Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whaha....en jij denkt dat afwassen je gaat helpen om ervan af tekomen..ik denk dat je gewoon tegen je vriend/man aan moet staan...

en over die onzekerheid...jah als ik nou zou kunnen zeggen jah ik ben zwanger of nee het is niet zo ok....maar hier word een zeker mens nog onzeker van....

Maar ga maar lekker afwassen.... :)

2. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Zo klaar met afwassen.
    Haha 1 ding is zeker dus niet? de onzekerheid ( dit ga ik trug krijgen als ik weer op t wachtbankje zit hahahahah oh nee ben dan op vakantie!)
    Maar mn vriendje komt net binnen van zn werk, en ja hij staat altijd tegen me aan. ( tot vervelens toe )

Ff iets anders hoe open is open bij je BMM in je vruchtbare dagen?

Heb overigens een gigantische pukkelaanval vanaf maandag. Lang leve de hormonen ( en de chocola natuurlijk )

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He Suzy, dan zitten wij er ook!
    Wij gaan van 6-20 sept. eerst een weekje leren zeilen en daarna een weekje zeilen.
    Dus eigenlijk zijn we er alleen de eerste week aan wal en de laatste dag.
    Toevallig. 8) :D

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe open je bmm is? ik zou het niet weten...ik kan dat ding nergens vinden..en ik moet er dan ook wel 2 hebben....dus zijn denk ik verstoppertje aan het spelen :)

nu even mijn zereneus kant...op het forum zwanger worden hebben ze het over bmm en dan kan je lezen hoe open zacht dicht of hard hij moet zijn...

is dat bij jou ook zo dat als jij in de keuken bezig bent je vriend de hele tijd aan je zit? ;)

nog even over mijn vakantie...ik heb alleen een zwangerschap verklaring nodig en dan kan hij geannuleerd worden..wil dit nu net het probleem zijn...ik weet niet of dat ik zwanger ben... :oops:

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar had ik ook last van voor mijn NOD, spannend meiden.

Hoe gaat het verder?

6. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Nou opschieten dan en vlug bevestigd zwanger zijn dan.

Jip ook een keueknprinsje hierzo, kan eigenlijk nooit van me af blijven :oops: Soms echt supervervelend ;)

Kweet heb gelezen hoe je BMM zou moeten aanvoelen, maar die van mij heb ik alleen maar open gevoeld, denk omdat ik al een dochter heb. Vraag me gewoon af of ie dan nog meer open is ( kan er nu t topje van mn wijsvinger tegenaanleggen en dan is ie de helft in de vorm van een streepje ) Andere moeders misschien een antwoord?....
    Bah dat vervelende gevoel wordt steeds meer. Zou haast denken dat ik weer ongi ga worden.

7. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Mieke veel plezier bij je eerste echo en afspraakje met de verloskundige! Spannend en leuk niet?

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wij gaan van 13 sept - 4okt. Dus als wij daar aankomen zit jij waarschijnlijk op een bootje op de zee :) Toevallig hoor 8)

Ik was helemaal niet van plan om een vakantie te boeken en zat gewoon wat te frobelen op de site van Elmar Reizen. Zonvakantie voor 3 weken met hotel aan zee. Sja, toen kwam er een aanbieding uit die ik eigenlijk niet kon negeren, ik heb gebeld en toen vertelden ze me dat ze nog maar 2 kamers hadden en toen heb ik maar heel hard ja gezegd.

Ik heb er onwijs veel zin in, roep de hele avond al dat we op vakantie gaan ... ben net een klein kind.

9. Niet meer actief

Clarissa, je bmm staat inderdaad al open omdat je een kind hebt. Dat is bijna bij elke vrouw die al bevallen is. Maar hoe open het moet staan geen idee hoor..
    Mijn bmm staat volgens mij mijn hele cyclus open:S

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goemorgen...alles goed hier...zoals jullie misschien aan mijn banner....ik moet vandaag ongie worden...al zie ik dat niet snel gebeuren....vriend wil heeeeeel graag morgen testen dus ik ga vandaag maar wat testen halen...iemand nog aanbevelingen voor goede teste....ik heb tot nu toe alleen die goed kopen van het kruitvat gehad....

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Temp nog hoog, maar goed, zegt nog niks he ;)

@Lynn, clear blue is goed. Wil je goedkoper alternatief, dan apothekerstest of test van de DA drogist....

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga zoiezo cb digitaal halen en dan doe ik er nog wel 1 van da en misschien haal ik die van de apo ook nog wel....ik droom alleen maar van positieve of negatieve testen grrr.

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge.
    Ik zou de clear blue digitaal alleen gebruiken na ander merk positieve testen. Op de een of andere manier vind ik de digi extra confronterend.

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah thanx voor de tip...als ik positief test wil ik die doen anders niet.... :eek:

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dan zu ik alleen 1 van apotheker halen als ik jou was...is die positief, ben je ook echt zwanger hoor! Is eenhele goede test! ;)

En ja mijn temp is hoog, maar dat heb ik vaker gehad en dan op 1 dag voor nod zakt ie pas...dus ik moet toch wachten tot zondag ;) Dit zegt gewoon niets nog bij mij...nog wel enorm zere borsten en steken (ongikrampen) onderin mijn buik....mja, je lichaam kan je ZO voor de gek houden he...

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Maar ik snap niet waarom.......als je een andere test positief hebt en duidelijk posi, waarom die dure dan nog doen? Je kunt ook als je persee een cb wilt de gewone halen....ook duur, maar niet zo duur als die digitale.

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zal ik je eerlijk zeggen...ik heb alleen last van die krampen...en afentoe een beetje misselijk....mijn borsten doen een keer niet zeer alleen de rechter tepel....whahaha...normaal heb ik van alles voor dat ik ongi moet worden en gelukkig een keer niet...

bedankt voor de tip ik ga straks langs de apo.....

en mollyvg hoest met jou?

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wil ook het wooooooooord ZWANGER lezen als je begrijpt wat ik bedoel en daar willen wij een fot van maken om aan de opa's en oma's te laten lezen... :oops:

mijn vader snap toch niets van die strepen....hihi

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Spannend hoor! Ik duim voor je!

Sja, ik zit net in ronde 1, en weet van 4 jaar terug niet meer wat mijn lichaam deed zonder pil...helaas....dus ik hou het maar op zwanger of ontpillen (en dan ga ik van het laatste geval uit!)

Deel Deze Pagina