Mijn kaart: en........zit nu 2 dagen voor nod en heb een positieve ovutest!!!!! Morgen testen met zwtest als temp nog hoog is! heb goede hoop stiekem...boobs nog steeds mega pijn en ongikrampjes/steekjes in onderbuik en darmen doen al dagen raar.....
Mamkitty: erg spannend, een positieve ovutest en de krampjes enzo die je voelt klinkt heel goed! En je mooie temp! Super spannend! Duim,duim, duim, duim Mijn tempkaartje vanochtend, mooi hoog maar moet wel zo zijn rond mn nod, dan is het goed! Marloes: ik ben heel benieuwd naar jou! Heb je misschien toch al getest..?! [/url] [/img]
Waar is dan toch mijn ei? Hier baal ik wel heel erg van eigenlijk. Ik snap het eigenlijk niet, dit zijn post-o temperaturen! waarom heb ik ze dan voor mijn ei? @ mamakitty: spannend hoor!
ipv van me kaartje zet ik maar even me testje van vanmorgen hier neer. Er staat een tweede streepje... toch? Ik kan het zelf nog niet geloven
hoi dames....ik denk toch ook echt dat ik zwanger ben....sorry mensen die mijn hadden aan geraden die van de apotheek...ik was bij etos...maar hij is zo vaag...nu ga ik dadelijk nog een nieuwe halen..welke warengoed...want de apo is niet open....
Zal voor je blazen, zodat je temp weer omhoog gaat! Ik ga pas testen als mijn temp hoog en mijn ongie weg blijft. Heb er al te vroeg een test tegenaan gegooid omdat ik me niet meer kon inhouden . Heb hier veel spijt van en ga dat nooooooooit weer doen (althans proberen),
@ chantal, gefeliciteerd! @ lynn, ik hoop het zo voor je! @ mamakitty, ik heb er alle vertrouwen in! @ silvia, mooi kaartje hoor, kan me voorstellen dat je er blij mee bent! @ Strijkkraal, laat dat ei maar komen, hier wordt je ook onzeker van! Hier mijn kaartje van vandaag, tem blijft mooi stabiel. Wachten gewoon nog even af....
Goede morgen dames. Tegen alle verwachtingen in, heb ik vanmorgen toch een test gedaan, en 2 streepjes. We zijn zwanger! Kan het nog niet geloven. Vannacht gaan we op vakantie, dus heb mooi even de tijd om er aan te wennen. Groetjes Melisa
melisa en chantal gefeliciteerd! jeetje, goede ronde dit denk ik. Mammakitty heeft ook een mooi kaartje, lynn een vage test, wat een babyboom! ik zal voor jullie duimen meiden. Mijn tempp schoot ineens omhoog vandaag, 3 dagen na de iui. ik heb geen g=kruis van ff gehad,maar mijn temp was zo raar voor mijn ei, daar kan ff geen touw aan vastknopen. Maar ik heb bijna zeker mijn ei de dag van de iui gehad. De pregnyl kan wel iets verlaten, maar geen 3 dagen. ik plaats mijn kaartje verder nog niet, niet echt spannend.
Chantal en Melisa! Super gefeliciteerd meiden! Geniet ervan! Lynn: streep is streep hoor, en zie ik hem toch wel duidelijk ook al is de foto wat klein! Maar begrijp helemaal dat je meer zekerheid wilt! Kruidvat testen schijnen idd goed te zijn! Digi ook wel hoor, maar die heeft soms iets meer hcg nodig.. Ik denk echt dat je zwanger bent dus een voorzichtige gefeliciteerd alvast! Liefs Syl
Meiden, Sorry dat ik zo zeur... Maar begin zo onzeker te worden! Kunnen jullie nog naar mijn kaartje kijken in mijn album... Zou ik nou mijn ei al hebben gehad? De test van 18-6 lijkt positief.. dat is dus dag 20.
Lynn: oepsie..sorry sorry meid! heb je verward met Chantal! Sorry! Hoop dat je snel meer zekerheid hebt! IK weet niet wat dat met mij is..ben laatste dagen beetje verstrooid....zo stom van me! Zo was het ook dat mijn moeder nog een kindersteol wilde voor het vakantiehuis in de Ardennen wat ze net hebben gekocht (echt leuk, zit superveel grond bij, 13.000m2!dus daar gaan we binnekort lekker vakantie vieren!) maar toen zei schoonmoeder dat ze nog wel een stoeltje had staan omdat ze zelf nu een andere voor bij haar had staan (voor kindje van haar vriend, want Demi is gewoon thuis bij ons, ik ben thuisblijfmama). IK heb dit mijn moeder laten weten maar toen had ze net zelf al een 2e stoel erbij gekocht. Dus was die stoel van schoonmoeder niet meer nodig..ben ik dus niet alleen vergeten te zeggen tegen manlief (want die gaat vandaag al daar kijken met mijn zusje en haar vriend, ik blijf thuis met Demi omdat het huis nog niet klaar is, beetje onhandig met Demi, ook met slapen enzo) maar ook zelf helemaal vergeten! Gisteren waren we de stoel bij schoonmoeder gaan halen, heel gedoe om die in de auto te krijgen (was oud stoeltje dus niet inklapbaar ofzo)...en vandaag kwamen dus mijn zusje en haar vriend hierlangs om Twan (mn man) op te halen om naar Ardennen te gaan.....KOmt manlief naar binnen lopen: wist jij dat je moeder zelf al een stoel had gekocht voor in het vakantiehuisje? uhm.... oepsie! Ja dus....echt helemaal vergeten! zoo dom! en zo zijn er dus meer van die dingen.... Liefs Syl