Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooooooooooooh.... en nu het wachten al zat dan ;)

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, ik wil al een tijdje langer eigenlijk :oops:

:)

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Tja, wij zitten bij de fertiliteits poli van het UMC Utrecht... toch wel top of the bill dus. Onze huisarts was ook heel stellig; hij zei: "Ja, ik kan jullie wel naar een niet-academisch ziekenhuis sturen, maar dan komen jullie uiteindelijk, als ze gaan behandelen, tóch in het UMC terecht..." Zucht... zal wel met de voorgaande zwangerschappen te maken hebben dat ze zo optimistisch zijn.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Duurde het ook lang voordat je zwanger raakte van Sterre?

en tja, als de (eventuele) behandeling toch in het UMC is, dan zullen ze het wel weten ja...

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik was bij Sterre zwanger in ongeveer een jaar, 13 cycli. Ik deed toen niets bijzonders, al hebben we tegen het einde van het jaar vaker in het midden van de cyclus geklust. Ik noteerde wel in mijn agenda wanneer ik ongesteld werd en wanneer we hadden geklust. Achteraf, na Sterres dood, heb ik aan de hand van mij luteale fase uitgerekend dat we ongeveer 6-8 rondes benut hebben. Tijdens de andere rondes hebben we het te vroeg of te laat gedaan. Voor de miskraam hadden we 6 rondes nodig; toen hebben we getemperatuurd, ovulatietesten en slijmwaarnemingen gedaan. Dus toen hebben we wel alle rondes benut. Maar nu zijn we alweer in de 9de ronde. :(

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Het spreekt al voor zich :cry: :cry: :cry: :cry:

30 juli gaan we naar nijmegen voorde uitslagen van het bloedonderzoek en van de baarmoeder de uitslag
    En dan horen we ook meteen of we met de ivf kan beginnen

Hoop dat de uitslagen goed zijn

liefs tijgertje23

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat?/ tijgetje?jij? je had het perfecte kaartej!

Knuf

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Helaas, ik heb de illusie opgegeven en ben bang dat vandaag of morgen de duiveltjes hun intocht komen vieren. Wat is het toch bagger en ellende. Enigste positieve is dat ik sinds 7 maanden weer een eisprong gehad heb, maar dat is dan ook echt het enigste goeie eraan! Wat een domper zeg. :cry:
    Wat een daling, schrok me een hoedje vanmorgen.

Ik denk dat de onderzoeken per ziekenhuis idd nogal verschilt. Omdat mijn gyneacoloog van te voren al problemen voorzag zijn wij direct doorgestuurd naar de fert.poli. Gelukkig bleek dit toen niet nodig te zijn, was in een 14 maanden tijd 6 keer zwanger te zijn, dus het probleem verlegde zich van zwanger worden naar de miskramen. Hier hebben de artsen zich eerst over gebogen en gezocht naar een oorzaak. Niets kunnen vinden. Toen, als klap op de vuurpijl, had ik na anderhalf jaar ineens geen eisprong meer, en veranderde het probleem. Eerst werd ik heel vlug zwanger, nu helemaal niet meer. Ze hebben een overleg gehad met het academisch ziekenhuis in maasstricht en zelfs daar wisten ze het niet wat er aan de hand zou kunnen zijn? Dus, een academisch ziekenhuis is ook niet altijd alles. Nu ga ik er helemaal niet meer heen, want na ruim twee jaar op en neer te racen naar het ziekenhuis en steeds maar weer die negatieve resultaten aan te horen is bij mij de koek eventjes op. Dus, ik denk dat het per ziekenhuis nogal verschilt

( of toch mss een verlate innestelingsdip?) Ik blijf positief ;)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Have Fun Positief blijven hoor!

Mijn temp is nog steeds hoog,maar ik ben nog erg bang dat het ieder moment kan veranderen.
    Laatste cyclus was mijn temp ook nog redelijk hoog toen ik eneens zeer heftig ongesteld werd.
    Maaaaaaaaaaar dat was op 11 DPO en ik zit nu op 12 DPO.
    Ik moet geduld hebben: onmogelijk!

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @pookie, dan gaan we gelijk op, want ik zit nu ook op 12DPO.
    Vind het heel moeilijk om positief te blijven, maar aan de andere kant, zolang ik geen bloedverlies heb en geen tekenen van aankomende ongesteldheid, moet ik positief proberen te blijven. Mijn ongi-temp is verschillend, meestal wordt ik ongi bij een hele hoge temp en daalt mijn temp pas op CD2 op CD3, dus tja, het kan hier nog alle kanten op.
    Als jullie het niet erg vinden ga ik nu voor mezelf heel erg hard duimen ;)

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Bleeeegh... Dit kaartje in combinatie met de negatieve test van vanochtend doen mijn humeur geen goed... :(

Test was natuurlijk te vroeg, maar omdat het zo'n hypergevoelige is hoopte ik toch stiekem...

Nu braaf wachten tot vrijdag. Als m'n temperatuur nog boven de coverline zit en ik niet ongeseld ben mag ik dan opnieuw testen.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    [​IMG][/url][/img]

Heb nog steeds krampjes, al sinds afgelopen vrijdag. Gistermiddag beetje licht bruin slijm. Dat lkan of het begin van de ellende zijn (beetje vroeg wel), of volgens FF een innestelings teken. Hoe bedoel je, ik hou het spannend!
    Bah, als die duivels dan komen, doe hte dan meteen maar..

@havefun...shit, ziet er niet best uit! :rolleyes:

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jouw kaartje ziet er mooi uit, zeg! Succes met wachten ;)

14. duimduimduimduimduimduimduimduim
    ga maar voor die innesteling hoor!
    knuffie

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Deze week een aantal vrienden vertelt wat er weer gebeurt is en ik moet zeggen iedereen reageerde nogal geschokt en vinden het heel erg voor ons. Gisteren waren we bij een kennis en die pakte zelfs een boek erbij, want die wilde precies weten wat het inhield. Ik moet zeggen iedereen in mijn omgeving is tot nu toe erg bezorgd en lief.
    En jullie ook! Nog bedankt, doet me goed.

xxx Joyce

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ jent: sterkte met alles ... *knuf*

@ havefun: waardeloos meid. Maarrrr, ik vind het super dat nu er nu eindelijk een eisprong is. Ik vind je huisarts nog steeds een "held" ;)

@ poohbear: ik duim ook hoor. Dat is echt een bijzonder fraai kaartje

Mijn kaartje ... die temp gaat echt alle kanten op momenteel. Ik vind 'm nog steeds hoog voor pre-ovu temps, maar goed, het is wat het is. Dat het zo kan verschillen met 2 cycli geleden, toen het nog mooi gelijk was ...

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat denken jullie van mijn kaartje? Kan ik nog hoop hebben of wil die daling van vandaag al zeggen dat t afgelopen is?

18. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Wat zitten er toch weer spannende kaartjes bij. Ik hoop toch zo dat er wat roze uit rolt.
    Mijn kaartje van vandaag snap ik niets van. Ik heb nog steeds geen ei terwijl ik altijd dacht dat ik een regelmatige cyclus had. Alweer afwachten dus. We wachten heel wat af zo........

Groetjes, Shannah

19. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    hallo dames,

Wilde alleen maar even zeggen dat ik hier voorlopig niet meer zal zijn. Had weer op dag 5 dpo spotting en de dag erna ongesteld, dus ben zo vruchtbaar als een deurknop. Ik ga wel door met tempen om het in de gaten te houden, als ik dit nog 2 maanden heb ga ik toch maar eens info inwinnen bij de huisarts. Heel veel succes allemaal, hoop dat we allemaal maar snel zwanger mogen raken en blijven!

Liefs Maria.

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @poepiekont, veel succes en hoop je vlug op een ander forum tegen te komen ;)

Hier even een ander vraagje.
    Vanaf vanmorgen heb ik weer eggwhite afscheiding?
    vreemd, heb wel vaker last van afscheiding als ik ongi moet worden, maar dat is doorzichtige afscheiding, en dit is crèmige, witte afscheiding die plakt en kleverig is. wat is dit nu weer, of gewoon toch voorbodes van ongesteldheid?

Deel Deze Pagina