Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Vin die van 17-6 het duidelijkste....

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lynn: ook ik ben nieuwsgierig!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry meiden...maar ik heb nog niet getest...heb veel gedronken dus ik wil rond 8uur kijken of mijn urine niet te licht is....sorry

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien kun je beter met ochtendurine testen morgen... Succes!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zou nu dan ook wachten tot morgen vroeg
    of anders vanacht als je na de wc moet succes ik duim voor je

6. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@lynn: daar hoe je toch geen 'sorry' voor te zeggen gekkie! 8)
    Wanneer je hem gaat ook gaat doen, HEEL VEEL SUCCES!

7. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Boh meiden, heb al vanaf gister echt pijn rond mn eierstokken wordt nu steeds meer. ( :( klussen is pijnlijk :( )Gisteren avond na een miniglaasje alcohol moeten spugen en tja de misselijkheid is er weer. ( wordt er een beetje chagi van, ;) begin weer zin te krijgen in die overheerlijke appeltaart )
    Straks toch maar een ovutestje wagen?

Lyn, wacht anders tot morgen weet je zeker dat je je plas lang genoeg hebt opgehouwe. Zal voor je duimen!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah ik doe geen test meer....wij hebben echt een lut weekend hier...al die onzeker heden...word er niet goed van...ik hoop dat ik morgen niet weer weg gestuurd word met kom volgende week maar terug als je niet ongi bent...ik voel van alles maar ik ga nu maar nergens vanuit.... :(

9. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Lynn,

Heel veel succes morgen dan, met testen! Ik zou het ook met ochtendurine doen! Das toch nog altijd het beste volgens mij..

@Clarissa81,
    Bedankt voor je reactie!
    Naar dat jij zo'n pijn hebt. Ik heb ook wel eens "last" soort van "pijn" bij het klussen.. Lijkt wel of de baarmoeder dan anders staat ofzo.

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik moet mijn ochtend urine meenemen en dan doen ze bij het chemischlab onderzoek op een zwangerschap ;)

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dan zou ik die mrogenvroeg thuis niet doen zo heb je ze lekker over

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mamakitty: super nieuws! gefeliciteerd.

wij gaan door naar de volgende ronde

13. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Graag gedaan tessa, is soms echt moeilijk die ovutesten, ( behalve die van kruitvat, die geven te veel te vaak positief aan )heb wel gemerkt dat als k veel koffie drink ze ook minder duidelijk zijn, en natuurlijk als ik niet lang genoeg heb gewacht. ( tip laatste 2 wachtuurtjes niets of zo weinig mogelijk drinken ) Meestal is bij mij zo rond 11 uur de beste tijd om te testen. Ik werk ambulant, dus wip dan effu aan om thuis te plassen. Ga morgen ook mn eerste ovutestje wagen.

Was de pijn nu maar alleen maar bij t klussen, voel t de heletijd. Dacht vorige maand dat het ontpillen wel voorbij was, maar ga zo langzamerhand denken dat dit er bij blijft horen. ;)

Zo en nu eens ff aan de klus... :)

Lynn: veel succes morgen, laat je niet gewoon wegsturen!

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jammer, Marloes :(

@Kitty: gefeliciteerd! :)

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Lynn, spannend hoor!
    Ben heel benieuwd, succes alvast!

@Clarissa,
    Ja wel heel lastig zeg!
    Omdat die van mij niet echt posi zijn.. Ik ga maar uit van de donkerste streep..
    Wat naar dat je zo'n last hebt!
    Wel heel apart :-?
    Enne veel succes en plezier met klussen!

16. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Vriendlief effu geen zin :(
    Toch effu een ovutestje gedaan en ziet er al erg donker uit, maar nog net even donker als testlijn, ben benieuwd morgen.
    Tessa jij oppe wachtbankje he? vin ik de moeilijkste dagen.

marloes: jammer kom op, op naar een nieuwe ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @clarissa,
    Spannend hoor! Dan zou hij morgen misschien wel positief kunnen zijn..

Ja als het goed is dan zit ik hopelijk op het wachtbankje als ik FF moet geloven.. Laten we hopen dat mijn temp hoog blijft!
    Zijn lastige dagen inderdaad haha.
    Maar ik ben er wel rustig onder.. Want dat met mijn ei was ook al een teleurstelling, dat ik geen vette positieve ovutest heb gehad :(

Ik ga niet te veel hopen.
    Jammer he als hij geen zin heeft!
    Net rond die dagen :(
    Als ze moeten dan willen ze niet, het moeten is ook niet zo leuk. Mijn vent wil dat het spontaan gebeurd. Maarja dat kan ook niet altijd..! :)

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bedankt!

Lynn ik denk aan je! Kom op he!

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Voelde vanmorgen weer lichte ongi krampen...veel rommelende darmen al een paar dagen.
    Gisteren weer best veel duidelijke lichte steekjes richting mijn liezen en in baarmoeder.
    Nu ging ik net naar wc en keek naar het papiertje, dacht al: zit daar nu een beetje rood door of lijkt dat maar, was eigenlijk haast niet te zien.
    IK heb maar ff de tampontest gedaan, en ja heel klein beetje roodachtig bruin bloed, echt nog weinig...mijn temp is omlaag gegaan dus heb nu zoiets: ik zal dan wel ongi worden helaas....ondanks de dingetjes die ik voelde....bah!Voel me nog wel beetje misselijk enzo maar dat zullen dan wel de klachten van naderende ongi zijn denk ik zo..
    al is het wel en hele vroege ongi, 5 dagen voor mn nod....normaal word ik pas ongi op 13e dag na ei, nu zit ik op de 9e dag na ei...
    baal er wel beetje van maar ach, dan kunnen we door naar volgende ronde denk ik..ik zal eerst even afwachten of het erger wordt maar daar ga ik wel vanuit..

Liefs

Syl

[​IMG][/url]
    [/img]

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @sylvia,
    He bah wat lastig he!
    Wat is normaal je cyclus duur dan?
    Miss. een late innesteling?
    Ik hoop voor je dat je ongi weg blijft en je temp morgen gewoon weer lekker hoog is!

Deel Deze Pagina