn, kan goed zijn dat ie morgen weer hoger is, enne je hebt vroeger getempt, kan idd veel uitmaken! (we blazen de temp omhoog!) Nou, mijn temp is nu wel iets omhoog gegaan maar nog niet zo heel veel. Enne, wat be ik stom geweest, de temp voor mn positieve ovutest klopt niet! Houdt boven naast mn bed ook een lijstje bij met mijn temp en die temp typ ik dan weer over in FF. Maar mijn gemiddelde temp is 36,4 c ipc 36,5 c (al zitten er ook wel paar 36,5 c tussen hoor) Ook best raar, ik merk heraan wel dat mn temp heel anders is dan voor mijn zwangerschap, Toen had ik bij 36,4c mijn ei....36,6 c was toen mijn gemiddelde...maargoed..mn cylcus moet nog op gang komen denk ik dan maar. Mn temp is dus wel iets hoger maar nog niet hoog genoeg voor een ei wat gesprongen is. Had t/m gisteren wel heel vri=uchtbaar slijm, had ik voorheen ook niet, dan was het zo dat als mn ei was geweest dat slijm ook meteen helemaal weg was daarna..dus weet het niet hoor..afwachten is het enige wat ik kan doen, al verwacht ik niet dat mn temp verder zal stijgen. Liefs Syl [/url] [/img]
Nee, ze kunnen hem wel scannen als ze hem ergens vinden en dan bellen ze ons direct op. Maar als hij gewoon ergens buiten loopt kun je er niets mee. @Syl: eisprong op dag 18 denk ik, als je tenminste morgen en overmorgen ook nog een hogere temp hebt. 0,1 graad hoger is genoeg, hoor.
IK ben wel lastig he, steeds met mn rare kaartje Maar thanx weer voor jullie reacties. Tussen dag 16 en 18 moet het dan wel geweest zijn, want bij dag 16 had ik wel een dipje..hmm..lastig hoor..ik hoop dat jullie gelijk hebben.. Ik duim ook even een beetje voor mezelf dat mn temp morgen weer iets hoger is. Aquilegia: vind het echt zo rot voor je dat je kat nog steeds niet terug is.. Wij hebben ook 2 katten gehad. 1 is vorig jaar op 8 juni overreden...(Macho heette hij) en november 07 is onze andere poes, Smoopy weggelopen, nouja, we weten niet wat er is gebeurd natuurlijk.. Is nog niet teruggekomen en zal ook niet meer terugkomen...Dus best vlak achter elkaar onze 2 schatjes kwijt... Liefs Sylvia
Oja hier nog even mn kaartje. Het wordt wel een raar ding zo. Hopelijk is deze daling aanleiding voor mn ei om te gaan springen, maar dat zal wel niet.
Hoi allemaal, @ mama, gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat het goed mag gaan! @ lynn, hoop dat je buikpijn voor een goed doel is. @ mamakitty, ik duim voor een innestellingsdip! Hier mijn kaartje voor vandaag:
@saffie, misschien is het inderdaad een dipje voor je eisprong? Of een innestelingsdip. Hopen dat ie nu weer mooi omhoog gaat. @houmar: mooi kaartje, hopen dat je temp zo blijft! Groetjes.
Ja maar aan mijn temp-kaartje te zien ben ik nog te vroeg. Dus ik wacht nog maar even. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een echo... Ga dan zaterdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben. Ik zie dat jij ook van die lange cyclussen hebt... Irri of niet? http://i287.photobucket.com/albums/ll13 ... -juni2.jpg
Is idd errug irri die lange cyclussen. Het is voor mij nu de eerste keer dat ik temp en weet dus eigenlijk ook niet hoe lang de fase na de eisprong bij mij duurt? Heb je kaartje bekeken net, lijkt er idd op dat nu testen te vroeg is. Morgen maar de echo afwachten, hoop op een positieve test voor je zaterdag!
Bleuhg ... dit is echt de laatste keer dat ik met ovu testen aan de slag ga. Gisteren zag er zo hoopgevend uit, een streepje dat donkerder was dan eergisteren en dus dacht ik dat vanavond toch wel een mooie posi ovutest te hebben. Niet dus ... streepje moest ik met een vergrootglas gaan zoeken ... :x Blijkbaar krijg ik mijn LH piek of midden op de dag (dus vanmiddag) en is ie errug kort (binnen een paar uur weg), of is het streepje van gisteren echt het maximale wat ik eruit kan halen ... Gezien mijn temp vanochtend (hoger dan gisteren, 0.04 graden) gok ik op optie 1. Aan de klus dus vanavond ... ik gok er maar op dat morgen m'n ei-dip zal zijn ...
Ik heb hetzelfde besloten voor komende maand. Ik had deze maand 3x positieve testen... Ik vertrouw maar op mijn temp. En tot ie stijgt gewoon lekker veel klussen haha. Succes! (mag ik trouwens vragen waarom je naar de gyn moet?)
Ja hoor, dat mag Wij zijn al 5 jaar bezig ... dwz tot aan het begin van dit jaar onbeschermde sex met een instelling van het komt zoals het komt, sinds dit jaar zijn we er meer mee bezig (dus eigenlijk is het ronde 4 + 4,5 jaar in mijn onderschrift). Ik begin me nu toch we wat zorgen te maken, ook gezien de leeftijd enzo ...
hi dames ik heb een vraag, ik zit vandaag op 11 dpo. heb gisteren en vandaag positief getest, en sinds vanmiddag heb ik ineens bloedverlies. kan dit een innestelings bloeding zijn? het is helder rood/bruin. maar het is geen slijm ofzo meer rode afscheiding , ook geen sliertjes of stolsels etc... ben erg onzeker nu! ook omdat ik in maart een mk heb gehad.en nu ben ik gelijk zwanger na me mk. en voor mijn doen is dit wel een erg korte lf. normaal heb ik hem minimaal 14 dagen