Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hey dat is spannend! :D Ik zou voor de zekerheid gaan klussen meis ;)

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zo da's al vroeg aquilegia! aan de klus dan maar.
    havefun, wat een goed nieuws, en het ziet er idd naar uit dat je eisprong op komst is.

Mijn kaartje weer eens na een hele poos. Ja, door mijn rare temp begin deze cyclus, kreeg ik van ff mijn (stippel)kruis op dag 16. Ik heb hem maar op opk gezet, want ja, ik heb pregnyl gespoten dag 12. Tot nu toe is mijn temp niet anders dan anders.

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja sorry, het klonk grappig.
    Maar ja als je niet echt elke dag tempt.. Maar ik heb de 1e ronde ook niet getempt hoor, nu de 2e ronde, voor het eerst.
    En blijkbaar vorige maand te laat geklust :(

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mmm, we gaan vanavond uit eten met vrienden dus het klussen zal tot morgen moeten wachten... 8)
    Ook gaan we morgen voor de 1e x naar de gyn.

5. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hey dames,

Ben ik ff sne. ben errug druk en heb eigenlijk helemaal geen tijd om op dit forum rond te hangen. Verders geen bijzonderheden qua tem etc, want mijn ongie is nog volop in de picture. Heb geen tijd gehad om bij te lezen maar ik wens voor iedereen datgeen wat die nodig heeft op dit moment!

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Me temp is gelijk gebleven

liefs tijgertje23

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey meiden.
    Wilde effe laten weten dat we weer thuis zijn 4 Dagen zweden was heerlijk,maar ik merkte goed hoe moe ik was.
    Mn schoonfamilie was gelukkig begripvol.
    We ginger er heen om op kraamvisite te gaan bij mn schoonzusje en de verjaardag te vieren van mn schoonmoeder.
    Shocking was wel dat ons nieuwe nichtje precies op mn vriend lijkt. Echt een mini versie. Kreeg er tranen van in mn ogen....

Heb niet getempt, maar ga morgen weer beginnen. Morgen ook weer eerste follikelmeting na 7 dagen Puregon spuiten...duimduimduim

@mupkuh...ik heb niet alles terug gelezen...zag alleen jou berichtje..dikke knuffel...sterkte!

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen.

Poohbear, moeilijk hè, zo op kraamvisite te gaan, zeker als het zo dichtbij is. Mijn zus kan nu elke dag bevallen, dus elke keer als de telefoon gaat slaat mijn hart een slag over. Vind het natuurlijk kei spannend en ben ook nieuwsgierig naar mijn nieuwe petekindje, maar aan de andere kant ben ik ook bang voor mijn reactie. Gelukkig heb ik afgesproken met mijn zus dat als ik en mijn man op kraamvisite komen, dat we dan even alleen zijn met hen en babietje, zonder andere familie/vrienden, zodat iedereen zijn emoties kan laten lopen zonder rekening te hoeven houden met vreemden. Dus, dat is wel fijn. Ik heb het er moeilijk mee, maar voor mijn zus is het ook wel moeilijk, een zus hebben die al zoveel trubbel heeft meegemaakt, terwijl ze zelf zwanger is, terwijl ze net was gestopt met de pil, ze is na het stoppen niet eens meer ongesteld geworden, kun je nagaan!
    Ik denk vandaag eisprong hier, maar ja, is eigenlijk niet van belang.

( had creamy ingevuld, zie ik nu, maar moet watery zijn)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @havefun. ja het word er niet makkelijker op, da's waar. Maar omdat het kindje zo op haar oom (mn vriend) leek, had ik effe zoiets van...dus zo zou de onze eruit kunnen komen te zien.

Ach ja, vanmiddag maar eens kijken of er wat groeit!
    Fijne dag allemaal

10. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Goedemorgen,

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mijn temp is redelijk gelijk gebleven. Was vanochtend voor de 3e keer op rij vroeg wakker (5.50 uur) terwijl de wekker pas om 7.20 gaat. Ik heb wel getempt toen voor het geval ik niet meer zou kunnen slapen met als resultaat 36.82. Daarna toch weer in slaap gevallen en om 7.15 getempt (toch nog iets voor de wekker wakker) en toen was de temp 36.85. Die heb ik maar aangehouden.

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier voor vandaag weer mijn kaartje...
    Wat vinden jullie ervan?

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Gaat goed Tessa, maar ik zou nog net over 4 dagen testen want dan zit je pas op 10 dpo. Ik denk dat deze maand je cyclus langer is en zou nog even wachten tot je 14 dagen na ei zit. het kan nog alle kanten op gaaan.

xxx joyce Ik duim voor iedereen.

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    * Breekt weer even in *

Aquilegia, hoe was jullie eerste afspraak bij de gyn?

Verder alles goed hier met iedereen?

15. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Heb nog nie trug gelezen...
    Denk dat ik mn ei heb gemist :cry: en nie geklust :cry: :cry: ( laatste keer smiddags op dag 11 dus te vroeg)
    Dit is verdorie 2 a 4 dagen een vroeger ei. Snik wor ik toch nog ongi in mn vakantie... Zou ik nu ook maar een cyclus hebben van 25 dagen aangezien mn lf 11 dagen is. Vreemd in ieder geval.

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik kan natuurlijk ook een kortere lf hebben ;)

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Kom net bij de gyn vandaan. Lief dat je het vraagt, Miepie! :)
    Het komt erop neer dat ze helemaal niets doen, ook geen onderzoek, en als we in oktober - 1 jaar na de miskraam - niet zwanger zijn, mogen we terugkomen. Want onze kansen om zonder hulp zwanger te raken zijn “hartstikke goed” omdat we twee keer “Heel snel zwanger zijn geworden”. Duhh. Heel snel noemt ze dat… Zes maanden perfect de seks timen en dan zwanger, is misschien normaal maar niet snel.
    Ze heeft wel een inwendige echo gemaakt, baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit en ze zag al een eitje dat aan het rijpen was. Ik heb een eisprong te zien aan de tempcurve, mijn vriend heeft heel beweeglijk zaad dat daarom ook langer kan overleven. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat we niet zelf zwanger kunnen worden, het duurt alleen langer dan naar onze zin is. Ze – arts assistent – raadt ons aan om te stoppen met temperaturen, ovulatietests enzo, en om in de week van de eisprong – “Je weet nu wel wanneer die ongeveer is” ongeveer 2-3 keer seks te hebben. “En anders doe je het een keer een maand niet rond de tijd van de eisprong, dat geeft ook rust”.
    Dus eigenlijk baal ik hiervan. Je mag wel een cyclus overslaan, maar ze gaan pas dingen onderzoeken in oktober. Dat vindt ik wel dubbel.
    Ik begon te huilen toen ze zei dat ze geen onderzoek gingen doen, maar helaas; de supervisor van de arts-assistent neemt de beslissing (ze was even weggelopen om met hem/haar te overleggen) dus de persoon die de beslissing had genomen, was niet beïnvloedbaar doordat het mij allemaal heel hoog zat…
    Wel mogen we een echo met 6-7 weken als ik zwanger ben, zodat we het hartje zo snel mogelijk kunnen zien kloppen, dan mogen we ook rechtstreeks naar het ziekenhuis bellen om dit te regelen.

En mijn vriend ziet het helemaal niet meer zitten. Hij wil geen geconcentreerde seks meer in de vruchtbare periode, maar een normaal seksleven met leuke seks. En hij wil geen obsessies meer, geen drama's meer als ik ongesteld ben geworden.

Ik weet niet wat ik nu ga doen, stoppen met temperaturen of niet. Waarschijnlijk blijf ik wel de monitor gebruiken. Ik wil toch wel een beetje kunnen voorspellen wanneer ik ongesteld moet worden, straks ga ik veel te vroeg testen terwijl ik gewoon een laat ei heb gehad.

18. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Zeehondje?
    Ben je nog op dit topic?
    ben benieuwd hoe het met je gaat!
    Ik heb zaterdag mijn NOD, nog geen ongi tot nu toe!

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Havefun: het kan best zijn dat je eitje nu komt, omdat je al extra vitamine B neemt. Deze vitamine speelt een rol bij de eisprong. Door de injecties komt je eisprong weer op gang, zou ik dan denken (ben natuurlijk geen dokter...) Hopelijk herstel je snel en ben je over een paar maanden weer helemaal gezond.

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Aquilegia ik ken het gevoel. Bij ons hebben ze dat ook gezegd alles is goed en jullie raken snel zwanger dus kom maar terug in september, maar ja nu is mijn cyclus in de war en mag ik een maand eerder komen voor een echo en misschien worden we dan al verder geholpen dat ligt aan de gyn, maar ik snap dat je er van baalt.
    Heel veel succes met wachten en proberen. Dat geldt voor ons ook dat de fun er min of meer van af is. Maar ja nu blijf ik toch tempen om enigsinds een zicht te krijgen weer op mijn cyclus.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina