Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoe vul ik eigenlijk de gemeenschap in op FF?
    Kan het niet vinden :oops:

Ga ook maar eens mijn opgeschreven gegevens erin zetten.

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    bij "Intercourse/Insemination".. kun je verschillende kiezen: gewoon ja of nee, ochtend, avond, beide.. zoiets is het!

succes ermee!

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel

Ik heb toch nog een kruis gekregen.. welis waar eens stippeltjeskruis, maar hij staat er ;) haha.. temp. is erg gezakt zoals jullie zien, zou morgen wel ongi worden, vrees ik...

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja... :oops:

We hebben er lol in zal ik maar zeggen... :)

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Marb Ja hartstikke goed houden zo. Ik hoop dat ons kaartje ook weer snel vol komt te staan.
    xxx joyce

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, hier was ik ook weer eens. Volgens mij is mijn eisprong geweest:
    Posi ovu test op dag 19 ( +eipijn) en temp stijging op dag 22.
    Geklust op dag 19 s'avonds en dan 21 s'morgens.
    Dat zou toch voldoende moeten zijn?
    Ik hoop het in ieder geval!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hier mijn kaartje, eerste maand tempen en duidelijk mijn ei gevoeld op zaterdag, maar ja, eerst bevestigd zien en zie hier!
    Wilde dat graag even plaatsen

[​IMG] ;)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, dan heb je het goed gedaan hoor ;) Ik hoop dat het raak is voor je!

Hier nog steeds een lage temperatuur, maar dat klopt ook. Als het goed is vandaag m'n ei en morgen de eerste hoge temperatuur. Kaartje is vandaag dus niet zo boeiend, morgen zal ik m er weer neer zetten.

9. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Mn vroege ei deze maand...Te vroeg en te laat geklust...

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, hoor, je kunt zwanger zijn van die keer klussen, 2 dagen voor de eisprong.

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Clarissa: hier precies hetzelfde. Mijn ei kwam op een moment dat ik het niet had verwacht en dus 2 dagen voor en een paar dagen na het ei geklust. FF geeft nog wel aan dat het een goed kluspatroon was, maar ik heb er een hard hoofd in hier.

Hierbij mijn kaartje:

Voor de 5e keer op rij eerder wakker geworden. Tegenwoordig standaard 1 tot 1,5 uur voor de wekker wakker. Misschien het weer? Ik bedoel, het is niet alsof ik niet moe genoeg ben.

12. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @havefun: fijn dat de vitamientjes aanslaan en je weer een ei hebt, nu weet je dat je lijf weer lekker in zn velletje gaat zitten. Zit hier helemaal te glimlachen.. Op naar vele eitjes en goede waardes en dan natuurlijk een lekker beebje!

@aquilegia: kan me goed voorstellen dat je t n beeje gehad hebt. Doe wat goed voelt.
    Misschien is t effu goed om er niet zo bewust en gedwongen mee bezg te zijn. Mijn mannetje zegt ook dat vrijen vooral leuk moet zijn. Wel hebben we afgesproken dat als hij merkt dat ik mn eipijn heb dat hij er aan zal proberen aan te denken zo van... vruchtabare eitjes haha ;)

Heb maandag gigahuibui gehad, omdat ik mezelf helemaal gek aan t maken ben, omdat t niet zo snel gaat als ik zou willen. En dan zolang die eipijn :cry: Vriendje vin dat ik mis toch naar arts moe gaan, omdat er veel eileider/stok probleempjes in familie zitten. Ik wil niet zo echt, beetje bang dat ik mezelf gewoon te gek heb gemaakt en tja heb tenslotte een dochter op de wereld gezet dus het kan wel. Moet t gewoon wat tijd geven en niet blind staren op alle zawngerschapspagina's. Ga in vakantie in ieder geval effu ns niet tempen, en geen ovutest.

Thanxs Strijkkraal en Aquilegia, had ik ff nodig! Suz zou wat zijn als we beiden zwanger waren van harde doorzettertjes haah. Zegt toch misschien wel wat dat vroege wakker worden... Ben sinds vanmorgen weer kotsmisselijk en gister en vandaag gevoelige nippels 8) Haha maar ook dat zegt natuurlijk helemaal niks, want heb al maanden last van het ontpillen ;)

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hello, hier ineens flinke stijging nadat ie gisteren 0.07 was gezakt is ie vandaag tov gisteren precies 0.3 gestegen \:D/

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dankjewel :D

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het zou wel een stunt zijn ja ;)
    Praat me niet over mogelijke symptomen. Het vroege wakker worden, maar toch hondsmoe zijn, mijn borsten die behoorlijke steken te verwerken krijgen. Zo heb ik al dagen last van giga huilbuien. Ik bedoel, ik zit in de auto, hoor een (zielig) liedje en ja hoor ... daar komen de waterlanders. Gister knallende ruzie met hubbie omdat ik een tegenvaller te horen kreeg en ik vond dat hubbie niet goed reageerde. Dat eindigde ook in een onbedaarlijke huilbui. Hubbie heeft nog met sms-jes geprobeerd de boel te redden (voor hem dan 8) ;) :rolleyes: ) en dat is aardig gelukt hoor, gisteravond was het wel weer over. Maar feit blijft dat ik echt he-le-maal niets kan hebben, 20 x feller reageer op alles en iedereen en om het minste of geringste in huilen uitbarst.

Ik gooi het vooralsnog heel veilig op vermoeidheid (het vroege wakker worden draagt ook niet bepaald bij aan mijn gemoedstoestand). Ach we zullen zien volgende week toch? Ik zou woensdag mogen testen van FF. Ik denk zelf vrijdag want dat is uitgaande van mijn langste cyclus (30 dagen).

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  17. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Suz
    Had wel nog op dag 13 ( eisprongdag ) nog om 12 uur savonds superdelux ( haha ) veel eipijn, daarna gaan slapen en woensdag morgen veel minder tot gisteren een beetje auw auw maar nie meer zo erg. Vandaag is allesj weg, behalve alle andere kwaaltjes natuurlijk.
    Tja had ook met mannetje net vorige week erover gehad dat ik niet meer zon uitbarstingen had gehad haah, te vroeg gejuigd. Maar echt bahbah kan ook van die super huilbuien om niets krijgen. Word trouwens ook veel te vroeg wakker laatste dagen. ( altijd wel maar vandaag ook zon 1,5 uur te vroeg ) Dus maar snel mn ventje van de bank geplukt, die was daar in slaap gevallen.

Ik lach me een breuk als t voor ons deze maand raak is. maar dat weet ik pas als ik op vakantie ben. ben net even aan t checken of ik via mn tel dan een klein berichtje kan achterlaten zoals ... haha positief ( maar waarschijnlijk negatief ) ofzo, dan weten jullie wel genoeg. Ik vertrek vrijdagnacht, dus misschien heb jij dan wel al een super stralende positest in je handen, ik duim voor je!

@ Molly: pief paf poef? Een supertempstijging?... Wie weet wie weet, of misschien een undercover ei 8)

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    internet in het hotel?

Ik vergat nog even die ontzettend fraaie (pijnlijke) pukkel midden op mijn voorhoofd. Ik bedoel, je kunt er ook gewoon niet omheen, zo mooi rood als ie is ...

19. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Nope geen internet, zitten in n hutje op de hei... wacht ff maak n bochtje voor je pukkel.....
    (
    .
    )............ ;)

Die van mij zijn nu langzaam weg aan trekken, krijg ze als mn ei eraankomt. ( blijkbaar )

20. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Heb mn haar geverfd. Vriendlief heeft me vorige week naar kapper gestuurd nadat ik bij het uittrekken van grijs haar nr 35 was beland. haha
    Dus n pukkel hoe groot ook vin ik nog nie zo erg die gaan wel weer weg ;) ( ok dan ze zijn niet leuk )

Deel Deze Pagina