ik ga op vakantie .... ik ga op vakantie .... echt ont-zet-tend off topic, maar ik heb net mijn vakantie geboekt ... 3 weken naar het Griekse eiland Lefkas mid september - moet het ff kwijt! Ik zat eigenlijk alleen maar op het internet te gluren om wat inspiratie op te doen, toen mijn oog viel op deze vakantie. Tja, toen heb ik maar gewoon geboekt, aangezien je zo'n aanbieding ook niet een tweede keer tegenkomt ...
lekker hoor... 8) wij gaan over 2 weken en ik heb geen zin! voel me er niet lekker door....dadelijk krijg ik het in egypte...
Houmar ik denk dat je zo'n hoge lijn hebt, omdat over de hele lijn gezien je toch vier hoge pre- o temps hebt. MSS. O dat is wel even slikken voor jullie, hopelijk zit er toch een eigenwijs zaadje tussen. Maar ik ben er zeker van dat het met een beetje hulp wel moet lukken toch? Met mij gaat het op zich redelijk ook al wil het zwanger worden ook niet echt lukken. Ik ben nu deze cyclus 18 dagen ongi geweest en hebben middels echo gezien dat ik 2 cystes heb. Opzich niet ernstig, maar moet toch begin aug voor echo terugkomen en gesprek met gyn om te kijken hoe we verder gaan, maar waarschijnlijk worden we doorverwezen naar fertilliteitsarts. En begin sept hadden we sowieso uitslag van zaadonderzoek staan en bij mij bloedonderzoek en dan meteen weer gesprekje met gyn. Dit is gelukkig de eerste keer dat mijn cyclus van slag is en hopelijk de laatste keer. Volgende ronde next try. Dus ja we hopen maar dat het voor die tijd lukt en alles goed gaat. Spannend al die kaartjes pfffppffffpfffff xxx Joyce
Oooee dus je word morgen alweer oud Tijgertje Je word vast verwend, alvast gefeliciteerd en geniet er van ! En het word zo te zien erg spannende tijden voor jou, ik hoop dat alles goed is met zaadjes en bloed. Knuffel.. Strijkkraal, gefeliciteerd met je vakantie, dat zijn nou eens mooie vooruitzichten ! Lynn, wanneer heb je nou je eisprong gehad? Je moet je echt niet druk maken met je buikpijn. Anders kan je nooit op vakantie gaan, want er kan altijd van alles gebeuren op je vakantie, gewoon een goede vakantie verzekering nemen zodat je ook op vakantie naar de dokter kan gaan als het zou moeten !
Jent, ik denk ook niet dat dat het is. Ik heb ook wel eens uitschieters gehad van 37 graden enzo.. En mijn lijn is ook steeds rond de 36,7.. Nouwja zal wel allemaal, dr temp blijft mooi hoog en daar gaat het om.. Verder doet die lijn er niet toe
als het nu buikpijn is waar ik nog iets mee kan ok...maar dit is geen buikpijn waar ik me thuis lekker bij voel..laat staan in een ander land...ik ben veelt e bang dat ik van mijn eigen af ga...mijn lief hebben ook beloten om er heel goed over na te denken mocht ik maandag horen dat ik zwanger ben om het mischien te anuleren..nu zul je wel denken....hun zijn GEK....maar aangezien ik met mijn afwijking in mijn baarmoeders meer risico loop willen wij die niet nemen...en gelukkig hebben wij een goede anuleerings ver....
Ikdus: kom lekker ff spieken en ontspannen van al het leer/werken ( poehpoeh ) Had net nog effu geprobeert of lena een vluchtje met je mee wil pakken na Spanje naar je neefje. Maar nee hoor spanje wel, neefje niet. Of hij moet al goed bomen kunnen klimmen, dan wil ze er wel over nadenken. ( ondertussen op de achtergrond...., bah vriendjes en kussen getsiederiebahbah, maar legt wel alvast haar barcelona shirt klaar , voor het geval dat ie inderdaad goed kan klimmen en ze mee wil) Zit nog voor mn ei dus geen spannend kaartje. Probeer wel mijn bm te checken ( nee niet nu ) en heb elke keer het gevoel alof hij mega open staat. ben benieuwd hoever hij openstaat in mijn vruchtbare dagen. ( dan kan er zeker een olifant doorkruipen ) wel al een vervelend weeig gevoel in bm. Verder hierzo veel spannende kaartjes. Havefun: zorg goed voor jezelf. Dikke kus en knuf Lynn: Zie ik nu echt al een positieve test voor aankomende maandag? of is dit wishfull thinking . Hoop een mooie positieve maandag voor je. Suzq: veel plezier haha enne geniet ervan! Tijgertje: doe je naam eer aan ! Veel plezier vanavond enne alvast een hieperdepiep voor jou! Kita: heeeeeel veel beterschap ( haha heb ook een heel erg leuke dochter ....) En alle andere dames " blaas blaas"
@ikdus: ja misselijk vh evt zwanger zijn zit er niet in aangezien ik al sinds zondag misselijk ben...en heb gister waarschijnlijk mijn ei heb gehad 8) Ik heb morgenochten afspraak HA om even eea duidelijk door te spreken omdat ik wil weten wat kwaad kan en niet. Maar voel me gelukkig al iets beter, dus stiekum hoop ik dat het vanzelf overgaat En zo'n heftig verhaal van hyperventilatie ken ik ook. Heb dat ook ooit bij iemand gezien was geen pretje voor diegene. Als wij vertrekken, hebben we ons al voorgenomen om dat niet als n kip zonder kop te doen...Wel geleerd van ik vertrek. We willen sowieso van te voren de taal beheersen.. Wes spreekt al spaans, ik n paar woordjes, maar vind het n mooie taal! Vind het iig spannend voor je, heb je al foto's oid gezien van je huisje? @Tijgertje: Happy Birthday! Maak er n mooi feestje van meid, alvast van Harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag! @Strijkkraal: krijg spontaan zin om ook last-minute ofzoiets te boeken
@lynn1986: idd je moet gewoon doen waar je het meest prettig bij gaat voelen. ALs het heel je vakantie gaat beheersen is het ook zonde, je hebt het goed geregeld met de verzekering dus dat is ook geen probleem gelukkig!
Kita: Ja de taal kennen is echt belangerijk ja.. Gelukkig zitten er in Torremolinos veel nederlandse dingen, en anders kunnen ze wel engels . En ik dacht eerder aan van vorige maand zwanger, maar door die negatieve ovutesten is dat haast niet mogelijk . Helaas nog geen foto's gezien, maar goed hoeft ook niet zo voor mij Clarissa, ja mijn neefje is een aapie en kan goed bomen klimmen, dus stuur dr maar mee
Dames vin zo dat het tijd wordt voor een paar zwangere buiken! Dusse achter die pc uit en aan de klus.. ( 8) ) ( beetje melige zin )
krijg mn aapje nu niet na bedje, komt hele tijd na beneden om te vragen of ze echt meemag, maar effu uitgelegd dat t n grapje is. Nu is ze n beetje boos. " heb ik voor niets mn tasje en barcelona spullen ingepakt "
heb al geboekt ... zuid frankrijk, vertrek over 2 weekjes. Maar aangezien jij nu een paleisje hebt, hebben we al een vakantieadresje voor komend jaar ( nee hoor, ik dwing niets af )
Hahaha het word wel krap maar prima hoor.. Hopelijk woont neefje lief dan al/nog in de buurt van ons.
@Jent Ik had het al mee gelezen Jent....tja ons geduld wordt welop proef gesteld hé... Maar we gaan ervoor,het was idd wel even slikken en we hebben daarna nog wel even stijf gestaan van de stress. Maar het gaat ons zeker ALLEMAAL lukken Ik zag dat wies haar 5 iui had....ik hoop echt dat het nu raak is Ik heb wel heel erg veel steun gehad op dit forum Met dank aan alle meiden die daar aan meegewerkt hebben. ik blijf jullie volgen en zo af en toe ff posten
Tja lynn, daar zijn we voor, he we zijn lief iedereen heeft weleens een bemoedigend woordje nodig. Het wachten duurt alleen zo lang. T komt als het komt, niet zo onzeker! ( sorry melige zin nog niet over, ga ff afwassen )