@jent. Nix van je werk aantrekken hoor. Bij mij doet mn baas ook niet al te vrolijk over mn ziekenhuis bezoekjes. Maar het is jou leven en ze bekijken het maar! @pookie. Die steekjes achter mn schaambeen heb ik ook. Irritant gevoel he. Hopelijk wel its positiefs! je kaartje ziet er nog mooi uit hoor!
Niet zo mooi als die van jou! Ik hoop voor je dat het raak is, zo te zien ben je al heel lang bezig! Ahh....en ook al niet meer de jongste (ben zelf ook al weer 31, of zoals ik het zelf zeg al 3 jaar 29!)
Goedenmiddag dames Hier me tempkaart We hebben heel goed besloten om pas maandag te testen liefs tijgertje23
hallo lieve tempmeisjes! hier klingel vanuit zuidfrankrijk. ik heb een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen! de 4e en de 5e in de morgen had ik een posi ovu test. savonds was de test nega. vanmorgen was mijn temp echter nog laag. springt mijn ei dan vandaag nog? want pas als temp stijgt is ei geweest? dank voor wie wijze woorden heeft! liefs klingel.
hoi dames hier even weer een bericht van mij sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen . teigertje opzich een mooi kaartje ik ga hart voor je duimen dat die eindelijk eens pisitef mag zijn voor je. poohbear226: mooi kaartje en nu goed hoog houden he. havefun: ik ga voor jou dubbel zo hard duimen heb je nu wel eens verdient hoor.(allemaal) jent: had jou nooit veracht bij topic van de BBZ heb daar ook op je gereageerd. veel sterkte en hoop dat het op de natuurlijke manier gaat inplaats van een operatie(zoals ik)
@pookie... ja maar als je bedenkt dat ik in anderhalf jaar tijd nu pas voor de tweede keer een eisprong heb.... Dis andere cyclussen zijn afgebroken met Provera, omdat er geen eitje groeide. Ik ben dan ook onder behandeling voor PCo en sput nu de 2e ronde met Puregon. Wat het super goed doet voor me! Dus ja november 2006 gestopt met de pil en sinds februari 2007 maar 2 eisprongen gehad!
poohbear............. dat is zeker al lang. Je bent er zeker ook pas laat achter gekomen dat er geen eisprong was. Ik zal nu dubbel voor je duimen en ook voor Havefun en voor Jent voor een goede afloop van de bbz. Waarom moet er toch zoveel ellende zijn?
@bengeltje, hoihoi, hoe is het met jou en de kleine? Hoop dat temp morgenvroeg hier weer wat hoger is, als ik mijn normale uurtjes heb geslapen ipv de 4 uurtjes van vannacht. @Jent, fijn dat het ondanks alles toch "redelijk"met je gaat. En van je werkgever moet je je niet teveel aantrekken, dit is niet iets wat je expres doet en waar je voor kiest en daar mogen onze werkgevers ook weleens bij stil staan. Als ze geen risico willen lopen op ziektekosten hadden ze maar geen bedrijf moeten beginnen! En nee ,woon niet in S..... maar wel vlakbij. @poohbear, ziet er mooi uit meid, ik blijf voor je duimen. @pookie. Waarom er zoveel ellende moet zijn? Ik denk dat daar helaas geen antwoord op is. Dingen gebeuren omdat ze gebeuren en er zit geen reden achter. Mijn man en ik zeggen tegen elkaar "that`s life"en ook is het leven ooit niet leuk, hard, moeilijk, ingewikkeld, verdrietig of soms ellendig, maar denk dan aan wat je wel allemaal hebt, en hoe gelukkig je bent met hetgeen wat je allemaal in je leven hebt en bereikt hebt en dan zie je dat er niet alleen maar ellende is.
havefun hier gaat tot nu toe alles nog goed heb nu al 8 echo's gehad waaronder 1 nekplooimeeting+bloedtest. in mijn album staan de echo's vanaf begin tot 14 weken. ja veder gaat het wel goed heb erg weinig klachten gehad was soms misselijk op een dag wat overgeven en dan bleef het 4 dagen weg of langer dus ik mag niet klagen qua missselijkheid wel meer moe in het begin maar krijg steeds meer me energie terug. veder 3,8 kilo aangekomen. moet nu 15 juli naar de vk zal wel hartje geluisterd worden liep hiervoor dus bij de gyn. en 15 aug de 20 weken echo ben dan 21 weken. ja veder alleen ergeere rugklachen maar had ik ook dan wel voor ik zwanger werd maar word nu alleen erger dusja liep al sinds februari bij therapeut nu nog steeds. ik ga voor je duimen dat de temp morgen hoger is want een keer geluk verdienen jullie nu ook wel eens zou tijd worden.
@bengeltje, fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. en wat een mooie echo`s zeg, en zo duidelijk. Onvoorstelbaar eigenlijk hè, dat dit nu in je lijf groeit? En wat prachtig. Hoop dat het met je rug vol te houden is tot het einde.
@pookie ik was met mn 17e nog nooito ngesteld geweest. Toen bij de gyn gekomen en die zei, kom maar terug als je moeder wilt worden. Sindsdien aan de pil geweest tot november 2006. 3 x ongesteld geworden met een cylcus van ene dga of 40. Toen niets meer. Na 3 maanden naar de huisarts gegaan en die wilde me een jaar naar huis sturen. Daar ben ik tegen in protest gegaan omdat ik 31 was en wist dat er niets zou gebeuren zonder hulp. Sinds augustus 2007 loop ik bij de gyn. De eerst 5 pogingen met medicatie deden niets. Nu pas de 2e keer dat ik succesvol "een ei heb gelegt". Ben al lang blij dat ik nu medicatie heb waar ik goed opreageer. Nu nog zwanger wordne...kans is net zo hoog als bij gezonde stelen. 10-15% per keer.
ja mooii duidelijk he ik heb 18 julie als ik 17 week ben nog echo en krijg dan dvd mee en mischien kunnen we heet geslacht zien maar heb het idee dat deze kleine het niet laat zien zo gevoel heb ik ja me rug ik vraag het me af momenteel is het un ff rustig met me rug maar zodra ik wat doe verga ik van de pijn in me onderrug. niets aan te doen gaat wel over zeggen ze toch (als ik oud ben) hahaha
poohbear226 ZET HEM OP! 10-15% kans is vele malen groter dan de jackpot van de staatsloterij. Dus die beeb moet deze maand kunnen lukken!
Dag dames, Het is me dan eindelijk gelukt om mijn tempkaartje op het forum te plaatsen. Het wordt spannend wanneer mijn ei is; vandaag of morgen. Groet, Shannah
Goeiemorgen allemaal. Hier is de temperatuur helaas niet meer gestegen tov gisteren. Ik had zo gehoopt dat ie wat hoger was, al was het maar 0,1 graad, maar helaas pindakaas. Denk dat het afgelopen is. Heb nu ook last van borrelende darmen en moet veel plassen, mijn borsten doen nog steeds zeer, en heb ook nog die krampjes in mijn onderbuik. Verder heb ik al een week geen migraine meer gehad! Ook s`morgens last van verstopte neus en bloedend tandvlees ( dat heb ik dus echt nog nooit gehad!) Maar ja, dat wil allemaal helemaal niets zeggen, en het is nog gewoon 3 dagen wachten. Wat duurt de tijd toch lang zeg, als je moet wachten........poepoe.Maar, er zal niets anders opzitten. Hoop natuurlijk op een positief resultaat, zou wel gaaf zijn net zo voor onze vakantie. vorig jaar kreeg ik op de eerste dag van onze vakantie een miskraam, dus het zou nu helemaal gaaf zijn om deze vakantie zwanger in te gaan, maar ik ben er bang voor en denk dat ik eind van de week gewoon weer tampons kan gaan shoppen.
Have fun, nee hoor jij neemt geen tampons mee op vakantie! Die temperatur gaat gewoon weer omhoog! Die van mij blijft hangen. Als ik op 14 DPO zit mag ik pas weer testen. Maar de vorige cyclus kwamen de duivels op 11 en 12 DPO dus ik moet de komende dagen overleven!
Kaartje van vandaag. Temperatuur is omhoog gegaan! Die is zelfs in verhouding met de coverline nog nooit zo hoog geweest op 10 dpo, zie onderstaand kaartje: Ben heel benieuwd wat ie morgen doet. Wel was de ovulatietest negatief. Zegt natuurlijk niks, maar ik had stiekem gehoopt op twee streepjes zodat ik morgen met iets meer vertrouwen de sensitest zou gaan doen. Misschien wacht ik daar nog even mee tot woensdag. Nou ja, k zie wel.