helaba mupkuh, hoe is het met je? Pookie, yess de hcgkes hebben geholpen, zal er nog wat strooien voor diegene die het ook nodig hebben ************************* ************************* *************************
Bengeltje, jaja staat in mijn album. Nog niet heel duidelijk, was wat vroeg. Maar mogen eind van de maand weer!
eind van de maand pfjoe als ik dat had duurde het nog zolang pff ik mag dinsdag naar de vk hiervoor liep ik bij de gyn. volgende week vrijdag een echo bij echo bureau kzie dat jij ook de combinatie test ga doen heb ik ook laten doen
zie onderschrift de nekplooi was 1.4mm en aan de hand van de nekplooi en het bloed was de kans gecoriceerd 1:21212
Ahhhhhh, hopelijk is het een innestelingsdip! Ik was vanmorgen nog zo beduusd dat ik inderdaad niet had gezien dat ik 2008 had geselcteerd in plaats van 2009! Ik kan het ook nog bijna niet geloven>>>>>>>>
rensie, ja, ik voel me wel aangesproken zeg, ik hoop ook dat ik jou snel mag volgen, en vanaf de zijlijn de rest mag volgen (die mij dan natuurlijk weer snel opvolgen,haha). Er zijn er niet heel veel meer uit die tijd. Alleen maar goed natuurlijk, maar het lijkt net of je als enige overblijft. pookie,gefeliciteerd! het kon ook bijna niet anders, ik had er van staan te kijken als het niet raak was. geniet er lekker vna hoor! mupkuh, heel veel succes weer de volgende ronde. Gaat het een beetje met je?
Met mij gaat het gelukkig steeds beter. Ga zelfs denk ik een ei krijgen Wilde er eigenlijk niet mee bezig zijn. Maar mijn lichaam is echt ergens mee bezig nu. Dus dat roept het er mee bezig zijn toch op.
@pookie, proficiat met je positieve test! @rensie, toevallig was ik dit een tijd geleden ook aan het denken. zit hier al een tijd op het forum, en veel bekenden van hier zitten inmiddels op een ander forum, terwijl er hier helaas verschillende dezelfde mensen blijven hangen Ik hoop voor ons dat wij ook binnenkort op een ander forum te vinden zijn.
[/url][/img] kan het nog niet helemaal geloven. Maar we zien allebei een tweede streepje! Hij kanlt nog niet echt van het scherm af, maar oke...hij is er wel! Krijg een beetje de slappe lach ervan. Morgen nog maar eens testen! yeah!
poohbear226 gefeliciteerd meid. kan ook niet anders met zo schitterend kaarktje. jullie wekend kan al niet meer stuk lekker fantaseren over jullie beebje kan nu beginnen.....
Gefeliciteerd, Poohbear! Mijn temp is weer wat omhoog, maar een uur later getempt. De bedoeling was: een half uur later tempen, want ook iets later naar bed gegaan. Maar ja, ik zet er geen wekker meer voor en dan krijg je dit. Ben wel blij dat mijn temp niet verder gekelderd is.
Ik schrijf hier al wel al een tijdje niet meer, maar kijk hier nog wel regelmatig om te zien of de 'dames van het eerste uur' eindelijk ook de 'sprong naar de andere kant' hebben mogen maken, maar helaas nog veel te weinig... Dacht, schrijf nu toch maar weer eens hier, om te laten weten dat ik nog wel steeds aan je jullie denk en voor jullie duim!
Poohbear, yes eindelijk zou je haast zeggen. Geniet ervan meid. Heb net nog eens gelezen op de site van stichting vitamine b12 tekort, en heb nu besloten dat we nu echt serieus gaan wachten tot september. Dan heb ik de nieuwe waardes binnen van de b12 waardes en kan ik met een gerust gevoel "proberen zwanger te gaan worden". Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik me niet gerust voelen, simpel over het feit dat we meer risico zouden lopen op een kindje met neurale buisdefecten, zoals een open ruggetje etc. Ga dus ook minder posten hier, en ga nu eerst afwachten of ik deze cyclus weer een nette eisprong ga krijgen. Wil alle zwangeren veel voorpret wensen en hopelijk dat alle zwangerschappen goed verlopen, en voor iedereen die nog steeds aan het proberen is, die wil ik alle goeds toewensen en hopelijk dat we allemaal nog ooit goed nieuws kunnen brengen.