Wie kan mij iets gerust stellen? Ik zit nu op 6 DPO en heb al 2x onder de coverline getempt! De eerste keer kon ik nog wel een verklaring ervoor vinden (migraine de avond ervoor en daardoor niet onder het dekbed geslapen, normaal doe ik dat wel) Maar die van vandaag is niks anders dan normaal! Kan dit kwaad?
Ik kan er echt nog steeds niet overuit. Het is eigenlijk niet te filmen, 7 maanden lang heb ik ziekenhuis in en uit gelopen, hormonen geslikt en gespoten, ellendig vaak bloedgeprikt en negatieve uitslagen gehad. Zelfs de internist waar ik anderhalve week geleden geweest ben, ( dit wilde de fert.arts perse, want ze wilde weten waar één en ander vandaan kwam) vond het de grootste onzin om alles aan het vitamine B12 tekort toe te schrijven. Hij heeft me zelfs min of meer verboden om nog verder te gaan met die spuiten en tabletjes, want hij persoonlijk vond het lariekoek. Hij is ervan overtuigd dat ik een of andere wazige, zeldzame ziekte heb en hiervoor krijg ik nog een berg onderzoeken. Gelukkig hoef ik pas eind september bij hem terug te komen. Ik ben benieuwd hoe hij dan kan verklaren dat die injecties toch werken? Maar, ik vertrouw nu meer op mijn huisarts dan op die artsen in het ziekenhuis. Alles wat ze daar gedaan hebben, heeft totaal geen nut gehad, en nu krijg ik van de huisarts die injecties en het is niet te geloven, maar heb nu gewoon een eisprong, met hopelijk een mooie LF. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik ben nu gewoon in de wolken, alleen al om het simpele feit dat er nu weer een eisprong is geweest! nooit gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn! Heb zelfs weer alle bijbehorende kwaaltjes van na de eisprong,zoals opgezwollen en pijnlijke borsten, borrelende darmen, moe, veel plassen etc. Maar, ik neem ze allemaal voor lief want het is allemaal voor een goed doel!
Jeetje, als ik deze temperatuur over een dag over 3 zou hebben zou ik heel blij zijn, maar is dit niet een beetje vroeg voor zo'n temperatuurstijging?
@ havefun: laat die artsen maar lekker lullen. Ik persoonlijk denk dat ze zichzelf allemaal indekken dat ze zoiets "simpels" totaal over het hoofd hebben gezien. Hoera voor de huisarts =D> Mijn temp is ietsjes omhoog gegaan ...
nou, dit wordt niks meer denk ik, jeetje wat een domper, laat die maar komen,zucht...het kan toch geen 2 dagen een innestelingsdip zijn? wil zo graag de hoop vast blijven houden, maar ja,met zo'n kaartje wordt het moeilijk.
Suzy, zoiets zei mijn schoonmoeder ook al. Zo`n spuitje met b12 kost een paar eurootjes, en daar kunnen ze niets op verdienen, terwijl die onderzoeken etc weer een mooie declaratie is voor hen! Vorige week zei ik nog": hebben ze het steeds over geldverspilling in de gezondheidszorg?" nou ja, ik ben bang dat dit een perfect voorbeeld is. Triest dat het zo is. Maar eh, jij gaat goed met je kaartje, en het wordt wel heel spannend. Mss hoef je wel helemaal niet meer terug voor alle onderzoeken etc als ik je kaartje zo eens bekijk. @wies, jammer meid, maar tot het moment dat je ongi wordt blijven hopen , maar ben er bang voor
@Strijkkraal...spannend! @Wies: waarom is jouw temp 3 dagen geleden met een open rondje? vroeger of later getest?
@Wies: Jammer, dat ziet er niet goed uit. @Havefun: fijn dat je vit. B12 zo goed werkt, ongelooflijk... @Tijgertje: rare dip, morgen weer omhoog, hè! Kan het toch weer niet laten hier weer te posten. Gisteren mijn vriend in bed gekregen op de monitor peak-dag zonder dat hij dat wist. Gewoon beetje sexy kleding en lingerie aangetrokken (maar niet té sexy, dan gaat het opvallen... ) "Ik wilde gewoon even kijken of ik nog in deze witte broek paste, dat kan nog wel hè, ja daar moet ik natuurlijk een string bij aan". En hij ging er vol in... Vroeg achteraf nog: "wat zei de monitor vanochtend?" Dus ik zei "Oh, nog niets bijzonders". Hij denkt namelijk dat mijn eisprong pas woensdag op zijn vroegst komt... Nu dus geen enkel probleem met het hoogtepunt. (of hij doet of hij me niet doorheeft, dat kan natuurlijk ook) Ik had vanochtend al een wat hogere temp, maar niet heel hoog. Wat denken jullie: eisprong gisteren al geweest? Het blijft natuurlijk afwachten.
Whahaha leuk verhaal! Gelukkig maakte het de mijne niet uit of eisprong eraan kwam ja of nee, dan wilde hij nog liever Mja, je ei...ja zou kunnen....afwachten of temp hoog blijft...
Aquilegia, blijft verslavend hierzo hè?... Ik kan het ook niet laten om te blijven posten en te lezen en ooit dan MOET ik gewoon iets zeggen op iemand anders........och ja, wat zou het ook, dit is de juiste plek om het erover te hebben, want we zitten uiteindelijk allemaal in hetzelfde schuitje. Ik heb je kaartje bekeken, maar het is twijfelachtig ( vind ik). Als je temp morgen nog hoog is en hoger wordt, dan zou ik zeggen dat je gisteren een ei gehad hebt, maar als ie morgen weer daalt, dan zegt mijn gevoel dat je morgen of overmorgen pas je ei gaat hebben. Maar ja, wie ben ik? Lachen, dat je je man met zo`n smoesje in bed hebt gekregen! Maar, ook wel goed, want al dat verplicht sexen komt de daad niet ten goede, en als ze niets weten, dan gaat het veel beter. In onze ervaring tenminste. sinds we eigenlijk voor onszelf de knoop hebben doorgehakt en er niet meer zo mee bezig zijn, is de sex ook weer zoals vroeger. Ontspannend en niet meer zo plichtmatig, wat de pret behoorlijk kan drukken.
@ havefun: ik denk gewoon dat je huisarts gelijk heeft. Anders zou je lichaam toch niet reageren zoals het nu doet? Hoe voel je je voor de rest (afgezien van de ei-perikelen)? Beter nu je B12 krijgt? Wat betreft mijn temp? sja, ik vind het ook wel spannend. Als ik er een lineaal langs leg, gaat de trent nog steeds in een opwaartse lijn. Dat geeft de burger moed. Aan de andere kant wordt ik al weer sinds gisteren geplaagd door de welbekende krampen. Vannacht kon ik er zelfs niet van in slaap komen, heb dik een uur wakker gelegen. Volgens FF zou ik morgen mogen testen. Misschien moet ik maar even tot vrijdag wachten, want dan heb ik 30 dagen gehad ... Ik heb wijselijk geen zw-testen in huis ... maar nog wel 1 ovu-test. En gezien de resultaten met ovu testen de afgelopen weken ... ik hoop maar dat ik mezelf morgen kan bedwingen ... @ aquilegia: ik heb ook geleerd dat je mannen veelal niet wijzer moet maken dan dat ze al zijn in sommige gebieden. Ik vertel hubbie ook niet meer wanneer mijn ei is gelegd. Gister bij de gyn, toen hij te horen kreeg dat het verplicht klussen op CD10 is, vertrok zijn gezicht al een klein beetje ... de druk he ... maar goed, gelukkig kan ik 'm dan ook nog om de tuin leiden door hem niet te vertellen wanneer CD10 is ...
Yep verslavend. 8) Mijn ovulatie is meestal op de 1e of 2e piekdag van de monitor (soort Persona, geeft 2 piekdagen vergelijkbaar met het ei-symbool van Persona) dus ik weet vrijwel zeker dat ik mijn eisprong of gisteren of vandaag had/heb. Ik verwacht wel dat mijn temp morgen nog verder omhoog gaat. Want je hebt op temperatuurgebied volkomen gelijk: de 36.64 van vandaag wijkt niet zoveel af van twee eerdere temps rond de 36.60.
Mijn temp is onwijs gezakt.... Nou nu mag die ongi wel komen hoor, want ik denk dat die eraan zit te komen Maar dan moet ie wel komen, dan kan ik weer verder.............
@suzy, klinkt vreemd, maar voel me er wel goed onder. Ik weet ook niet of dat dit al kan, zo snel na die injecties, ik verwacht er ook geen wonderen van, maar vind het wel vreemd dat ik wekenlang s`nachts wakker heb gelegen van de kuitkrampen, zelfs overdag had ik er last van en ik had het gevoel dat mijn kuiten constant op spanning stonden. Dit is weg! Ook had ik al een maand of 2 heel erge last van tintelende voeten en handen, dit is ook weg! Had zelfs regelmatig dat ik s`nachts wakker werd en dat beide armen totaal gevoelloos waren, net twee hompen vlees die aan je lijf bungelen, maar die het gewoon vanaf de schouders niet doen. Heel akelig, dat heb ik ook niet meer gehad. Migrainepatroon is helaas nog niet verandert, maar daar hoop ik ook maar niet op. verder kan ik eigenlijk niet zeggen dat ik heel veel meer merk, maar dat zal mss over een paar maandjes wel anders zijn. Het belangrijkste voor nu is dat het inwendig weer allemaal werkt! Yippie 8) blijf blij. @Aquilegia, of dat je ei nu gisteren is geweest of vandaag, of eventueel pas morgen, je hebt er goed voor geklust! "hij ging er vol in", ik heb me toch moeten lachen met dit zinnetje!hahaha. in ieder geval, zitten we samen op het wachtbankje, spannend.
Oeps, ik bedoelde natuurlijk dat hij met open ogen in mijn verleidingspoging trapte. Beetje verkeerde associaltie, Ja, spannend, ik heb er wel een goed gevoel over deze keer, ook omdat het 2x zo natuurlijk ging.
He meiden willen jullie aub naar mijn raadsel kijken. Ik snap er werkelijk niets meer van. Gelukkig kan ik vandaag bij gyn terecht omdat ik 2 dagen en nu nog een beetje flink last heb gehad van buikpijn en zoals jullie zien nog steeds bloedverlies. En ik dacht vandaag toch even testen voordat we naar de gyn gaan met dit kaartje, maar ja ik snap er niets meer van. Iemand van jullie wel. Ik denk zelf dat ik op 1 of andere manier een mk heb gehad of krijg ik heb geen flauw idee. Misschien dat iemand van jullie een ideetje heeft? Dit is het kaartje van april en het andere kaartje er onder is die van nu. xxx Joyce