@pookie, ik hoop dat ik net zo positief kan blijven denken als jou, zeg. bedankt voor je reactie, maar ik weet het echt niet meer. Heb me voorgenomen om ook pas vrijdag ofzo te gaan testen, mits ik niet ongesteld zou zijn, want eerder heeft toch geen nut.
@havefun: je temp is nog ruim boven de coverline en is niet gezakt. Geen reden dus nog om je zorgen te maken! Vrijdag testen lijkt me een goed idee, dan ben je iig overtijd. Succes!
thanks rensie! Oh, nog maar 3 weekjes ofzo en dat ben je mama rens! Wat gaat het toch snel. Ik weet nog dat je positief testte!
haha, heb dat vrijdag hier is terug zitten lezen! alsof je een oud dagboek doorbladert! wel leuk! en inderdaad, vanaf nu mag de kleine gewoon komen! YEAH! eerst vanmiddag na vk, hubbie gaat mee, en krijgen uitleg wanneer we moeten bellen enzo! hoe voel jij je?
voel me wel goed. heb sinds vrijdag last van vlagen misselijkheid en heb weinig honger. Mn borsten zijn gevoelig en ik heb een soort spierpijn gevoel in mn liezen en achter mn schaambeen. Naar gevoel!
ik voel me al zo para....hahahaha Die eerste wachtweek gaat wel, maar deze week wordt para in het kwadraat! bahbahbah
oke, komt de lekkere dooddoener! GEDULD, is een schone zaak maar je hoeft niet zo lang meer te wachten!
he ged rens....heb je nog meer van die wandtegel teksten...hahahahaha Ik ben al zo slecht met geduld opbrengen... Maar dat heb ik van mn vader ...hier komt ie..."de appel valt niet ver van de boom"
hihihi, oke ga even nadenken.... deze dan? geduld is een pleister voor alle zere plekken. haha, die is ook wel heel erg he!
nog 2 dan.... Geduld is een bitter kruid, maar draagt goede vruchten Een goede en nuttige vrucht rijpt nimmer in de vlucht liefs rensie
ieeeeeuw... die ken ik nog niet..... Heb jij zo'n scheurkalender op de wc hangen of spaar je stiekem van die tegeltjes? als je je met de stroom laat meevoeren moet je een beetje uitkijken bij het afvoerputje (loesje)
nee hoor, heb stiekem gegoogled ook van Loesje geef mij maar een tiet in plaats van olvarit maar daar heb jij over 8,5 maand pas wat aan!
whahahhahhahha... da's een goeie! Ik riep vroeger altijd, krijg nou de t%ring...maar tegenwoordig roepen wij, krijg nou tieten. Het lijkt wel alsof ze daar van groeien!hahaha