Dit begrijp ik ook al niet, zit je ons in de maling te nemen ofso? We zijn hier allemaal bezig om een aanvulling op ons geluk te krijgen en vinden veel troost en steun bij elkaar.
mamakitty en Marloes: mooie kaartjes! Lammetje: ik blaas pfffffffffffffffffffffff jouw temp ook omhoooog! Liefs Syl
@ MSS Waarom zou mamma2801 ons in hemelsnaam in de maling willen nemen? Als de vk een schatting maakt van wat er bij de mk uit is gekomen kun je daar wel van uitgaan hoor. Na mijn curettage op 10.5wk heb ik nog 2 weken positieve tests gehad, niet 3 weken, dat is voor iedereen anders.
@ikdus: Gefeliciteerd met t appartement! Veel woonplezier daar! @mama2801: Sterkte @mss: Rare gedachtegang hoor! Ik zal ook nog even blazen voor de tempkaartjes van iedereen die het nodig heeft. groetjes saffie
@ mss: beetje flauw om dat te zeggen. Hoe weet je dat nou? @ ikdus: gefeliciteerd met su casa @ havefun: ik ben benieuwd wat de fert. arts heeft verteld. Daar moest je toch naartoe vandaag? @ lammetje: ik blaas ook even mee ... pfff, pfff, pfff @ mamakitty: mooi hoog hoor ... Mijn kaartje ... nog steeds geen ei gevonden geloof ik. Dacht dat mijn temp vanochtend wel op sprong-temperatuur zou zijn, maar helaas. Het voordeel is dat hubbie gister geen zin had om te klussen en ik in eerste instantie een beetje baalde daarvan (had zin, maar ook omdat ik dacht dat mijn ei op springen stond), maar nu kijk ik helemaal uit naar vanavond Ik ben wel zo wijs geweest om die verrekte ovu testen voor hubbie te verstoppen, wil niet dat hij het gevoel heeft dat het moet. Hij informeert het wel voorzichtig naar van "nou, is er al een ei?" en dat roep ik "nee hoor, geen ei te bekennen". Nu is dat nog steeds zo, maar ik hoop van harte dat de dip morgen komt en dat er dus een ei is. Dus als iedereen ook voor mij kan blazen ... maar dan naar beneden ...
thanks voor het blazen Strijkkraal en ik ga voor jou duimen hoor dat je een ei krijgt! Blaas jij mijn temp naar boven blaas ik die van jou een dagje naar beneden voor je ei! Sylvia ook bedankt voor het blazen ga duimen dat het bij mij net zo goed werkt als bij jou en marloes!
*proest* haha en je vent maar denken; wat duurt dat toch lang en wat lief dat ze ook met me wil sexen zonder dat dat een gedachte van een kind achter zit hihi
het zijn mannen he! Ik krijg het op zich wel verkocht bij hem, aangezien mijn ei vorige cyclus ook later was (op CD18 )
hihi stinkerd Maar heel begrijpelijk hoor. Gelukkig kan ik tegen de mijne zeggen; Gister was mijn ei, vandaag laatste kans....zullen we nog een gokje wagen? En dan zegt ie gretig ja! hahaha
Haaay meiden, ik blaas voor jullie allemaal die het nodig hebben pfff pfff.. Syl, goed dat je temp omhoog is geschoten dus toch wel een ei ! Clarissa, veel succes met school ! Lynn, zou het niet kunnen dat je toen toch je ei hebt gehad? Omdat je temp nu zo hoog is Meiden ik denk dat mss bedoeld dat ze in het ene topic zegt dat het een mk bij 10 weken zwangerschap was en hier loopt verkondigen dat het bij een 12 weken zwangerschap was. Verder snap ik niet echt verder wat ze ermee bedoelt maar goed. Iedereen bedankt voor de felicitaties ! Ik ben eigenlijk alles vergeten, mijn geheugen is echt niet meer goed
Ah, nee, die tijden zijn echt voorbij. Mr-twice-a-day 8-[ heeft toch moeten toegeven dat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat en zeker niet als er iets op het spel staat. Daar zijn we nu wel achter gekomen de afgelopen maanden. De leeftijd en 1,5 pakje peuken per dag gaan er wel inhakken ondertussen ...
Sja...mannen...soms... De mijne is 32 en rookt zware shag, al vanaf zijn 13e, en VEEL...gelukkig mindert hij nu iets, maar genoeg in mijn ogen niet...mja....eerst maar eens zien of ie mij zwanger kan maken hihi
ikdus, gefeliciteerd met je woning, dat is weer een opluchting voor je! Mooi kaartje wel trouwens! Klopt het kaartje nu helemaal? Want je was gestopt met de pil enzo? Zo ja, ga je nog testen 1 deze dagen? Ik heb net mijn 5e IUI gehad, mijn bmm zat wat dicht, dus was een beetje pijnlijk, en ik verlies nu nog wat bloed, maar mijn man heeft goed zijn best gedaan, er waren maar liefst 54mlj goed beweeglijke zwemmers! Daar moet er toch vast wel 1 van overblijven toch?
Wauw wies wat een zaadjes zeg, wat goed zeg ! Ik hoop dat er 1 sterk genoeg is nu ! Ik heb 4 juni mijn laatste pil ingenomen, omdat mijn vriend dat prettiger vond voor het geval ik zwanger zou zijn. En heb daarna geen pil meer geslikt. Ik heb ook 4 juni mijn eisprong gehad. Dus mijn temp klopt wel denk ik. Ik kan ze namelijk niet krijgen hier in NL Ik wou eerst vandaag testen, maar ik durf niet zo goed
als je temp morgen nog zo hoog is, zou ik toch een testje wagen, maar goed, ik test al heel gauw! wel spannend hoor! Strijkkraal, jaja, hij is er zelf ook erg trots op...