Vandaag op dag 7 van de cyclus weer begonnen met tempen, maar ik heb er eigenlijk geen zin meer zin. Vriend heeft ook aangegeven dat hij de seks zo geconcentreerd rond de eisprong niet leuk meer vindt... Maar ja, wat moet je dan? Hij wil wel een kindje en dat gaat nu eenmaal niet vanzelf.... Beu, op het werk is het superdruk dus eigenlijk wil ik nu helemaal niet aan seks denken. Schiet zo lekker op....
@Syl: kan een late innsteling zijn, of je lichaam is nog een beetje van slag omdat het je eerste echte cycus na de bevalling en borstvoeding is. Na mijn bevalling van Sterre kreeg ik ook voorafgaand aan mijn menstruatie opeens 2 dagen lang spotting. Dat had ik nooit gehad, kende ik niet. Nu heb ik het niet meer en wordt ik direct ongesteld, hooguit na een paar uurtjes spotting. Als dit nu of over een paar dagen overgaat in een echte menstruatie, zal je volgende LF vast wel weer langer zijn.
Ik ben bijna 8 maanden geleden bevallen. Heb lang bv gegeven waardoor ik nog geen ongi had gehad. Toen ik helemaal was afgebouwd met bv (toen mn meisje 7 maanden was) kreeg ik al na een week mn ei ongeveer (ovutesten, tempen, ovulatiekramp). Ik ben met tempen dus gewoon ergens begonnen, wel ruim voor mn ei. Normaal heb ik altijd gehad dat ik dus 13/14 dagen na mn ei pas bloeding kreeg en nu dus al zo vroeg! Bijna week te vroeg! Kan misschien dus ook komen doordat het mn eerste ei was ofzo? Geen idee maar mijn temp is dus ook weer gezakt helaas dus ik denk dat het gewoon ongi is al hoop ik natuurlijk wel op een innestelingsbloeding maar daar ga ik niet vanuit... beetje balen maarja, ik wacht het af of het gaat doorzetten en dan kunnen we anders gewoon door naar volgende ronde! Liefs Syl
@Aquilegia, Hmm ja lastig! Wij hebben soms even 2 dagen niet geklust en daarna moest het wel. Hoop niet dat we hierdoor mijn ei hebben gemist. (als ik die tenminste heb gehad )Maar hij was druk met van alles en geen zin. Hij vindt dat het spontaan moet gebeuren. Als hij eraan denkt dat het moet dan kan hij zich niet concentreren, en ja de gevolgen daarvan kan je wel bedenken Maar gelukkig wel een aantal dagen wel geklust. Gewoon zin maken is de oplossing denk ik, alleen het is dan minder leuk en dat is wel jammer. Hoe doe jij dat dan? @Sylvia, Ja dat is heel lastig Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog een beetje van slag is om alles op gang te laten komen. Maar ik hoop ook voor je dat het een innesteling is!
Hoe lang zou spotting kunnen duren? Een paar dagen dus begrijp ik? Net zat er weer helemaal niks aan papiertje ook niet als ik wat verder naar binnen deed zeg maar..nouja, toch ga ik er vanuit dat het over zal gaan in menstruatie..echt wel vervelend zo, heb dan liever dat ik snel ongi wordt ipv lang wachten.. Liefs Syl
Ja, dat hebben wij dus ook wel eens... Wij maken meestal ook gewoon zin, aandacht voor elkaar, samen onder de douche, lingerie aan, etc. Meestal heb ik zelf wel zin in de vruchtbare dagen, dat is mooi geregeld door moeder natuur Alleen nu is het een beetje ongelukkig dat het al een hele tijd duurt, mijn vriend het dus niet leuk meer vindt en ik ook zo druk ben dat ik geen zin meer heb om het steeds aan te jagen.
hallo! ik heb even een vraagje, weet niet of dit de juiste plek is om te stellen.. als er een innestelling plaatsvind wat gebeurt er dan met je temp? bedankt alvast! liefs x
hallo iedereen, Wij zijn net terug van de gyn. ik ben NIET zwanger...ik ben wel een eitje gehad maar die heeft een soort verstoping veroorzaakt...daardoor heb ik provera gekregen...en ik ben nog niet goed als terug...ga ik naar de wc...ben ik ongie... Na onze vakantie mogen we weer terug komen... we gaan voor een egyptisch kindje...want jah mijn vruchtbare dagen zijn dan... ook kom ik niet/nauwlijks meer op het forum..we gaan bijna op vakantie...
Soms niets, soms een 1 dag durende dip en dan weer terug omhoog, soms een triphasic patttern (temperatuur gaat naar een 3e hoger niveau). De belangrijkste aanwijzing dat je zwanger bent is dat je temp hoog blijft aan het einde van de cyclus, wanneer hij normaal zou dalen.
@ lynn, Das toch wel balen zeg! Gelukkig is je ongie wel gekomen zodat je in ieder geval niet langer op niets hoeft te wachten. In ieder geval een hele fijne vakantie, lekker aan de klus in Egypte en ik zeg :'bevrucht op de terugvlucht!'
@aquilegia: verwen hem s eerst lekker @lynn: BALEN!!! Hopen dat jullie n mooi vakantiebeebje gaan maken SUCCES!! En n hele fijne vakantie!! Mijn temp blijft hangen
Effu kort ertussen door, ben aan t werk Nou lynn weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je gerust op vakantie, veel plezier! Tja gepland klussen wil hier ook niet altijd werken, vooral als er nog een wijsneusje rondloopt hierzo haah. Vandaag is mn CF omgegaan van Creamy naar watery, maar kan t niet stretchen. Bij het checken van mn bbm lijkt ie echt veel verder open kan er bijna mn vinger inleggen dus vanavond mn mannetje verleiden Ovutest springt er nog niet vanaf zoals vorige maand, denk teveel gedronken, maar vanaaf ff een fotootje.
Ik las het mupkuh dit had ik niet verwacht heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel wel goed. Lyn balen zeggen fijne vakantie en sexplezier. xxx joyce