@houmar, mmmmmm dat ziet er lekker uit! *gaat zodra de winkels open zijn meteen een pak halen en appels*
@mamakity: GEFELICITEERD!! Je had dan ook n prachtig kaartje en duidelijke symptomen, maar nu is het helemaal CLEAR Geniet ervan meid @houmar: BALEN!!! Op naar de volgende ronde HEEL VEEL SUCCES!! Ennuh thnx voor de lekkere taart, ik hoop dat ie jou ook goed heeft gesmaakt Hier mijn temp gister 36.68 vandaag 36.67 blijft n beetje hangen.
meiden, Mag ik weer even wat vragen? (sorry ben een beetje onzeker) Is het nu zeker dat mijn cyclus langer is? Kan ik er vanuit gaan dat mijn ei geweest is? Ookal heb ik geen dikke test. Maar wel uitgaande van de duidelijkste strepen. Is mijn NOD dan nu dus ook later? Vind het zo moeilijk
@ Tessa, ik weet het niet helemaal precies maar als je ervan uitgaat dat je ei is geweest op het moment dat ff dat aangeeft dan zou je nod gemiddeld 14 dagen daarna zijn. Het kan ook dat jouw lf korter is (zoals bij mij nu).
@houmar, oke.. Het is dus lastig. Want als mijn nod hetzelfde blijft dan is mijn lf korter... hmm moeilijk. Toch bedankt dat je even hebt gekeken
Alle zwangeren; gefeliciteerd! Ik mag naar de volgende ronde. Vandaag ongi geworden..... helaas. Weet iemand hoe ik mijn banner aan moet passen? Groet, Shannah
Shanna verander je banner bij cyclusbanners kopieer de code. Ga naar profiel. Haal bij onderschrift huidige bannercode weg. en plak de nieuwe bannercode voila BALEN DAT JE ONGI BENT GEWORDEN!! Succes in de volgende ronde
Bedankt allemaal! Iedereen die ongi is geworden: sterkte en suc6 de volgende ronde! Iedereen die gaat klussen: enjoy Iedereen op de wachtbank: laat je niet gek maken! En heel veel suc6!
Dank je Kita, ik had'm net door vóór jouw berichtje. Weet je misschien ook hoe ik mijn temp.kaartje op moet slaan als JPEG-bestand? Ik krijg het niet voorelkaar. Groet, Shannah
Je moet hem in paint openen, en dan bestand, opslaan als.... en dan kan je het bestandstype wijzigen. En dan moet je op jpeg drukken, en dan opslaan
@ Tessa; ik heb 'm nu omgetoverd tot JPEG-bestand, alleen is ie te groot. Hoe kan ik het bestand verkleinen? Het kan op deze site heb ik gezien, maar als ik dit doe dan komt er te staan dat ie het bestandstype niet herkent ? Enig idee of ik iets fout doe? Groet, Shannah
jongens ik zit heel erg in dubio...zal ik een digitale test doen of niet...hebben die veel hcg nodig of valt dat wel mee?
Ik zie je bent 3 dagen overtijd, en de gyn vermoed zwanger? Wat denk jezelf? Anders zou ik gewoon een gokje wagen, je hebt nu al 10 dagen geleden negatief getest toch? Aan je onderschrift te zien...
ik zal het makkelijker maken...ff denken...ik zit nu op cyclus dag 38 dus 10dagen geleden zat ik op 28 dagen...maar ik heb ook vorige maanda een cyclus van 35 dagen gezeten..dus zou ik nu 3 dagen over tijd zijn..maar goed....ik ga hem zo gewoon doen en dan zien we wel...