Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik heb hier ook zo'n dekhengst rondlopen :)

2. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@ikdus: Wat fijn je eigen stekkie, wanneer kom je deze kant op denk je?

@Jent: YES de :evil: :evil: zijn weer foetsie, succes!

@Strijkkraal: heel veel plezier vanavond :oops:

@wies31: 54milj daar moet er wel 1tje tussen zitten *duim duim duim*

Maar hier mijn kaartje, is niet echt n touw meer aan vast te knopen aangezien ik slokdarmontsteking heb.

3. Niet meer actief

Deze kant ? Ik zit nu in NL ik ga volgende week weer lekker terug naar Spanje :p

Zoo ik heb durven testen ( ochtend urine, had nog niet geplast )

En hij is negatief :whistle:, dus als ik mijn doorbraak bloeding reken als menstruatie zit ik nu al op dag 8:D

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heb even een vraagje..
    Ik test al vanaf dag 11 met ovulatietesten, maar ik test tot nu toe nog steeds negatief (zie foto's album)
    Zou ik mijn ei al gehad kunnen hebben, aan dit kaartje te zien? Of heb ik hem nog niet gehad...?
    Ik word zo onzeker omdat ik steeds negatief test en heb een gemiddelde cyclus van 30 dus ik zou nu echt wel positief moeten testen... :(

Wil iemand even in mijn album kijken, ik weet niet hoe ik hem hier krijg.

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    jeetje wat een boel zwemmers komen hier voorbij zeg pff die mannnen hebben puik zaad hier!

Mijn mannetje begint zelf al van moet het nu al weer ha ha omgekeerde wereld.
    Moet ook al mijn charmes in de strijd gooien om hem zover te krijgen.
    Ik zei van de week och straks mag je van mij 9 maanden rust .hmmm zei hij lol joh

Tessa denk niet dat hij geweest is maar ben geen expert op dat gebied.

Kita beterschap jeetje lijkt me echt heel vervelend slokdarm kun je ook niet goed eten en drinken?

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @lammetje
    Ik hoop dat hij nog komt. Bedankt dat je even gekeken hebt..

Iemand anders misschien?

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hoi allen,
    Ik blaas voor iedereen die het nodig heeft naar boven en/of naar beneden :)
    Mijn temp is weer ietsje omhoog!
    Zal mijn kaartje weer ff plaatsen. Omdat het de eerste keer is dat ik temp hou ik ook alles wat me verder opvalt bij, vandaar het uitgebreidde lijstje eronder.
    Groetjes

8. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Je testen zijn idd erg licht, volgens mij ook te licht. Ook je temp is niet heel erg omhoog gegaan zo te zien. Dus nog maar ff doorklussen :) denk ik.

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Houmar,
    Nee he? Ik dacht ook al dat hij waarschijnlijk niet hoog genoeg is gegaan om een ei gehad te hebben.
    Laten we hopen dat hij nog komt.....:cry:

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi Suzy en de rest van de meiden.

Dit zal voor mij voorlopig de laatste keer zijn dat ik hier kom, want we hebben nu een pauze ingelast. Ben idd bij de fert.arts geweest en het hele verhaal ook met haar besproken. Medisch gezien is het niet verstandig om nu zwanger te raken, vanwege het simpele feit dat ik nu 35% kans heb op een kindje met een neurologische afwijking ( open ruggetje, open gehemelte en weet ik wat nog allemaal meer voor ernstige dingen). Dit kan natuurlijk altijd voorkomen, maar om die keus bewust te maken daar pas ik voor. Verder mag je bij een vitamine B12 tekort GEEN foliumzuur slikken, dus ja, dan blijft er weinig over dan maar weer een familiedoos condooms aan te schaffen. De afspraak voor de internist stond al voor a.s. maandag, maar dit wordt zeker meegenomen en in overleg met de internist hoogstwaarschijnlijk toch gaan beginnen met injecties. Eerst moet mijn lijf weer in orde zijn ( en hopelijk heb ik dan ook de helft minder klachten! :) ) voordat ik uberhaupt weer ga denken aan vruchtbaarheidsbehandelingen. Ook zou het zomaar kunnen dat als de waarde weer normaal is dat mijn hele cyclus weer "normaal"is en dat ik spontaan zwanger wordt, want de zwemmers van mijn man waren kei goed. Nu eerst maar eens zorgen dat dit opgelost gaat worden en in september ofzo weer gaan beginnen.
    Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het ondergaan van alle behandelingen, stress, wachtweken, blijdschap en teleurstelling. Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor het meeleven en meedenken en hopelijk dat er over een tijdje meer positieve dingen te vertellen zijn.
    Ik ga nu echt afstand nemen van alles wat ook maar met kinderen te maken heeft en ga de komende zomermaanden werken aan mijn herstel en genieten van al het andere moois wat ik heb in mijn leven en hopelijk hoef ik hier dan ook niet meer terug te komen, want als dat zo is, dan is onze grootste wens in vervulling gegaan
    Veel succes en sterkte voor iedereen.

Nog een klein berichtje voor Zico, bedankt voor je tip, maar ik heb een ernstig tekort aan B12 en dat is niet op te lossen door een simpel vitaminepilletje te slikken,( slik nu al een dik jaar gravitamon, daar zit ook b12 in, maar mijn waarde blijft maar zakken en zakken, dus dat is veel te weinig) maar krijg nu pure B12 in tabletvorm ( 1000mg) en hoogswaarschijnlijk vanaf volgende week de komende 10 weken elke week een injectie met pure B12. Was het maar zo simpel op te lossen.................

11. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ havefun, veel sterkte en je hebt gelijk dat je even de tijd neemt om te herstellen! Niets is zo belangrijk als een gezond lijf en je moet er zuinig op zijn want je hebt er maar 1. Geniet maar van alle andere mooie dingen om je heen. Knuffel

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Havefun, heel veel sterkte! Dat je maar snel mag opknappen! En gauw aan je kinderwens weer mag denken!

13. Niet meer actief

Havefun heel veel sterkte !
    Ik hoop dat je b12 weer snel op orde is en je je weer mag melden bij ons !

14. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hi dames.
    het bloeden is echt goed door gezet.
    de positieve test kan niet meer zijn van mijn vorige miskraam, want toen ben ik blijven testen tot ik negatief teste.
    En deze positieve test was echt van een nieuwe zwangerschap wat helaas toch ook weer fout gelopen is.
    gisteren avond is het vruchtje afkomen zetten, het zag er precies uit als op de zwangerschapsbanner.
    Vond het behoorlijk confronterend om het weer te zien.
    Maandag ga ik naar de huyisarts voor me verder te laten onderzoeken.
    En we hopen dat we gauw weer in verwachting zijn en dan ook echt mogen blijven!

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Havefun, sterkte met alles en ik kan me goed voorstellen dat je nu ff eerst aan je eigen herstel gaat werken. Pluspunt, ze hebben dan waarschijnlijk eindelijk gevonden wat je lichaam totaal op z'n kop zette, en het is behandelbaar. Meis, zorg goed voor jezelf en we zien je vanzelf weer verschijnen ...

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja dat is waar, de tijd is al een beetje gevlogen. In begin dacht ik nog van amaai nog 32 weken tot bevalling nu zijn het er nog maar 16, gaat snel

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Heeft niet zo veel nut na je eisprong de dag ervoor he ;)

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mijn dekhengst (als in paard ;) ) ruikt zelf of het ei (bij een merrie) weg is of niet, een beter echo apparaat bestaat er niet :D

Havefun, sterkte en succes en hopelijk tot gauw met een positief bericht!

Mama2801, toch vmk, ik ook morgen al weer 3 wk geleden maar het lijf heeft het vrijwel direct weer zelf opgepakt met een EK-ei afgelopen weekend. Sterkte met de verwerking, meid!

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

pfff, ben ik blij dat mijn hubbie niet zo'n sterk ontwikkelde neus heeft ... al zou het wel zo moeten zijn, evolutie-technisch gezien dan. Wij dieren moeten ook op de een of andere manier uiterlijke subtiele kenmerken hebben die door de andere sexe al dan niet bewust wordt onderkend als zijnde vruchtbaar ... raar toch dat wij daar dan weer staafjes voor nodig hebben toch? Volgens mij zijn wij iets te overgeëvoluleerd (fraai woord zo ...)

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dag na je eisprong kan nog geloof ik?

Deel Deze Pagina