@jent, heel herkenbaar, die gevoelens. Op de dag dat mijn zus kwam vertellen dat ze zwanger was( 5 november 2007), dat was voor ons de dag dat ik uitgerekend zou zijn van onze eerste zwangerschap. Inmiddels is haar kindje geboren, en zijn er meer mensen die in die tijd bevallen zijn geweest, zwanger zijn en inmiddels al een tweede kindje hebben. dus, ja, ooit is het oneerlijk en is het leven hard.
Nou ja voordeel is dat we nu het begeleidingstraject ingaan. wat dat precies betekent weet ik nog niet maar toch ben ik er blij mee. En voor jullie allen ook veel succes en hoop dat we snel allemaal weer zwanger zullen zijn. Havefun ik duim voor je je kaartje ziet er goed uit, Pookie jou kaartje weet ik even niet maar natuurlijk duim ik ook voor jou en alle andere. xxx joyce
Goedemorgen dames Hier me tempkaart Fertility friend zegt dat ik op dpo 18 moet testen Ik durf nog echt niet te testen heb al zoveel tegenslagen gehad Misschien morgen of maandag Vind het best wel spannend liefs tijgertje23
Hierbij mijn kaartje vers van vandaag! Op zich best hoopvol, alleen kon ik mij gisteren niet inhouden en heb getest; negatief (natuurlijk). Het is alleen iedere keer zo frustrerend om smoesjes te verzinnnen waarom je geen wijntje neemt en dan acheraf toch weer ongesteld te worden! Vanavonds weer een feestje, heb me toch maar weer aangeboden als BOB!
Als je pagina 1 kijkt van dit topic temperatuurkaartjes staat het uitgelegd! Gaat heel makkelijk............succes
@Jent: heel veel sterkte, hopelijk lost je lichaam dit snel zelf op! Dat je dit nu weer moet meemaken, het is niet eerlijk. @Tijgertje: wat een mooi kaartje, is jouw LF zo lang of heb je een nieuwe FF account? @Havefun: spannend!
is er een moment dat je temp normaal gesproken naar beneden gaat? Ik zit nu een week na mijn ovulatie en mijn temp is nog steeds hoog. Maar dat zal wel normaal zijn denk ik...
Hoi aguilegia Ik heb via me andere email 30 dagen gratis vip gekregen of je moet dat naar iemand anders sturen vandaar Ja vind het ook best wel spannend meestal heb ik 12 tot 14 dpo daarna word ik dan ongi maar nu ook niet heb ook niet het idee dat ik ongi moet worden ach we zien het wel Me vriend en ik wachten tot maandag met testen liefs tijgertje23
Jeetje Jent, dit was niet het nieuws wat jullie wilden horen natuurlijk. En zeker niet na die eerdere miskraam e.d. Ik wens jullie veel succes en hoop voor jullie dat het binnenkort goed zal gaan en zal blijven gaan. Zelf dus even afstand genomen en ben een stuk rustiger. Wel merk ik dat ik soms neig om weer te gaan tempen of elke dag hier te gaan lezen en schrijven. Maar ik kan me inhouden, dat is wel goed. Wel vind ik het nog steeds raar en eigenlijk steeds raarder als ik er over na denk, dat we nog niet zwanger zijn. Al ruim een jaar bezig en er is volgens alle testen niks aan de hand. Dan zou ik toch al lang zwanger geweest moeten zijn?! De onzekerheid blijft dus toch nog een beetje hangen en dat is een niet zo heel erg lekker gevoel. Maar ja, nog twee weekjes werken en dan lekker 6 weken vrij! (basisonderwijs). Ik zie trouwens wel weer veel mensen die nog maar een paar dagen van hun nod zitten, spannend!
spannend wordt het hier, ik zou willen dat we een paar dagen verder waren.! Temperatuur van vandaag is niet betrouwbaar? heb maar 4,5 uurtje geslapen. Het is hier kennedymars en we gaan zo kijken naar de lopers en hen aanmoedigen, maar ik denk dat als ik mijn normale uurtjes slaap had gehad dat ie dan wel wat hoger was geweest. Nog 4 nachtjes slapen, donderdag is dé dag, hou het bijna niet meer van de spanning. Heb nog steeds last van de kwaaltjes, maar ja, dat kan net zo goed van de hormonen zijn van voor de menstruatie, dus ik weet nog niets en "probeer"me niets in mijn hoofd te halen. Nou, ga me wassen en dan op naar de lopers!
Wow mooi kaartje poohbear. Kom Havefun jou kaartje moet weer beetje omhoog, maar ziet nog wel mooi uit. Havefun woon jij in de plaats S......? Met mij gaat het redelijk naar omstandigheden. Gelukkkig geen buikpijn meer gehad (even afkloppen).Morgen weer naar de gyn. Duim even oor me dat mijn HCG gedaald is dan gaat het tenminste de goede kant op. xxx JOyce
OMHoooooooooog tempje ga omhoog! Mijn kaartje vandaag niet slecht maar.................toch iets van daling ik heb geen zss, alleen het gevoel dat er "iets" in mijn buik zit. Ik voel het en af en toe heb ik op 1 plek krampen en steekjes. Heel laag in mijn buik bij mijn schaambeen?
Nou opzich gaat het vrij geod met me. Vandaag beetje last van mijn rug maar volgens mij komt dat omdat ik achter comp zit verder gelukkig geen buikpijn meer gehad. En geestelijk gaat het wel goed baal er alleen van dat ik thuis moet blijven van gyn. Tja en ik had al het gevoel dat het fout was alleen had ik niet gedacht dat het zo fout was. Tja het enige waar ik een beetje bang voor ben is de reactie van werk tijdens en als het weer achter de rug is. Ik bedoel ja ik kan hier ook niets aan doen en had het ook liever anders gezien. En het is fijn om hier je ei kwijt te kunnen enzo. En iedereen in omgeving is erg lief voor me. xxx Joyce
hoi meiden een vraagje aan jullie ik wil graag ook met tempen beginnen maar ik krijg geen temp lijst gedownload hij pakt het niet maar wou en van jullie een temp lijst voor me donwloaden alsjeblieft? ik snap er niks van het iets allemaal in engels ik kan geen engels gr sandra