Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooooo...da's de eerste keer dat ik censuur zie hier!
    Oooooohhh...ik schreef toch echt t i e t e n...
    Gaat dat automatisch ofzo?

En word s h i t dan automatisch poep? of chips?

hihi, den kdat we maar weer snel on-topic moeten rens...anders worden we van het forum geknikkerd!
    hahahah

2. zou de groei daardoor komen? of toch door iets anders?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen ideeeeeeeee!

Ik ga effe douchen en aankleden, voordat ik te melig word hier!

4. zou wel willen, maar heb niet getempt vandaag :oops: ;)

5. oke, fijne dag vandaag!
    niet teveel baantjes trekken onder de douche :D

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    :) :) :) :)

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heel vervelend! Maar even een vraagje: hoe komt het dat jullie binnen het jaar al die tests al gehad hebben? Bij ons zijn ze heel strak: je moet het een jaar proberen (sinds miskraam!), daarvoor doen ze niets... :(

8. als je zelf zegt dat je iets echt wil bij ha, moeten ze daar ook naar luisteren of overwegen...
    je kunt nu ook thuisvruchtbaarheidstesten kopen trouwens....

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Rensie,
    Onze HA heeft ons wel doorgestuurd, maar bij de fertiliteitspoli hebben ze alleen vragen gesteld. Omdat ik 2x zwanger ben geweest (doodgeboorte en miskraam) vinden ze dat wij HEEL VEEL kans hebben op zwanger worden. Terwijl het de 9e maand is na de miskraam en wij elke maand goed klussen! Inderdaad, ik ben een beetje bang dat ik vervroegd in de overgang ben. Maar de arts assitent zei dat dat niet kon, want ik heb elke maand netjes een eisprong. Maar waarom dan trisomie 18? Een miskraam? Traag zwanger worden... dat zijn toch allemaal aandoeningen waar iets oudere vrouwen meer kans op hebben?
    Misschien inderdaad eens zo'n menopauze test aanschaffen :oops:
    Zaad is trouwens wel onderzocht door de HA hoor, dat was in orde.
    Maar het verbaast me dat Zeehondje al binnen het jaar het HSG onderzoek gehad heeft.

@Thura: ik zie dat je kruis nu wel "goed" staat...

@Tijgertje: spannend! Heb je al getest?

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik denk dat het per ziekenhuis verschilt. Ook ik mag (zonder voorgaande zwangerschap overigens) de onderzoeken gaan doen, inclusief HSG trouwens, althans daar had de gyn het wel over (als HSG de contrast echo is in iedergeval).

Misschien Aqui, zou je eens moeten overwegen naar een ander ziekenhuis te gaan. Je bent toch niet gebonden aan je huidige ziekenhuis of wel? Ik zou gewoon eens een second opinion gaan aanvragen.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pookie en marb: mooie kaartjes dames, nu hooghouden he...

Havefun: jammer dat je denkt dat je toch ongesteld gaat worden, maar je hebt wel een super kaartje dan hoor.. zo'n mooie duidelijke eisprong.
    Komt vast helemaal goed met jouw cyclus nu met de b12 weer in orde...

poohbear: jij ook al zo mooi hoog, wordt spannend hier weer

aquilegia: vind dat jullie toch wel heel lang moeten wachten van het ziekenhuis! misschien idd informeren bij een ander ziekenhuis

hier mijn kaartje weer... doe weer mee.
    zal het echt nu al m'n ei geweest zijn?

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Strijkkraal een hsg is dat ze idd contras vloeistof in je baarmoeder en eileiders/stokken laten lopen om te kijken of alles toegankelijk is.
    ik heb die ook gehad heb er overigens niets van gevoeld maar je hoort wel anders . succes

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ziet er wel naar uit! Had je m later verwacht dan?

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, vaak zo rond dag 20... maar dit is ook goed!
    maar ben benieuwd

15. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Marloes, mijn kaartje ziet er idd heel mooi uit en een héle mooie eisprong ( dacht ik dan hè).
    Ik ben nu allang blij dat dit al weer goed werkt, maar ja, een mens wil al gauw weer meer, en nu wil ik natuurlijk ook meteen zwanger zijn, maar ik ben er bang voor dat dat er deze ronde niet inzit.

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Aquilegia ik vind dat ook vreemd
    Wij moesten ook een jaar klussen voordat we zaad en bloedonderzoek krijgen, dat zou nou komende september zijn maar dat gaat niet door, omdat we nu weer zwanger waren. En ja het vervolg bij ons weet ik nu nog niet.
    Normaal gesproken zijn ze met die onderzoeken niet zo snel, terwijl wij allebei toch al een behoorlijke nare geschiedenis hebben wat dit betreft.

Succes meid, hoop dat ze je snel gaan helpen.

xxxx joyce

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    snap je wel hoor!
    en zo lang er geen duivels zijn, blijf ik voor je duimen hoor

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, volgens mij is ie al geweest... Wel fijn toch? Hoef je minder lang te wachten...

Ik ben het wachten trouwens echt nogal zat :oops: Heb vandaag ineens zo'n gevoel dat ik zeker weet dat ik zwanger ben... :( Maar goed, gisteren wist ik zeker dat ik het niet zou zijn... :rolleyes:

Moodswings ole! :)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jullie zijn ook al heel wat rondes bezig Marb, gaan jullie nog niet richting dokter/ziekenhuis?

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, nee! We zijn eerlijk gezegd nog helemaal niet bezig... Niet voor t echie in ieder geval. Ik hou m'n cyclus gewoon bij zodat ik dat later nog weet, maar eigenlijk is dit de eerste ronde dat t raak zou kunnen zijn. Vandaar ook mijn opgewonden stuiter-gedrag :oops:

Deel Deze Pagina