Lekker rustig vandaag hier! Ik het is lekker weer vandaag, Demi is net wakker, bijna klaar met haar boterhammetje (halve) en dan gaan we weer lekker wandelen! Liefs Syl
@chantal en melissa: GEFELICITEERD!! geweldig nieuws!! ( ik hoop dat ik jullie snel volg ) Geniet ervan @lynn: ben heel benieuwd wat je test nu doet maar alvast n voorzichtige felicitatie van deze kant ( streep = streep ) @mamakitty: zo supermooi kaartje! *duim duim * FF geeft mijn kruis joepie, precies goed ook als je het mij vraagt. Heb vandaag en gisteren ook last van vage ongikrampen hoop dat het n goed teken is 8)
Nou zeuren doe je niet hoor! Ik kan me voorstellen dat je een beetje onzeker wordt en gewoon graag wilt weten of je een ei hebt gehad. Ik blijf het moeilijk vinden om in te schatten maar dat komt misschien ook omdat ik nog niet heel veel ervaring heb. Zoals ik er nu naar kijk zou je misschien wel dag 20 ei gehad kunnen hebben, maar dan zou je temp morgen en de dagen erna wel iets hoger moeten zijn. Zal wel een beetje voor je blazen! Probeer je maar niet te druk te maken en het weekend maar gebruiken voor wat klussen
@ kita, mooi dat je een kruis hebt, grappig hoe blij je met een ei kunt zijn! Ik was ook helemaal blij!
@houmar, Dankjewel voor je oppepper, voel me inderdaad onzeker Ik dacht ook wel ja dat dag 20 wel eens zou kunnen, maar het is geen vette positieve dikke streep helaas Nu maar hopen dat hij gewoon is geweest. Vanavond maar weer aan de klus na de voetbal. Zou heel fijn zijn als je voor me wilt blazen dat mijn temp morgen lekker hoog blijft en de dagen erna ook!
Nou, ik heb eens zitten frobelen met FF met de volgende scenario's: morgen en overmorgen omhoog: ei op CD 15 morgen omlaag en overmorgen omhoog: ei op CD 15. Dus, ik ga maar aannemen dat mijn ei idd op CD15 is geweest, het zou in ieder geval ook nog eens matchen met de donkerste lijn van mijn ovutest (die was namelijk op CD 14). En zo raar, ik dacht gisterenmiddag toch echt te voelen dat mijn ei sprong. Kreeg ff 30 minuten lang een behoorlijke kramp met rugpijn en daarna is dat weggegaan en weggebleven ... Hmmm uiteraard ei totaal gemist in het klusritme, dus ik denk dat ik deze cyclus ga afschrijven ... jammer. Ik blijf het vreemd vinden dat mijn temperaturen per cyclus zo ontzettend veel schelen. Vorige cyclus zat ik tussen de 36.3 - 36.5 voor mij ei en heel hoog na mijn ei (rond 37), en nu zit ik rond de 36.6 en 36.8 voor mijn ei ... @ Melisa: gefeliciteerd meid! @ Tessa: lastig hoor. Ik denk het volgende (maar daar moet je me niet op vastpinnen!): als jou temp morgen omhoog gaat, zou FF wel eens een ei op CD16 of CD17 kunnen geven. Maaarrrrrr als ik je ovu-testen bekijk geeft ie de meest donkerste streepjes aan op CD19 en CD20. En als je alle testen nou eens weghaalt uit FF, wat doe ie dan?
Ik blaas me rot hihi, mijn kerel vraagt zich vast af wat ik toch doe achter die laptop Heb je trouwens al eerder ovutesten gebruikt en getempt?
@ Strijkkraal, idd wel vreemd dat je temp zo verschillen. Ligt nu dus voor je ei ook wel redelijk hoog. Maar als ik je beredenering zo lees denk ik ook dat je piek op CD14 en je ei op CD15 is geweest. En wat het klussen betreft, alles kan! Maar misschien is het idd wel goed om er niet vanuit te gaan. Dan kan het alleen nog maar meevallen.
zo gaat goed hier opeens op de zaterdag! Dames gefeliciteerd! mijn kaartje, dezelfde temp als gisteren... geen ongi. maar ook nog geen test gedaan
Marloes: ziet er goed uit hoor, je temp en daarnaast ook nog geen ongi! Hoeveel dpo wordt je dan altijd ongi, want je zei dat je overtijd was toch? IK werd altijd op dpo 13 s avonds ongi.. Mijn duimen blijven draaien voor je hoor, en nog niet getest! Echt knap van je! Liefs Syl
oh ja... dat niet testen is niet kanp hoor. Bij de vorige zwangerschap had ik pas na 9 dagen overtijd een heel wazig 2e streepje. dus heb wel geduld
ik heb er dan eidenlijk een goed foto van kunnen proberen te maken..schroom niet en geef EERLIJK je mening...
Hoi Lynn, ik heb erna gekeken en volgens mij zie ik wel een lichtblauwe waas op de plek waar het tweede streepje zou moeten komen te staan. Welke test heb je nu uiteindelijk gebruikt?
Oke, was ff nieuwsgierig omdat ik niet zo goed weet welke testen ik moet gebruiken Maar volgens mij is ie wel +