Mama, wat ontzettend triest dat je het vruchtje ook dit keer bent verloren. We hebben even via de pb contact gehad de afgelopen dagen. Ik wil je even heel veel sterkte wensen. Havefun, voor jou ook heel veel sterkte en ik hoop over een tijdje op positief nieuws. Heb je verder nog een pb gestuurd!
Lieve Ikdus...NEEJ met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen maar geloof me...mijn gyn heeft er wel verstand van...we zullen zien...
Haha oké Lynn, dus er is wel gekeken wanneer je ei gesprongen is.. Nou ben benieuwd of je straks posi test, duim duim! Kitty, dag na eisprong heeft geen zin. Eitje leeft maar 12 uur en de conceptie zelf duur al 10 uur. En een normale snelle zaadje die zwemt maa 3 millimeters per minuut. Dus dan is het echt te laat Ben dr weer vandoor moet oppassen straks over 10 minuten.. Pfff en ik ben echt zooo moe
10 uur? 3 mm per minuut? hmmm, laat mijn hubbie dat maar niet horen, die denkt echt dat het racemonsters zijn
Jep bij national graphic ofzo was er een hele documontaire er over laatst Ik ga laptopje dicht doen en klaar maken om te gaan opassen, ben er later weer als de kids slapen. Groetjess
Hmmm...hoe kan het dan dat zoveel vrouwen alleen de dag na de ovulatie sex hebben gehad en zwanger zijn geworden?
Dag meiden, Even een vraagje tussendoor; zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn kaartje in mijn album krijg? Alvast heel hartelijk dank. Groet, Shannah
Omdat hun ovulatie dan misschien toch later is geweest dan ze zeggen ? Of misschien heeft hun ventje superzaad en leeft het gewoon echt dagenlan waardoor het als nog bevrucht raakt. Ik heb geen idee Kitty
Hahaha nee, ik woon in Spanje maar zit nu even in Holland Dat je in de war bent kan af en toe gebeuren Pas maar op als je straks opnieuw zwanger bent
Goede morgen dames, hier weer een keer mijn kaartje. Na een negatieve test in het ziekenhuis gisteren (zie mijn andere topis) geef ik de moed nog niet op. Temp blijft wel heel mooi hoog! Fijne dag allen! http://i287.photobucket.com/albums/ll13 ... -juni3.jpg
He Havefun sterkte. Het wijst mij weer even op de feiten dat ik ook maar weer eens bloed moeten laten prikken om te kijken of mijn B12 gehalte nog goed is aangezien ik vegetarisch ben en dus een aantal jaren geleden een tekort heb gehad. Verder duim en blaas ik voor iedereen. xxx Joyce
Een tempdipje van mij.. Baal ik wel van eigenlijk maarja..hopen dat ie morgen weer hoger is. Had vanacht wel flnke steken (een paar keer, werd er beetje wakker van) en licht soort van ongi gevoel. [/url] [/img]
Mogge dames. FF heeft mijn eisprong een dag eerder gezet dan ik, maar ik laat het zo maar staan. http://www.mijnalbum.nl/Foto-83LT373B.jpg
Strijkkraal... laat je late eitje dan maar een super eitje zijn he Sylvia... morgen netjes terug omhoog he Havefun: veel succes meid! Hoop dat je snel de juiste hoeveelheden weer in je lichaam hebt zitten en dat het dan snel raak mag zijn. Mijn kaartje weer...