Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Poohbear; dat ziet er ook gunstig uit. Ik blijf duimen.

Mijn kaartje is stabiel, en met die misselijkheid ed begin ik er zelf nu wel in te geloven dat het raak is.
    Vanavond een test kopen en dan zaterdagochtend testen.
    Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gaan we hopelijk samen zaterdag ochtend testen?
    Wil niets hopen, maar het komt wel erg dichtbij!
    Durf jij nog naar de wc, hahaha?!

3. hij is echt mooi!
    houden zo meid!
    duimduim flapflap!

4. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Wat een prachtige kaartjes poohbear en pookie. Ik hoop dat het voor jullie raak is.
    Hier een iets minder mooi kaartje. Volgens mij heb ik gisteren mij ei gehad, maar het klussen is niet echt op tijd gebeurd denk ik. Kan iemand daar iets over zeggen?
    Groet, Shannah

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hahaha mannen he, ik had een man die de gyn nog niet wou geloven, hij beldde hem op toen ik het hem verteldde ;)

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Nou ja, misschien iets later naar bed een paar keer.
    Maar mijn 'slaap' zit ongeveer tussen de 7 en 8 uur per nacht.
    Vandaag was mijn temp zelfs 36.3 :( Heb ik nog nooit meegemaakt zo laag.

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat een mooie kaartjes pookie en poohbear, dat moet vast gaan plussen van het weekend!
    Ik ben zo lang ongi deze keer, tenminste, met het bruinverlies erbij, normaal ben ik hooguit een dag of 5, pppff, blijft maar duren. hier mijn kaartje, nog niks bijzonders
    havefun, jammer zeg dat je weer ongi bent geworden, maar je hebt wel een mooie cyclus gehad zeg,daar ben ik wel blij om. daar kun je tenminste mee vooruit!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het wordt rustig hier...

2 supermooie kaartjes van pookie en poohbear!!! ben benieuwd naar zaterdag, maar jullie waarschijnlijk nog veel meer. ;)

havefun: toch jammer dat je ongesteld geworden bent, maar je zegt het zelf al; wel een mooie cyclus met een mooi eitje!!! dus deze maand gewoon er helemaal voor gaan!!!

wies: zo lang ongesteld... das niks he

shannah: in goede omstandigheden kan sperma 72 (?) uur overleven toch.. dat dacht ik wel.

mijn kaartje: denk dat ei pas nu gesprongen is....

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Pooh en Pookie.

Havefun, idd een mooie normale cyclus, is ook wel fijn toch.
    Weet je iig dat waar je mee bezig bent zijn werk goed doet.
    Hoe is je menstruatie, want voorheen had je best veel pijn en veel bloed?

Meiden, ik duim!

Wies, beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo ik zie een paar mooie kaartjes hoor.........
    Ik ga hard duimen!

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Mieke :) haha, dat je dat nog weet dat ik er zoveel last van heb!
    Nou, het feit dat ik op dit tijdstip hier ben, zegt denk ik al genoeg.
    Gisteren ging het nog wel, één keer per uur naar de w.c. zeg maar, dus dat is nog wel om te doen, vanmorgen had ik al zoiets van, oeioei, dat gaat niet goedkomen vandaag. Voordat ik ging werken had ik al 5 doorweekte supermaandverbanden, speciaal voor de extra zware dagen, nou, kan beter naar mijn zus gaan, die kraamverbanden gaan halen, want de stop is er weer uit getrokken, hoor. Ben twee uurtjes op het werk geweest, maar het is onbegonnen werk, heb ook gewoon tegen mijn baas gezegd dat het weer zover is, en dat ik het gewoon niet opgevangen krijg. Hij keek me een beetje vreemd aan en was allemaal ingewikkelde gezichten aan het trekken en over zijn hoofd aan het wrijven. Tja, daar zit het antwoord ook niet, zei ik, en als je me niet gelooft dan wil ik het wel even laten zien :evil: ( wat een trut), dan moet je even wachten, want dan ga ik nu even naar de w.c. Dat hoefde dan toch ook niet, want hij geloofde me zo ook wel. Heb gezorgd dat ik mijn bestellingen etc klaar had en ben toen gegaan en zit nu in mijn "aussie" op de bank met een bakkie koffie en een doos paracetamolletjes. Heerlijk, heel de middag lekker mezelf ellendig voelen :rolleyes: , en een dik boek erbij, chocolaatjes, nog meer koffie, de hond erbij en ik kom de middag wel door. Ja, moet toch goed voor jezelf zorgen bij deze ellende.
    Dus, kortom, ik denk dat ik kan zeggen dat de B12 zijn werk al heeft gedaan wat betreft de eisprong etc ( jippie, yes, yoehoe :) ) waar ik ontzettend blij mee ben, maar die ellendige menstruaties zullen wel altijd blijven. Helaas.

12. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Marloes, dat klopt, alleen als je te vaak klust dan heeft het zaad geen tijd om te rijpen en dat betekent dat de eerste keer veel zaadcellen aanwezig zijn, de dag erop minder de dag daarop nog minder............ Daarom wordt er ook gezegd dat je beter 2 of 3 keer per week kunt klussen, dan zijn er voldoende zaadcellen aanwezig en een grotere kans op een zwangerschap.
    Tja, afwachten maar weer dus.
    Groet, Shannah

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou dat bedoelde ik toch ook... en dan heb je toch best goed geklust?!
    misschien vandaag nog een keertje

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb hier trouwens ook wel eens gelezen, volgens mij schreef Ikdus het.. dat als je altijd al vaker sex had dat de zaadjes zich dan aanpassen...

15. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dat is bij ons niet het geval. Dus misschien zaten er daardoor bij de laatste keer klussen te weinig zaadjes.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden, ik wilde dus vandaag starten met ovutesten, omdat ik nu een rustronde heb. Ik had nog geen 2e streepje verwacht,of een hele vage, omdat ik nog maar op dag 9 zit, maar het 2e streepje is al best duidelijk. net zoals die van vorige week, toen ik hem als zw.test gebruikte. Hij is nog wel iets lichter dan de controlestreep, maar wel heel duidelijk. Zou ik dan een vroege eisprong gaan krijgen, of blijft het streepje dan een paar hetzelfde? Ik heb nooit echt met deze getest, alleen met die van cb, en toen kreeg je gewoon een smiley als het de piek was. Weten jullie hier antwoord op?

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi wies.

ovulatietesten, ik heb ze allemaal in de prullenbak gemieterd. Waarom?
    Omdat ze heel duidelijk aangaven dat ik een eisprong zou hebben, maar dat er in het ziekenhuis dmv echo`s en bloedonderzoek 100% zeker aangetoond was dat ik geen eisprong kon hebben of had gehad, dus ik ben er geen fan van. Had die dingen zelfs meegenomen naar het ZH en de arts zei dat als ze alleen die testen zou zien dat ze ook zou zeggen dat ik een eisprong zou hebben, dus voor mij werken die dingen absoluut niet en waren hier onbetrouwbaar.
    Ik gebruik ze niet meer en vind het persoonlijk weggegooid geld.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik gebruik die dingen ook niet meer hoor. Bij mij vind ie geen donkerder-dan-het-controlestreepje-streepje, laat staan een LH piek en dan is het gokken of je een ei hebt of niet. In mijn geval dan. Ik wordt er op z'n zachtst gezegd onzeker van, want opeens heb je een iets donkerder testje in handen, maar de temp loopt dan niet mee op dat moment, en hoe lang duurt het dan enz. enz. pffff, stress stress.
    Zonde van mijn geld vind ik ze ... Ik hou het wel gewoon op tempen.

Op zich heb je altijd LH in je urine, dus een streepje is eigenlijk altijd mogelijk, door de hele cyclus heen. Alleen is het meer tijdens je ovulatie, vandaar dus ook dat die teststreep gelijk aan of donkerder zou moeten zijn dan het controlestreepje.

19. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Goeiemiddag allen!
    Hier is het nog onduidelijk of mijn ei eraan komt... Had gehoopt dat mijn cyclus weer wat korter zou zijn net als de vorige keer maar ja het kan net zo goed weer langer duren gezien mijn onregelmatige cyclus.. Wat die ovutesten betreft. Ik ben daar nu ook voor het eerst mee begonnen maar ben er ook niet kapot van. Elke dag ben ik toch een beetje zenuwachtig en dan verschijnt er zo'n licht 2e streepje waar ik onzeker van wordt. Daarnaast ben ik al begonnen op dag 12 maar heb er nu al 7 versleten (zodadelijk nummer 8) en weet ik eigenlijk nog niets. Ik maak deze ronde even af, maar denk dat dit wel de laatste keer is geweest. Hier ook nog ff mijn kaartje.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook geen van fan van ovu-testen. heb 1 ronde de digitale gebruikt, kreeg nooit een smiley... maar werd die ronde wel zwanger....

Deel Deze Pagina