Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @mieke, proficiat met je goeie echo!

Hier tot op heden een héél mooi kaartje, waar ik heel erg blij mee ben.
    nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer.......

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gelukkig, mijn temperatuur is vanmorgen weer wat gestegen, het
    is wel weer heel spannend nu. Ik kom ook al bijna in de verleiding om te gaan testen....................maar mag pas na het weekend!

Have fun; wanneer is eigenlijk jouw NOD? Je staat volgens mij ook niet in de NOD lijst van het NOD forum

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    [​IMG][/url][/img]

werd vanochtend wakker met krampjes in beide liezen en in mn vagina....
    Soort strak spierpijn gevoel. Ben ook misselijk nu. :rolleyes:

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn kruis is verplaatst van cd 14 naar cd 15, zoals verwacht. Ik denk dat hij in de nacht van cd14 op cd 15 is geweest, of vroeg in de ochtend toen ik nog sliep. Of dat hoop ik...
    In ieder geval goed/redelijk geklust. Nu moet ik vandaag en/of morgen weer "klussen" omdat ik mijn vriend wijsgemaakt heb dat de ovulatie later is... Oeps... hopelijk gaat dat lukken.

5. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Nou daar ben je dan ook mooi klaar mee! Maar het is toch ook nog wel leuk in bed? En anders is het een mooi moment om hem het idee te geven dat je er wat miner mee bezig bent...

Ik vraag me af of ik de juiste thermometer heb. Ik heb gewoon zo'n goedkope, die niks kan onthouden etc. Ik las ergens dat je geen koortstermometer mag gebruiken, maar een bbt moet hebben. Maar ik weet het verschil niet...

Hoe ziet een innestelingsdipje er uit? Zit nu op ong een week na ovulatie (Ik heb verschillende methodes op mijn chart losgelaten, en ze zijn het er niet over eens. het verschilt van donderdag tot zaterdag vorige week.) en ben natuurlijk druk op zoek naar innestelingsdippen. Hoe veel tienden moet je zakken voor het als een dip telt?

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh ja, we gaan het zeker nog doen... zeker morgen en anders vanavond als we niet te moe zijn van het werk. :D ;) Het is alleen zo, dat ik altijd veel meer zin heb rond mijn echte eisprong. :oops:

Je kunt bij Matcare een BBT thermometer bestellen, nauwkeurig op 2 cijfers achter de komma. Niet te gek duur en werkt prima.

Tsja, een innestelingsdip... die hoef je lang niet altijd te hebben om zwanger te zijn. En als je hem wel hebt, is het ook geen garantie dat je zwanger bent. De dip is ongeveer 0,2 graad lager dan je andere temperaturen.

PS: Leuke kattenfoto's in je album - wat voor kat is dat?

7. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    De ene is Impie, en dikke roodbruine korthaar, en de ander is Dweil, onze rastakat. Hij is niet echt van een merk, maar we denken dat er een beetje main coon in zit. Ze zijn beiden aan komen lopen, dus ik heb verder niet veel info van ze. Maar het zijn lieve katjes, en dat is het belangrijkst, vind ik.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Absoluut, wij hebben ook twee heel lieve bastaards, de ene is waarschijnlijk half-blauwe rus. Maar ik dacht al dat er wat Maincoon of Noorse boskat in die van jou zat!

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Temperatuur weer 1/10 gedaald, maar wat veel spannender was de spotting die ff als 'possible implantation spotting' omschreef :D
    Ik ben erg benieuwd!

Met m'n vriend heb ik afgesproken dat ik maandag een ovulatietest mag doen, als afleiding :p, dinsdag een gevoelige, goedkope zwangerschapstest en als die negatief is wacht ik m'n menstruatie af. Als die dan niet komt mag ik zaterdag (2 dagen overtijd) een 'echte' zwangerschapstest doen :)
    Ja, ik probeer een balans te vinden tussen mezelf niet gek maken en toch ook niet te lang te moeten wachten. Nog 3 nachtjes...

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Spannend, meid! ;)

11. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    hoi iedereen, laatste week niet veel op de site geweest. Drul geweest met mn laatste verslagen voor school, mn werk en antuuuuuurlijk voorbereiding op vakatie!
    ik heb dus nog steeds niet bijgelezen.
    Vanavond vertrek ik op vakantie!
    Ik wens iedereen vruchtbare en zonnige daagjes toe en tot over 2,5 week!

Mn temp is nog hoog, maar heb alweer spotting vanaf DPO 7, zit nu op DPO 10 en zal wel bah bah tijdens mn rit naar France vanavond mn ongi krijgen. Gelukkig nog geen gigantische ongi buikpijn ( heerlijk is ook voor t eerst dan :) )

Iedereen een dikke digikus en een fijne knuf en hoop een heleboel zwangere te zien als ik terug kom!

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nou meiden helaas is er uitgekoemn vandaag dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb.
    Ik moet de komende weken een paar x per week naar het ZH voor bloed te prikken om de hcgwaarde te meten en elke keer een echo. Ze hopen dat het zich op een natuurlijke manier oplost en het misschien mijn eileider kan besparen. Maar als ik alsnog/weer acute buikpijn krijg wat niet uit e houden is dan moet ik als nog de operatie ondergaan, maar dan kan de eileider waarschijnlijk sowieso niet gespaard blijven. Maargoed alles is van heel veel factoren afhankelijk een duidelijk verloop is er iig niet en ik moet dus ik van de gyn thuis blijven tot alles achter de rug is en daar baal ik best ook wel van.
    Maargoed jullie zijn weer op de hoogte en bedankt voor alle steun de afgelopen dagen iig

xxx Joyce

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ach nee Jent...
    pfff duim voor je dat je eileider mag blijven zitten...

veel sterkte meid!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte jent!

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    het kan bijna niet, maar toch hoop ik erop ....zucht....haha,w at kan je moe worden van ezelf, ben zooooo benieuwd wat de temp morgen doet, zondag kan ik niet tempen want ben pas smorgens thuis, ga namelijk naar SensationWhite (eeeeeindelijk na 3 jaar!)
    maar goed, uitgaande van mijn vorige cyclus zou ik zondag ongesteld moeten worden, heb deze maand mijn eisprong op dag 14 gehad, precies waar FF hm zette en vorige maand op dag 16.

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ha jent, wat een nieuws zeg, ik hoop dat je geen eileider dient te laten verwijderen.

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Jent, vel succes meid, met het verwerken van dit slechte nieuws en hopelijk dat je lichaam het zelf oplost. Maar, ik dacht dat een bbz altijd operatief verholpen werd ivm de risico`s, maar dat is niet zo, dat wist ik niet.

gisteren ben ik tante geworden van een mooie en gezonde meid. Na een heftige bevalling met een halve dag rugweeen, waarvoor mijn zus een ruggeprik heeft gekregen en na een uur persen zat er geen beweging in. Kindje was net geen 6 pond, dus je zou zeggen dat het toch gewoon natuurlijk moet komen, maar de artsen dachten dat het iets met de bekken was van mijn zus, zodat een natuurlijke bevalling niet mogelijk was. Uiteindelijk nog een spoedkeizersnede uitgevoerd, want kleintje had gepoept in het vruchwater. Gisteren natuurlijk meteen wezen kijken, en wat een mopje zeg. Werd er helemaal blij van. Had verwacht dat ik in tranen uit zou barsten, maar heb me goed kunnen houden tot de deur weer achter ons dichtviel en we naar huis gingen. Had het kindje vast en merkte toen weer hoe graag wij dit ook willen.!
    Vanmiddag weer even naar ZH, even kijken hoe het met hen gaat, hopelijk heeft zus vannacht wat kunnen slapen, en is ze wat fitter als gisteren.

Kaartje geeft wel reden tot nadenken en gevoelens van hoop.
    Heb last van mijn borsten ( en die zijn al zo groot ;) , maar ja, who cares?), obstipatie, zit al twee dagen te persen en er komt gewoon niets of een klein bolletje,veel plassen, meer afscheiding, moe, krampen in onderbuik, net boven de vagina, dus het wordt stiekem wel spannend.
    Van de week zei mijn man al; Ben je zwanger ofzo? ik vroeg waarom hij dat dacht. hij zei dat onze hond sinds een dag of 5 niet meer van mijn zijde week en als ik maar even weg was, al is het maar naar boven dan werd de hond helemaal gek en ging voor de deur liggen piepen. dat doet ie anders nooit!Ook zo overdag kruipt de hond het liefste in mij,zo erg dat ik er ooit kriebelig van wordt. Nu ook,ligt helemaal tegen mij aan,over mij heen etc, ik kan nog niet eens koffie gaan zetten! Dat had ie ook bij de vorige zwangerschappen, dus vandaar dat mijn man dacht dat ik zwanger was. Ik zei dat ik dat niet wist en dacht van niet, maar over een paar nachtjes slapen weten we het zeker.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jent, wat vreselijk nieuws meid, heel veel sterkte.

ik kom nog even zeggen dat mijn temp daarna 36.5 is gebleven,niet hoog, maar ook niet heel laag. ongi nog wel verder doorgezet,dus helaas toch echt. Nou, gisteren kwam mijn andere schoonzusje en zwager nog even vertellen dat ze zwanger zijn, waren er nog niet mee bezig,wel al spiraaltje weg laten halen, maar verder niks. Ik kon gelukkig nog een beetje leuk reageren, totdat ze weg waren. Ik kan er niet blij meer om zijn, n een half jaar tijd, beide schoonzusjes (van onze jongere broers trouwens) en 2 vriendinnen zwanger. Ik heb gewoon het gevoel gestraft te worden voor iets. Nou ja, we gaan lekker weg dit weekend gelukkig, en hopelijk kijk ik er volgende week anders tegenaan.
    fijn weekend allemaal!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    [​IMG][/url][/img]

zo gaat ie goed, zo gaat ie beter..... :p

@havefun, linkt als een pittige bevalling! Gelukkig is alles goed gekomen, gefeliciteerd! Je kaartje ziet er goed uit! REn die krampjes/steekjes achter je schaambeen heb ik ook.

@wies, ik ken dat gevoel! Iedereen om me heen word "gewoon" zwanger en sommige zijn ondertussen al bevallen. Blijft slikken.

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dank je iedereen. En zeker is het zwaaar als k me bedenk dat we nu al een kindje zouden kunnen hebben van 10/11 maanden. Wat is het toch hard soms de wereld.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina