ik durf het niet te zeggen... omdat de rest ook allemaal een beetje in die kleur is... nu heb je de test toch ook op z'n kop gefotografeerd?is andersom niet duidelijker?
nou marloes...dan hoop ik voor je dat hij positief is en niet een beetje vaag net zoals deze...zelfs de controle lijn is heel licht....maar ik ga voor je duimen...
@ marloes, ik heb er bij jou wel een goed gevoel over hoor! Ben erg benieuwd. Wel goed dat door je vorige zwangerschap weet dat je pas laat +teste. Hoef je tenminste niet onnodig teleurgesteld te zijn! Maar ik vind het alsnog knap dat je nog kunt wachten
Zie hier wel een licht plekkie maar doordat ik al ff achter de comp zit zijn mijn oogies niet meer heel betrouwbaar. Nog ff en ik zie overal een positieve test in hihi.
ikke nog 3 maar die durf ik echt niet...is een beetje defentief als er staat zwanger of neit zwanger.
mijn dank is wederom groot...maandag hoop ik een nieuwe banner te kunnen komen showen en wie weet doet de gyn meteen een echo...dan een mooi stip
Nou dan zorg ik dat ik maandag hier zeker kom checken! ( ik zou al stiekum naar banners gaan spieken )
Heej meiden bedankt voor jullie felicitaties kan het nog steeds niet geloven zo raar idee vooral als je nog nergens last van hebt. Zie hier mooie kaartje weer en mensen die bijna mogen testen Ik duim voor jullie suc6
Even toch een update van mijn kant (kan blijkbaar niet erg lang wegblijven hier). Alle uitslagen bij de gyn waren goed. Bij mij en bij mijn mannetje was alles normaal. Alleen dinsdag nog een baarmoederfoto (of m'n eileiders doorgankelijk zijn). Maar de gyn verwacht daar ook geen problemen mee. Dan moeten we het gewoon nog een half jaartje proberen en dan mogen we terugkomen. Maar hierdoor is er wel een soort last van onze schouders gevallen. Dat het dus gewoon moet lukken. Wij horen alleen bij dat lage percentage dat er iets langer over doet om zwanger te raken. Ik hou jullie over een tijdje weer op de hoogte. Succes allemaal ook natuurlijk!
lynn, ik zie 'm ook niet hoor ... sorry @ zeehondje: pfff, nou gelukkig maar dat er niets aan de hand is!
@Syl: je bent zwanger geweest en hebt borstvoeding gegeven. Er zijn daardoor bepaalde essentiële stoffen aan je kindje gegeven. Daardoor kun je vergeetachtig worden (" Zwangerschapsdementie").Visolie vult dat tekort weer aan. (Belangrijk: wel een soort nemen, die speciaal voor zwangeren is, als je zwanger wil worden, want anders krijg je te veel vitamine A binnen! Bijv. Bional Mama & Baby)
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gister al positieve ovutest, al bijna 2 weken last van mijn borsten en ongikrampjes en darmen doen raar, had al vrij snel een GROOT vermoeden, maar dekte mezelf nog in, maar.........[b]IK BEN ZWANGER!!!![/b] (vandaag 1 dag voor nod en temp 37,0 half uur eerder getempt) Eerst die 2 goedkope van sensitest gedaan, beide positief, toen de CB ertegenaan en meteen positief! Mijn chart staat hier: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0