Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
  2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Huh?! Das wel vreemd ja...

Ik zou het inderdaad maar gewoon aan de gyn voorleggen, want ik kan hier geen chocola van maken... (hmm... chocola... :) )

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jent, zijn dat zwangerschapstesten? :(:

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja (er staat tenminste een positieve zwangerschap genoteerd op haar temperatuurkaartje...)

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ja dat zijn 2 zwangerschapstesten. Ja ik snap het ook niet

xxx joyce

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dan ben je zwanger, of kort geleden geweest. Toch nog een bloeding gehad? Ik zou je gyn bellen om 't te vertellen... Spannend, meid!

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik moet sowieso vanmiddag naar gyn omdat ja zoals je ziet mijn kaartje zo vreemd is. Maar ik dacht doe voor de zekerheid maar een test want dan is tenminste alle informatie compleet. ik had dus ook niet verwacht dat ik vandaag positief zou testen maar vet negatief. Eind van vorige maand heb ik ook 2 x negatief getest toen ik overtijd was dus je kunt je voorstellen dat ik er echt niets meer van snap want deze afgelopen maand hebben wij ook niet geklust om zwanger te worden maar goed de gyn moet het maar uitzoeken. Ik wil alleen maar weten wat er nu aan de hand is.

Sorry dat ik er jullie mee lastig val ik reageer namelijk weinig op jullie de laatste tijd, maar ben blij dat jullie op mijn verhaal reageren en aquilegia ik snap dat je af en toe moe wordt van anderen.(mij)
    En ik denk idd dat je gisteren je ei hebt gehad of vandaag

xxx Joyce

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jent, jij bent ook al zo lang bezig... en je hebt zulke rare dingen met die bloedingen de laatste tijd. Daar wordt ik niet echt moe van (jijzelf wel waarschijnlijk)... Ik kan me voorstellen dat je niet veel reageert omdat je meer met jezelf bezig bent.
    Veel succes bij de gyn, hopelijk kunnen ze wat zien met de echo of kunnen ze hcg prikken... Hopelijk snel zekerheid!

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    okee ... ik begin nu serieus een beetje de zenuwen te krijgen. Sinds vanochtend rond 11.00 uur verlies ik wat bruinig slijm. Het begon vanochtend met een flinke slijmprop vol bruin bloed, en sindsdien heb ik alleen bij het afvegen een streepje mee. Het zet niet echt door. Het is ook niet rood bloed, meer rood-bruin.

Ik heb net maar voor alle zekerheid een maandverbandje ingedaan zodat als het door mocht zetten, ik niet gelijk met een doorlekplek loop.

Ik heb ook het idee dat de krampen anders zijn dan anders, niet zo heftig als normaal. En ik heb geen lage rugpijn, dat is zeker anders dan anders ...

[-o< 8-[

10. jent, je maakt het wel spannend!
    ben je al bij gyn geweest?
    liwfs rensie

11. \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    helaas helaas ... ik vrees dat de ongi door komt zetten. :( ik kan het nu met de beste wil van de wereld niet meer als spotting zien. Alleen het rare is dat ik z'n hoge temp had vanochtend ... Najah, morgenochtend weten we meer ...

Op naar de volgende ronde ...

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Gelukkig ik klim er weer bovenop maar moet nog hoger

Gister en eergister heb ik de hele dag maagzuur gehad
    Da's niet fijn maar nu weer over

Wat denken jullie van mij kaartje?

liefs tijgertje23

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jent, wat vreemd zeg, maar een positieve test klinkt wel oké toch? ik zou de gyn ook maar bellen, mss magje gelijk komen en kijken ze wel. zeker als je al zo'n poos bezig bent denk ik.
    mammakitty, ik was toen later wakker, uiteindelijk wel net zo veel uur geslapen als anders, maar toch later getempt dan anders,vandaar.
    ik heb echt ongikrampen vandaag. Ik vind het heel raar, normaal zakt mijn temp pas op de dag dat ik ongi word, of zelfs later. Nu al 2 dagen lage temp, en niets te zien. Eigenlijk is donderdag pas mijn nod als ik naar de vorige rondes kijk. Hoe kan dat zo schelen met de vorige keren?

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal ik ben weer het raadsel van de dag. We moesten om 3 uur in het ZH zijn uiteindelijk zijn we pas om 16:45 bij de gyn terecht gekomen omdat het spreekuur was uitgelopen vanwege een spoedkeizersnede. Toen was ik eindelijk bij de gyn moest ik meteen bloed gaan prikken, daarna weer terug heb ik tot 19:30 gewahct toen aan de assistente gevraagd wanneer we nou eens aan de beurt waren omdat we er al vanaf 3 uur waren. Waren ze ons vergeten. Nou bij de gyn gekomen echo gehad en tja het is nog steeds een ? Het kan een MK zijn, maar ja toen zei ik al meteen ik heb vorige maand getest en die waren beide negatief. Maar het kan ook een beginnende zwangerschap zijn maar tot heden weten we niets en moeten we komende vrijdag weer terug voor bloed te prikken en een echo om te kijken of er wat veranderd is. Is mijn HCG hoger dan ben ik zwanger, is ie lager dan heb ik een MK. Dus tja nog paar daagjes wachten dan weten we eindelijk wat. Is het mis gegaan dan worden we doorgestuurd naar Maastricht.

Ik ga zelf maar van het ergste uit, maar ja de wonderen zijn nog niet de wereld uit.

Bedankt voor jullie steun en het lezen van mijn verhaal, jullie kunnen vrijdag het vervolg lezen. Waarvan ik hoop dat het niet weer zo'n lange zitting wordt. Van 3 tot 8 uur in het ZH rondhangen,

xxx Joyce

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jentje, ik ga zo voor je duimen, ik hoop op een beginnende zwangerschap meid.

De duimen draaien hier ;)

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Jent, meid ik ga voor je duimen dat je HCG is gestegen! Wat klinkt het me toch allemaal bekend in de oren, ik heb zelf ook soortgelijke dingen meegemaakt en ik hoop echt dat jij de rust kan vinden die ik toen niet had om de tijd tussen het afwachten door rustig door te komen. Ik ga niet het hele verhaal hier neerpennen, want daar wordt je denk ik alleen maar onzekerder van ( of je moet het perse willen weten), maar ik ga iig voor je duimen.

@Suzy, oh nee hè! Haast niet te geloven, maar ongesteld met een hoge temperatuur kan wel. Ik heb bijna altijd pas een daling in temp. op dag 2 van ongesteldheid en zelfs op dag 3/4 nog eens een stijging, waarna de daling pas door gaat zetten.
    Nou is het voor jullie denk ik de onderzoeken afwachten.?

@poohbear, yes, yippieyayee, geweldig :) :) :) Jij bent net zo blij met je ei als ik, onvoorstelbaar waar een mens al niet blij mee kan zijn! hahaha.

Hier een lichte stijging in temperatuur, maar het is nog te vroeg, dus gewoon wachten. Gisteren had ik wel het gevoel of ik ongesteld moest worden, maar dat is nu weer weg. Ook een paar felle steken gehad, maar nu nergens geen last meer van, als alleen van opgeblazen borsten. Hopelijk nu ook nog een normale LF dan is het helemaal perfect! ( hoop natuurlijk dat ik helemaal niet meer ongesteld wordt, maar ja, dat hoopt iedereen hier!)

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Niets bijzonders, dit doet mijn temperatuur altijd op 4 en 5 dpo ;)

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Vandaag ben ik vrij en kot vast mijn schoonmoeder en de andere twee dagen ga ik gewoon werken denk ik. Ik ga dadelijk even naar kantoor om te kijken hoe en wat ik ga doen.
    Thanks you all

xxx joyce

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    De nieuwe ronde is ingegaan. Hoewel we vanochtend mijn temp naar 36.97 schoot :confused: is het vannacht goed door gaan zetten.
    Ik zit nu eigenlijk een beetje met een vraagje.

Welke dag moet ik aanhouden als eerste dag van deze cyclus? Gister vroeg in de avond was het al eigenlijk een lichte menses en geen spotting meer. Is gister dan al mijn eerste dag?

Deel Deze Pagina