Aquilegia, je schiet er dus geen @#$#$^ mee op.... En dan zeggen ze "je moet het loslaten" maar dat doe je niet 123, heeft bij mij ook maanden geduurd voordat ik dat kon. Nu doe ik het tegenovergestelde, probeer er behalve in de eisprongweek totaal NIET mee bezig te zijn. Nu, een week voor NOD, raak ik weer gespannen, en ben mega geirriteerd omdat mijn temp niet boven die van gisteren lag (eergisteren innestelingsdip). Dikke knuffel vanuit hier!
Aquilegia: wat rot dat zo dat zo hebben gezegd..want je verwacht toch wel dat ze iets meer gaan doen als je erheen gaan (tenminste ik zou erheen gaan met een idee dat ze meer gaan doen ofzo..) Ook een knuf van mij! Bij mij is het bloeden doorgezet..nouja, het is nog steeds iet veel maar ik zie het nu als een lichte ongi en ik verwacht dat het morgen/overmorgen wel erger gaat worden..(geen idee hoe dat zit, 1e ongi na bevalling, verschilt per persoon denk ik) tot nu toe valt de pijn heel erg mee...voelt het wel hoor, maar niet zo erg. Minder dan voorheen eigenlijk, dus het zal wel erger worden neem ik aan..achja, ik hoop dat het nu snel opschiet en we verder kunnen. Heb mn banner op 37 dagen cylcus gezet omdat dit de langste cylcus die ik heb gehad ooit, dat was na stoppen met de pil..misschien is mn cylcus dus langer of korter (hoop ik, korter!) maar dat is afwachten. Ik ga mn ei goed in de gaten houden en dan weet ik meer! Mijn gemiddelde cylcus was 31/32 dagen. 13e dag na ei werd ik s avonds heel licht ongi, s nachts zette het door en dan 14e dag na ei werd ik altijd erg ongi Was vanmorgen wel ontzettend misselijk, echt beroerd! Bah!Vandaag wel een paar keer last van. had ik paar dagen terug ook al, ik wijt het aan de hormonen, volgens mij komt het wel vaker voor dat je voor.tijdens ongi misselijk kan zijn, vooral bij 1 ongi na bevalling denk ik zo. Ik hoop dat ik dus snel mn ei heb gehad! Ik plaats mn nieuwe kaartje nu dus niet, is nu niet zo veel bijzonders aan Liefs Syl
Aquilegia, kwam even kijken hoe je afspraak is gegaan. Nou dat is een duidelijk klote verhaal zeg. Ik kan me zo voorstellen dat je het helemaal hebt gehad en dat je daar in huilen uitbarstte. Al die spanning van de afgelopen maanden en dan kijk je uit naar deze afspraak en wat krijg je dan te horen.... Ik gun het ook jullie zo erg na alles wat jullie al hebben meegemaakt. Misschien toch maar even eens proberen niet de monitor te gebruiken en geen ovutests en idd rond je vruchtbare dagen vrijen omdat het leuk is niet omdat het moet. En het van je afzettten, nee dat gaat niet zo makkelijk, dat weet iedereen als geen ander hier. Maar je vriend geeft het al aan, op deze manier is het gewoon niet leuk. En zijn er te veel spanningen voor jullie saampjes, wat uiteindelijk ook niet bevordelijk is voor jullie beiden, maar ook lichamelijk. Het is misschien niet helemaal waar je misschien op zit te wachten. Je zou eventueel nog eens een doorverwijzing kunnen vragen voor een ander ziekenhuis, ik mocht toen ook zelf kiezen waar ik mijn afspraak wilde maken. Knuffel xxx
Hier goed nieuws! Vanmiddag op cyclusdag een FM gehad...2 eitjes rechts, een van 11 mm en 1 van 14.5 mm. Slijmvlies was al 8 mm dik.! Ben helemaal gelukkig. Moet vrijdag terug komen en als alles goed gaat krijg ik dan een Pregnyl in mn bil en een bordje niet storen op mn voordeur! @aquilagia, sterkte meid. kan me voorstellen dat dat een domper is! Knuf
@aquilegia: Onbegrijpelijk dat ze zo koel en dom kunnen reageren. Je zou zo denken dat ze wel iets meer begripvol zouden zijn Dat alles verder okay is, is natuurlijk wel weer de positieve keerzijde van de medaille. Ik ga dan vanaf nu ook mijn duimen laten vliegen voor jou en je mannetje. Hopen dat het tussen jullie weer spontaan en fijn gaat worden! Sterkte, liefs en SUCCES!
@ Aquilegia: *digiknuffel* @ mollyvg: spannend! @ tijgertje: mooie dip hoor. Hierbij mijn kaartje: Ik was weer vroeg wakker ... temp om 6.40 was 36.71 (wat ik ook heb ingevuld), en om 7.30 was het 36.86. toch een flink verschil in nog geen uur. Maar goed, ik heb die laatste maar niet ingevuld.
goedemorgen, hier ben ik weer eens. Aquilegia, je bent er dus eigenlijk niks mee opgeschoten. en wat een ongevoelige mensen zijn het daar toch op het zh. tijgertje, mooie dip zeg molly, da's mooi, grote kans dat het raak is dan toch? hier mijn kaartje, is ongeveer nog net als anders. Ik had wel vanmorgen gevoelige tepels, dat heb ik anders nooit, en zeker zo vroeg niet. Voor de rest alleen die onderrug die zeurt, maar dat heb ik wel meer.
Mijn kaartje voor vandaag weer Heb al wel 3 dagen last van een soort ongi pijn, een wat trekkend/drukkend gevoel
Hmmm... jammer dat ie zo klein blijft... :s Weet niet hoe mensen dat doen. Anyway: waarschijnlijk morgen ovulatie aan kaartje te zien
Op marb's leeftijd kan en mag dat best, jent === Hier kan ik er geen hoogte van krijgen, FF maakt een nieuwe cyclus, maar terugdenkend aan mijn ronde in okt/nov/dec, voorafgaand aan de curettage, vloeide ik rond innesteling ook 2 volle dagen.... En Freesia hier op zw.forum vloeide 5 volle dagen, en dacht ongesteld te zijn... http://www.mijnalbum.nl/Foto-ET7HFWGJ.jpg
Volgens mij begint FF standaard met een nieuwe cyclus, zodra je aangeeft bloed te verliezen... :-k Was ook eens niet helemaal zeker of ik ongi was, omdat m'n temp. relatief hoog bleef en het niet bijster veel was (later bleek dat buikgriep broeide) en wilde dus ook de cyclus nog ff doorvoeren, maar zodra ik bij bloedverlies 'medium' of 'light' invulde, begon FF met een nieuwe cyclus. Misschien moet je het anders gewoon als 'spotting' invullen...?
Ik heb FF zijn gang laten gaan en 2 cycli laten samenvoegen. Ik ben niet overtuigd van ongesteld zijn en niet overtuigd van innesteling. Een ECHTE weegschaal dus
Goedemiddag meiden Wat stresserig op het werk ben kapot Mijn temp is ook ineen keer weer omhoog geschoten Vandaag had ik last van ovulatie pijn misschien een late ei? Die pijn had ik ook op dag 10 en 11 Maar omdat ik nou geen medicatie slik Ach we zien wel deze ronde en anders in de zomervakantie beginnen met ivf liefs tijgertje23
Of misschien toch een innesteldip Nou weet ik het niet liefs tijgertje23 Dus op 4dpo kan je ook nog een dip krijgen? Weer wat geleerd