jah ik ga er bijna oprekenen..maar dat doen we maar ff niet..we w8ten netjes maandag op de gyn....maar lief wil zondag wel testen...ik durf niet meer bang dat ik weer een negatieve krijg...dus als ik maandag daar ben de mensen die daar bij het lab kunnen uit maken of dat ik zwanger ben....maar goed...ben blij dat jij hem ook mooi vind..ik hoop dat jij ook een mooie houd...
zo heb ik weer wat geleerd...het kan of het kanniet....nou ik hoop dat ik volgend jaar ook kan zeggen hoe het bij mij was/is dan..
Hoop ik ook, maar denk dat ie zondag toch wel zakt hoor...zie mezelf niet in de 1e ronde al zwanger worden....met dochterlief duurde het 11 maand. Mja, zou leuk zijn Wel enorm last van mijn borsten..erg pijnlijk aan de zijkanten. Of ze blauw zijn. Ik zou idd als ik jou was ook zondag testen.......you never know! Ik duim!
Hier ook, en maandag kon ik ook niet meer in slaap komen. Vannacht 2 of 3x wakker geworden van de dorst.
Hallo meiden Ik wil iedereen nog even succes wensen! Wij hebben een vakantie naar de zon geboekt dus de komende 2,3 weken ga ik me lekker niet druk maken over mn ei en klussen en testen etc. Maar even lekker ontspannen en genieten. Ben benieuwd hoeveel zwangeren er zijn als ik van vakantie terug kom! Groetjes Saffie
Zo, een mooi stel kaartjes zeg deze maand. Meiden die het weekend gaan testen, succes! Hopelijk zitten er een paar mooie dubbele streepjes tussen! Wij gaan zondag op vakantie, en hoop nu steeds dat ik nu/vandaag maar ongi ga worden. Anders zit ik daar lekker aan het strand... Maar mijn temp is nog hoog, dus het zal wel vakantie worden Groetjes!
Ja ik dacht al, ik wist toch zeker dat jij je spaans neefje zat te koppelen aan iemands nichtje van het forum.. En dat je het niet zo naar je zin had om in een huis met iedereen bij elkaar te wonen....Klopt dit wel dan : Maar ik begrijp dat je nu ffies hier bent en manlief stekkie voor jullie zelf heeft gevonden! Nou heel veel plezier, en snel terug vliegen naar spanje! ( wesley en ik zouden ook heel graag emigreren naar spanje/griekenland ) Ennuh over dat zwangeren laat me maar snel meer dingen vergeten
Zo er komen alweer spannende kaartjes voorbij! *duim duim duim* @saffie: hele fijne vakantie geniet ervan meid Kan er bij mij echt geen hoogte van krijgen, maar dat komt denk ik echt omdat ik slokdarmontsteking heb. Ik heb mijn ei gister gehad, volgens mij!
Bijna, ik zat mijn kwart surinaamse en driekwart hollandse neefje te koppelen( die in Spanje woont ) aan de de dochter van Clarissa En dat andere klopt wel, had het inderdaad niet meer naar mijn zin om met zijn alle in één huis te wonen. En bovendien ben ik heel erg wagenziek en we wonen op een berg en als we daar vanaf willen dan heb je om de 3 meter alweer een scherpe bocht. En dat is niet zo goed voor mijn autoziekheid, en zonder rijbewijs ben ik super afhankelijk van mijn tante en oom. En nu we een eigen stekkie hebben lekker niet meer.. En als je echt wil emigreren moet je dat echt zeker weten doen hoor. Het zal in het begin moeilijk zijn, maar je komt er echt wel .. En ik zal voor je duimen dat je straks weer heel veel extra's zal vergeten Jeetje, echt vervelend die temp van jou.. Maar denk ook dat je gister je eisprong hebt gehad, heb je nu medicijnen voor je slokdarm ? Wat is er precies aan de hand ermee? Volgens mij heb ik er overheen gelezen
Hey meiden Morgen wordt ik een kwartje me vriend heeft al wat plannen voor vanavond hi hi liefs tijgertje23
@ikdus: okay ben ik weer helemaal up to date, ik vind het stoer van je om zo'n keuze te maken! Wie weet worden we ooit elkaars buurvrouw 8) Want Wes en ik hadden allebei die droom al voor we elkaar leerden kennen, dus dat zit op zich wel goed.. De grote vraag blijft wanneer we die grote stap/keuze dan willen/gaan maken. Wes werkt bij internationaal bedrijf en kan evt in heel Europa werken dus dat is ook weer n voordeel. We zijn ook echt verslaafd aan dat programma ik vertrek... Maar ik dwaal enorm vh topic af. Heb je btw al wel n ticket geboekt? En mijn temp tja niet te vergelijken met vorige maand, zal echt door slokdarm komen. Ik heb ontsteking, waarschijnlijk door het spugen heeft mijn maagklepje niet goed gewerkt, en is er zo zuur in mijn slokdarm terecht gekomen oid... het doet iig * au au * met slikken, en warme dranken/eten.. Steken op mijn borst, dacht maandagnacht in eerste instantie dat ik het aan mijn hart kreeg, zo'n steken ik kreeg bijna geen lucht. Ik heb nu medicijnen, maar omdat ik nog steeds spuug neem ik ze nog maar niet, vind het ook rotperiode, kwam midden in onze klusperiode opzetten
Hoi allemaal, Pfff wat een spannende kaartjes allemaal, daar moet idd wel wat tussen zitten.. Om het nog wat spannender te maken plaats ik mijn kaartje ook maar weer.
Tijgertje veel plezier met je plannen Kita, als je geen negatieve ovu testen had gehad, zou ik zeggen je bent zwanger met dat spugen van je Kan je geen zetpillen krijgen tegen je misselijkheid/overgeven ofzo? Erg is dat hè die steken.. Toen ik voor het eerst aan het hyperventileren was kreeg ik ook van die steken en mijn armen en benen begonnen te tintelen. Ik dacht ook dat het mijn dood werd. En mijn moeder trok er niets van aan. Ik ben in mijn pyama en op blote voeten naar mijn opa en oma* hun huis gaan lopen, en hun hebben meteen naar eerste hulp gebelt, en toen kwam er iemand kijken. Bleek het gewoon hyperventilatie zijn. Schandelijk hoor .. Maar mijn tip is echt wil je emigreren moet je het echt doen. Maar probeer wel eerst naar een echte toeristische plaats te verhuizen waar veel nederlanders komen en al wonen, want die kunnen je beter opweg helpen om alles te regelen omdat er dan ook veel nederlandse dingen zijn die dat doen.
Thanx voor de tip ikdus, heb t ff gecheckt maar staat wel op advanced? Iemand nog ideeen over hoe het kan?
Hmm dan heb ik ook geen idee hoe het kan, snap sowieso vrij weinig van ff hoor Weet hoe ik mijn temp en dingen moet invullen en daar laat ik het bij haha.. Maar heb ook echt geen idee hoe het kan. Het maakt ook eigenlijk niets uit zo een lijn slaat eigenlijk best nergens op
Hoi ikdus Ja me vriend heeft plannen voor mij omdat ik morgen jarig ben Word ik 25 Erg he ze zijn nu iets aan het opbouwen maar wat weet ik dus niet Morgen naar nijmegen voor me manneke moet zijn goedje inleveren En 21 juli moeten we weer erheen en dan krijgen we de uitslagen van het bloed en sperma onderzoek Dus erg spannend We hebben een lieve ifv arts ze heeft echt tijd voor je verhaal enz.... Maar we hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat liefs tijgertje23