Mooie temperatuur. En zo weinig symptomen als ik gisteren had, zoveel heb ik er nu. Mijn hemel, wat ben ik misselijk... Ik hou nog een slag om de arm omdat er vaak wat met mijn buik aan de hand is (is ook wel te zien op mijn kaartje denk ik), maar als ik me morgen nog zo voel heb ik goede hoop....
[/url][/img] raar kartje. snap die dip van gisteren niet helemaal. Maar het is nog veelste vroeg om er wat van te zeggen.
ik zie allemaal innestelingsdipjes hier, gaat goed! havefun, jou kaartje ziet er inderdaad mooi uit, lekker stabiel, geen gekke dingen meer, dit moet een heerlijk gevoel voor je zijn! Mijn man zijn zaad is uitstekend, dus wordt waarschijnlijk IVF dan. Ik wil zo gaan bellen voor een informatieavond, ik vind het wel fijn alles op tijd te weten hoe of wat. En dan kan ik het bespreken met mijn werkgever, want er gaat toch wat meer tijd in zitten dan met IUI, en ik moet ook naar tilburg natuurlijk. Daar ben ik wel blij om, die staan zo goed aangeschreven. Maar ik snap mijn kaartje/cyclus weer eens niet. Ik heb hem even aan elkaar geplakt, dan kunnen jullie het beter zien. Ik heb bij woensdag spotting gezet, maar het is een gewone ongi geweest die dag. Vandaag heb ik nog helelmaal geen bloed gezien, ben al hartstikke vaak naar de wc geweest, en zeker met een grote boodschap komt het altijd gelijk, sorry hoor. maar niks dus. Ik heb wel weer vreselijke buikkrampen, werd er allemaal wakker van vanacht. Ik ga weer teveel hopen dat het mss geen ongi was...
Uhm Wies...zou je niet ff testen? Want dit lijkt op innestelling..............................dit had mijn nicht precies zo....en aangezien je temp weer stijgt en je een posi ovutest had.....testen!
ik heb gisteren nog getest,net voordat ik ongi werd, en die was negatief. Als het een innesteling zou zijn kan ik ook nog niet positief testen toch? dat kan toch pas een paar dagen later? Ik ga er niet teveel op hopen, want dan krijg ik straks weer die teleurstelling. Maar ik hou het wel in mijn achterhoofd natuurlijk,haha
Hallo allemaal, Ben even niet geweest, was zo teleurgesteld door die lf van 4 dagen. Ben uiteraard wel doorgegaan met tempen, en heb net m'n eisprong gehad. Vorige keer was 'tie op dag 26 en nu op 21 dus we gaan vooruit, nu maar hopen dat ik niet weer overmorgen al ongesteld word. We hebben goed ons best gedaan in ieder geval Duimen jullie mee voor een langere lf? Havefun: geef je huisarts ook van mij maar een dikke pakkerd, wat een prachtig kaartje zeg! Jent, ga heel hard voor je duimen morgen! Wies, denk ook niet dat het een menstruatie was dan hoor. Nog een weekje geduld... Pookie, ik zeg innesteling! Marb en Poohbeer, so far so good! Aquilegia, hoop op betere tijden voor jullie, heb niet veel terug gelezen maar zag dat je ff een dip had. Maakt niet uit schat, dat maakt je menselijk en kan me goed voorstellen dat je het soms niet kan opbrengen om positief te zijn voor anderen. Dikke knuffel voor jou/jullie! Sorry voor wie ik vergeten ben, evengoed veel succes! Hier mijn kaartje:
ik heb toch weer bloedverlies, maar neit veel, en geen stolsels. maar die buikpijn, ik word er niet goed van. ik wacht even mijn temp verder af deze dagen, het kan ook een toeval zijn die temp, en dat iemorgen gewoon weer laag is.
Pooh, ik had dan wel geen dip op 4 DPO maar wel 2 x een hele felle steek, bij mij dus kennelijk de innestelling of het moment van dalen uit de eileider en aankomst in de bm.
Eigenlijk zou ik zeggen dat je ovulatie pas op dag 15 is geweest! Dat kan zelfs nog met die ovulatietest. Gek dat FF je kruis zo neerzet.
ja dat vond ik dus ook... Ik heb de hele lage en de hele hoge er al eens uitgegooid, maar het kruis blijft hetzelfde. wellicht iets te maken met de verdere signs... Maar de ovulatiepijn hield ook aan tot zaterdag... Geen idee. Ik hoop dat het wel donderdag was, dan is de score op amoureus gebied vele malen beter dan in het weekend...
@poepiekont, ik zal het tegen de huisarts zeggen, maandag moet ik er weer heen. vandaag heb ik zo`n felle steek in mijn buik gehad, dacht serieus dat ik tegen de vlakte aan ging, wow, heel erg. Ben bang dat de ongesteldheid er aan zit te komen. Normaal gesproken heb ik zonder pregnyl te spuiten een LF van een dag of 9-10, dus logischerwijs zou je zeggen dat het bijna zover is. Rare is dat ik verder nergens last van heb, alleen van ontzettend opgezwollen en gevoelige borsten, maar dat heb ik ook meestal als ik ongesteld moet worden, dus probeer mezelf niets wijs te maken. Hoewel ik me voor had genomen om er tot september eigenlijk niet zo mee bezig te zijn, heb ik nu zoiets van, kaartje klopt, cyclus klopt, mijn lijf voelt goed en mijn geest is goed, dus laat maar komen, en het is zóóóó moeilijk om niet te hopen dat het nu toch raak is.... Nog 7 nachtjes slapen....
Goedenavond dames Temp weer een klein beetje opgestegen We gaan vandaag of morgen een testje wagen Verder wat krampjes enz..... liefs tijgertje23
Pfoeh hee dat is nogal een spannende en ingrijpende methode. Lijkt mij heel ingrijpend. Wel goed dat ze het kunnen! Enne het lijkt bij jou deze keer echt raak te zijn! Ik duim voor je!
@pookie, ik reken nog helemaal nergens op hoor. Nog 7 dagen voor NOD, dus er kan nog van alles gebeuren. Ik wacht rustig af en zie het wel gebeuren. Die ISCI is idd heel ingrijpend, maar welke vruchtbaarheidsbehandeling is dat niet? Het ene is alleen lichamelijk belastender als het andere, maar de geestelijke belasting is bij allen zwaar. Weltrusten voor iedereen!
Zet eens nog een + OPK op CD 14? Misschiend at ie dan wel verspringt. En misschien de E even proberen weg te halen op CD 13.