ik ook! Maar durf 'm vandaag niet te doen of zal ik toch..... beter met ochtend urine toch als ik met CB digitaal test.
Na een posi ovutest krijg je binnen 24 tot 48 uur je ei. Dus kan tot ongeveer 2 dagen daarna. Als je vandaag een stijging hebt, heb je misschien gister je ei gehad.
Valt mee, wel gek eigenlijk. Je kunt dus ook een positieve ovulatie test hebben ook al heb je al geovuleerd. En volgens mij is het binnen 48 uur, dus kan ook al nu zijn zeg maar.
Dat hoop ik zelf ook! Ik hoop wel dat we op de goede dagen geklust hebben (dag 10,11 en 12 en ei op dag 14).
MIEKE Kan niets anders dan een positieve test worden. Test gewoon en je ziet het resultaat. Innesteldipje bij mij? Charlie kan zijn dat het innesteling is het bruine
Zico, waar is jouw kaartje dan? of had je die al geplaatst en heb ik 'm gemist Nee nee ik ga echt wachten tot morgenochtend.
Mieke, ik zie het ook zonnig in voor je Hoe laat ga je testen morgenochtend? Ik zal voor ik naar mijn werk ga voor de zekerheid nog even inloggen. Nieuwsgierig, moi?
Hahaha nou ja als ik uit bedje komt en moet piesen dan doe ik het testje Uhm en dan moet ik nog inloggen, dus tussen 8 en 9 uur denk ik. Maar ik zal het zsm doen oke
Sorry Zico, overheen gekeken. Spannend voor jullie ook door de clomid natuurlijk om te kijken wat voor resultaat het zal geven!
Mieke, ik duim voor je hoop dat je morgen een posi test hebt! Zico, hopelijk een innestelingsdipje, duim ook voor jou. Mijn temp 37 geworden dus zal morgen ongi worden. Vorige maand wel bruin verlies op mijn tampon 2 dagen voor ik ongi werd, maar vandaag niets.
Mieke, spannend... zal hard voor je duimen morgenochtend! Ik heb me vanmorgen verslapen, dus ben snel mijn bed uitgesprongen zonder te tempen (was ook een uur later dan normaal )
Nou ik snap er geen reet meer van.Ik had daarstraks spotting,dat is toch echt onmogelijk.Het lijkt me sterk dat de ongi er al aan komt. Maar ja aangezien het deze maand toch niks is,laat de ongi dan maar komen. Maar goed ik denk niet dat het een ongi is,ik zal eens kijken hoe lang het aan houdt. groeten Simone