Het geeft me in ieder geval weer een beetje hoop dat ie niet zo donker hoeft te worden! Maar heb besloten dat ik dit echt niet nog een ronde ga doen! Vind het ook onhandig dat je steeds moet nadenken of je wel of niet mag plassen/drinken. En juist als ik denk dat ik 4 uur niet mag plassen moet ik heeeeeeeel nodig
dat was dan wel een voordeel van die digitale testen, die konden met ochtendurine... gewoon goed en regelmatig klussen...
Ik had/heb hetzelfde, alleen door de combinatie met het temperatuurkaartje kan ik achteraf inschatten welke test "positief" is geweest. een week lang streepjes zien waarbij je ze naast elkaar moet leggen om te bepalen welke het donkerst is. Als het raak is is het ook niet dankzij de testen maar een combinatie van Etos pillen ( jaja) en temperatuurcurve!
O ja Pooh bear, ik ga morgenochtend al testen. Als de test positief is kan ik gelijk een afspraak maken bij de huisarts. Ik gebruik normaal namelijk dagelijks medicijnen voor mijn longen maar heb hier op het forum vernomen dat zwangeren die niet kunnen gebruiken. Ik ben nu wel acuut met de medicijnen gestopt maar je snapt wel dat ik naar de dokter wil om te weten hoe ik nu met mijn astma om moet gaan.
Getest; met Etos test want ze hadden hier in het dorp alleen maar de Digi's met 3 stuks in verpakking. Er is een 2de streepje verschenen! Nog niet superdonker maar zeker een 2e streepje. Mijn mannetje gelooft het nu ook. ZWANGER, moet er zelf nog wel een beetje aan wennen. Nu snel een afspraak maken met de huisarts,ik voel al de effecten van het stoppen met de symbicort! Poohbear, ik hoop jou morgen ook rose te zien; en de rest veel succes en ik hoop jullie ook snel te zien bij het zwanger gedeelte!
Pookie; van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben en geen last van de astma! Poohbear; ik ben heeeel benieuwd. Ik zit hier op het wachtbankje met dit kaartje. Ik denk dat ik morgen wel een kruis krijg. Ik ben alleen erg benieuwd of we goed geklusd hebben. Groet, Shannah
goedemorgen dames Hier mijn kaartje lekker stabiel Straks naar me vriendin in groenlo Hoop dat het niet gaat regenen als ik op de scooter zit ha ha [/img]http://img510.imageshack.us/img510/1053/tempkaart070708fc0.png
Mijn temp was zeer stabiel, maar is nu gezakt (zie link in onderschrift) Wat baal ik hier weer van! @Pookie gefeliciteerd , maar ik zou je banner wel op 2008 en niet 2009 zetten. Je bent min 48 weken zwanger volgens je banner!
aquilegia: goed je weer te zien, balen van je temp... maar pas dag 10... maar zelf zul je het al wel weten. shannah: morgen 'n kruis en dan maar weer afwachten. poohbear: spannend voor jou, nog 1 dagje... Jent: hoe is het met jou? Pookie: GEFELICITEERD!!!!! (trouwens die digi testen gaan alleen per 3) mijn kaartje... temp omhoog, denk dat de laatste dip nu echt ei is geweest.
@ Pookie: GEFELICITEERD @ Poohbear: spannend, ik duim voor een posi test ! @ Aquilegia: he, balen meid! Ik ben vanochtend bij de gyn geweest voor een fm. De echo liet een paar blaasjes zien aan iedere kant. Ze heeft er eentje gemeten en dat was 11,5 mm. Maandagochtend dus terug om te kijken of ze gegroeid zijn. Verders was op de echo te zien dat mijn bm wat gekanteld is en dat er iets van een vleesboompje o.i.d. te zien was. Schijnt klein te zijn, maar blijkbaar wel de oorzaak van mijn zware vloeiingen iedere maand (met stolsels). De gyn maakte zich er in ieder geval geen zware zorgen over. Er is dus geen samenlevingstest gedaan. Blijkbaar doen ze dat alleen als het follikel groot genoeg is. Niet getreurd, het was errug gezellig gisterenavond Hubbie had zich helemaal uitgesloofd in het kader van "het zal NIET gebeuren dat het NIET gaat lukken". Als maandag de follikels groot genoeg zijn, wordt er wel een samenlevingstest gedaan, dus dit weekend wordt weer reuze gezellig
goede middag dames ik zit met het volgende mijn temp is hhog gebleven ook vanmorgen nog 37.3 en ik zit op 12dpo alleen ben ik vanmorgen behoorlijk gaan vloeien (oudbloed) mijn vraag eigenlijk is hoe kan mijn temp dan zo hoog blijven ? ik doe het elke ochtend op een vaste tijd daar kan het niet aan liggen is mijn syclus ineens verkort ? weet iemand hier het antwoord op ? ik sta voor een raadsel liefs ancie
cyclus kan ineens korter zijn, da's niet ongebruikelijk. ook hoeft je temp niet te zakken voor menstrustie, kan ook pas na een paar dagen. las alleen oudled blijft en straks weer stopt, dan hoeft het geen ongi te zijn. maar als het doorzet, dan ben ik bang dat je toch ongesteld bent succes rensie
ps vind het wel jammer hoor dat er nog zoveel tempers hier zitten uit de tijd dat ik ook nog tempte.... (ook wel gezellig hoor ) hoop echt dat het voor jullie snel mag komen! dikke knuf rensie
Pfff, mijn leermoment van de dag .... als je de avond voor de inwendige echo (met gebruik van gel tijdens de echo) hebt geklust, dan neem je inlegkruisjes mee Hey Mup, alles goed meid?