hey meiden, Even een vraagje van mijn kant. Wat vinden jullie van mijn tempkaartje? zal hem even in mijn album plaatsen. Liefs, Wannabemommie
Spannend tijgertje! Je hebt duidelijk je ei gehad he!? En wel leuk dat ie nu hoog blijft! Ik hoop voor je dat het zo blijft! Hoe krijg je eigenlijk je kaartje zo hier?
Muppie nee toch Meissie heel veel sterkte had zo gehoopt dat ie erin bleef zitten Een hele grote DIGI KNUFFEL Liefs tijgertje23
@wannabemommie; mooi kaartje tot nu toe, maar nog nets iets te vroeg om er iets van te zeggen volgens mij. Mijn temp ging op 13 DPO naar beneden en 14 DPO helemaaaal naar beneden. Hoop voor jou dat ie hoog blijft! Groet, Shannah
@wannebemommie, inderdaad een mooi kaartje! En nu hoog houden die handel! @tijgertje dankjewel! Ik ga het proberen!
@Joyce, Hij blijft wel lekker hoog zeg! Spannend, Ik zie nu dat je geen rode lijn hebt vaag zeg Hier mijn kaartje weer, vandaag temp nog hoog Ik hoop dat mijn temp hoog blijft hihi! Wat vinden jullie van mijn kaartje
@ jent: raar kaartje ... Bijgaand mijn kaartje. Ben weer twee ochtenden op rij vroeg wakker geworden (grrrrrrr) dus de laatste twee rondjes zijn open.
voor al die lieve mensen die al maanden met mij meedenken en meeleven eventjes een update. afgelopen vrijdag heb ik de 1e injectie gehad met 1000mcg B12 erin. verder moet ik nu elke dag een tabletje slikken met 100mcg B12. Vrijdag en volgende week vrijdag weer een injectie halen en 3 maanden die tabletjes blijven slikken. Begin september moet ik opnieuw bloed laten prikken om te checken of dat de waarde B12 mooi is gestegen, zo niet, dan gaan we verder met de injecties, zo wel, dan moet ik die tabletjes blijven slikken. Wel vreemd hoor, Heb al 7 maanden geen eisprong meer gehad, en nu lijkt het erop dat ik vandaag of morgen eisprong ga hebben! Helaas kunnen we nu niet klussen voor een baby, want dat zou teveel risico`s met zich meebrengen, maar ik ben nu allang blij dat ik waarschijnlijk weer een eisprong heb. kaartje ter illustratie: Lijkt me duidelijk, nietwaar