Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Meid, ik ben al grijs sinds mijn 25e ... niet enkele haren ... hele plukken. Mijn uitgroei gaat gepaard met een fraaie grijze glinstering ...

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

kom heel even kort checken wat er hier allemaal gebeurd.
    Jammer genoeg nog geen zwangeren erbij, maar dat zit er wel aan te komen zo te zien ( zo te hopen in ieder geval).

Zelf afgelopen woensdag laatste onderzoek gehad. HSG. Niet erg prettig, maar alles was wel goed. Eileiders dus gewoon open.
    Alles is goed bij ons beide dus wij gaan gewoon nog even rustig door. Dan komt het vanzelf wel.
    Merk wel dat ik een stuk rustiger ben. Niet meer tempen en een stuk minder op het forum. Ben mezelf niet zo gek aan maken als vorige maanden.

Ik wens jullie allemaal veel succes en sterkte. En ik kom nog wel eens kijken hier...

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Zeehondje, fijn dat de HSG goed was... :)
    En lekker dat je meer afstand kan nemen.... Succes!

4. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    ( ik ook nadat ik mn dochter met 19 heb gekregen, maar gelukkig was dat goed te camoufleren, waren de onderste haren ;) Heb t lang volgehouwe vin ik zelf)

*Op de achtergrond*
    Haha ouwe grijze duiven ( 24 jarig donkerharig mannetje )

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Mijn ei spatte net van het scherm af! 20.7 mm! Mn arts was ook helemaal blij, pakte mn been vast en zei, da's echt snel zeg ... (dag 13!).

hij dacht dat mn ei morgenavond zou springen, dus moet vandaag, morgen en zondag ochtend klussen! Geen probleem hoor!

blijf nog wel effe tempen...

6. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    pooh: wat een joekel super ei man.. ga ervoor!

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ clarissa: mijn hubbie noemt mij ook altijd "klein grijs duifje" ... :rolleyes: :)

@ Pooh: wow - dat is nog eens een ei. Klus ze!

hmmmm, kom net terug van de nagelstyliste. Moest behalve opvullen ook al 6 nieuwe nagels op laten zetten. Dat op zich is al een unicum. Ben sinds april in totaal 2 nagels verloren, nu opeens 6 in nog geen week. Maar goed, dat kan. Kom ik daar, ze begint met vijlen, vallen die andere 4 er ook af. Alles eraf :(

Kijkt ze me aan en zegt ... "ben je zwanger"? Ik: "Hoezo?" - volledig geshockeerd van de vraag. Nou zegt ze, bij 8 van de 10 vrouwen vallen de nepnagels eraf als ze zwanger zijn. Komt door de hormonen ... Zit ook geen nieuwe set op, wilde ze ook niet doen, want als ik echt zwanger zou zijn, dan is het echt zonde van de nagels en zonde van het geld. Netjes, had ze niet hoeven doen toch? Ze had ook d'r mond kunnen houden en mij 52 eurie's uit m'n zak kunnen kloppen ...

Hubbie totaal verrast dat ik zo snel thuis was weer. Ik leg hem het verhaal uit en hij rolt met z'n ogen en zegt ... tuuuuuur-lijk (gelooft er geen snars van uiteraard).

Ik weet niet wat ik hier nu weer van moet denken. Ik had me nog zo voorgenomen om deze cyclus eens niet gefixeerd te zijn op mijn NOD, aangezien ik deze cyclus eigenlijk al had afgeschreven door het foute kluspatroon rond mijn ei ... zou het dan toch ?
    Neeeeeejjjjjj niet zo denken en fixeren ... verdorie, doe ik het toch

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik ken dat ik had de laatste dagen een mega pukkel explosie, en maar tegen mijn collega's zeggen dat ik overgevoelig ben voor mijn nieuwe make-up remover :)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dat is dus 2 cm?!
    Jemig dat is al bijna een baby!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    lol

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Wou ff zeggen dat we morgen geen pc hebben omdat ie eerst leeg gemaakt moet worden omdat ie zo traag loopt

Dus jullie zien me binnenkort wel weer verschijnen

liefs tijgertje23

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen hier.
    kom nog eens even inbreken en lezen of er iets spannends is gebeurt.

@suzy, ik ben zelf ook nagelstyliste en jouw nagelstyliste heeft wel gelijk! Ik wil je echt niet blij maken met een dooie mus, ( klinkt wel cru, nu ik het zo terug lees), maar als je dit nog nooit hebt gehad, tja,het moet ergens vandaan komen. By the way, het kan geen kwaad om nagels op te laten zetten als je zwanger bent, je zou alleen kunnen vragen of ze geurloze liquid kan gebruiken, die is minder schadelijk bij het inademen ( voor de baby :) )
    Ik las dat je nog een paar dagen moet wachten en dan weet je het........ga voor je duimen!

@Clarissa, bedankt voor je berichtje. Voel me idd een stuk beter, maar kan me niet voorstellen dat dit al een resultaat was van één injectie en anderhalve week pillen slikken. Maar ja, eisprong was overduidelijk voelbaar, terwijl ik al 7 maanden niets heb gehad, dus tja, lijkt me duidelijk dat het wel helpt. Alleen hebben we wel geklust op een goed moment, terwijl dit eigenlijk niet de bedoeling was. Ik dacht 100% zeker te weten dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong had gehad, maar achteraf denk ik dat het donderdag is geweest. Morgen weet ik het zeker als ik nog een hoge temp heb, maar ja, wel zien wel of er iets uit voortkomt. Heb het nog eens nagevraagd voor de zekerheid en op zich kan het geen kwaad om zwanger te zijn of te raken bij B12 tekort. Mijn lichaam heeft vorig jaar wel laten weten dat het dingen wel goed regelt als het niet goed zou zijn. Ik wacht wel af.

Omdat ik me nu beter voel ( of het nu psychisch is of niet) lijkt het wel of ik er ook niet meer zo mee bezig ben. Ik heb nu echt zoiets van: ik wacht het wel af en zie het wel of niet gebeuren. Voor mijn gevoel heb ik nu zoiets van dat ik wel afwacht tot september en eerst maar eens afwachten of de injecties zijn werk gaan doen.

Hopelijk dat er hier binnenkort wat leuke berichtjes te zien zijn.

nog maar eens mijn kaartje, ben benieuwd of ik morgen hoge temp heb, want dan krijg ik een kruis van FF

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    havefun, fijn dat het al wat beter met je gaat, en inderdaad het lijkt er echt op dat je een ei hebt gehad.jij bent er ook al lekker vroeg op trouwens!
    mijn kaartje!

14. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi wies.
    :) veel te vroeg op! pffff.......
    kon niet meer slapen, lag steeds te draaien in bed, en moest naar de toilet, dus maar opgestaan, belachelijk, heb je een vrije dag, sta je nog om half 7 naast je bed te springen.
    Ik zie dat het bij jou ook weer spannend wordt?

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Ei gehad...?

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ havefun: goed dat het goed gaat. Je klinkt in ieder geval een stuk beter en iets vrolijker in je postings ...

mijn kaartje klimt iig de goede kant op ...

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Wauw ik ga als een raket naar boven jemig

Verder vanavond naar een partyboot in nijmegen
    Wordt weer reuze gezellig met me collega's

liefs tijgertje23

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, er hoeft er maar 1 tussen te zitten die de marathon heeft gewonnen

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames ik ga volgende week toch maar even de gyn bellen want ik snap er niets meer van. Mijn temp is mooi hoog, maar verlies continue bloed met hele kleine tussenposen. En helaas weet ik niet meer of we met de spotting in het begin van cyclus gekjlust hebben maar volgens mij niet, maar dit vind ik ook maar vreemd dat mijn temp zo hoog blijft zonder reden.

xxx Joyce succes iedereen

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    heb je al een test gedaan jent?

Deel Deze Pagina