he tijgertje, Nog een 12 weekjes en hoop ik terug een dunner buikje te hebben. proberen nu wel echt van deze zwangerschap te genieten want het is echt de laatste keer. Ik weet zeker dat jullie een kleintje gegund is, maar soms moet je er wel heel veel voor over hebben he Ik blijf bij jullie tot jullie allemaal zwanger zijn Een morele ondersteuning die ik jullie graag wil bieden.
Poohbear, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van! Ik heb vandaag mijn kruis gekregen gelukkig, dus op het wachtbankje maar.......
Mupkuh: ja, vind ik ook Denk ook wel dat ie gesprongen is hoor, heb bijna geen vruchtbaar slijm meer....ben echt benieuwd wat mn temp morgen doet..hoop zo dat ie hoog is, zou ik heel blij mee zijn..Stom dat ik dta al spannend vind haha Super dat je al een positieve ovulatietest hebt meid, is altijd fijn als je cylcus goed is, en zo snel al! Marloes, hoe is het bij jou? Ik blaas jouw temp ook omhoog! Misschien hebben we dan toch op dezelfde dag en kruis van FF..ben benieuwd Liefs Syl
Bezig vanaf oktober 2005, zwanger oktober 2006, Sterre doodgeboren maart 2007, zwanger + miskraam oktober 2007...
@Soraya en Zico: bedankt voor jullie morele steun. Ik krijg de huilbuien nu zelfs al voor mijn NOD. Mijn vriend snapt er niets van, want die denkt dat mijn NOD over een week pas is, maar hij is al dinsdag en ik ben zo snel geprikkeld en chagrijnig; het kan gewoon niet goed gaan...
[/url][/img] was erg nerveus of de test wel weer positief zou zijn. Maar gelukkig knalt ie van het scherm af!
Dag dames, Ik ben net wakker, getempt, en zie........ Weet iemand waarom mijn temp ineens keldert? Kan toch nog geen innesteling zijn?
shannah, mss nu pas je eisprong ,want volgens Ff is het niet zeker dat je je ei al gehad hebt. @Aquilegia, kom op! ondanks hoe moeilijk het is, positief blijven denken! Ik duim voor jullie Gisteren kreeg ik van een hele goeie, eigenlijk mijn beste vriendin te horen dat ze zwanger is! We hebben samen al zoveel meegemaakt op zwangerschapgebied ( en in de rest van ons leven, kennen elkaar al zo`n 25 jaar) dat ik voor hen nu alleen maar oprecht blij kan zijn. Ze is nog heel vroeg, vandaag is haar officieele testdag, maar gisteren hadden we feest en ze wilde het weten ivm alcohol. Kruis op de test, dus zwanger.Ze kwamen gisteren persoonlijk hier om ons hun nieuws te vertellen, want ze wilde het niet op het feestje vertellen. Wel raar om te horen dat anderen wel weer zwanger worden, maar hopelijk is het hier binnenkort ook zo, zijn we samen zwanger, dat zou een mooie afsluiting zijn van twee rotjaren, met veel ellende, en ondanks de ellende hebben die 2 jaren ook mooie dingen gebracht. Wij onze 6 miskramen, ( zijn trouwens bezig vanaf oktober 2006) en vriendin vanaf november/december 2006. Zij heeft een zwangerschap van 4,5 maand af moeten laten breken ivm met zoveel ernstige neurologische afwijkingen bij hun kindje dat die na de bevalling direct zou overlijden. Een VM gehad en een zwangerschap van 12 weken af laten breken van een tweeling omdat de hartjes het niet deden. Dus, we zouden het heel erg gaaf vinden om samen zwanger te zijn, samen onze angsten te delen, samen te klagen en samen van alles te doen. Ik kan het niet laten om hier te komen spieken en te lezen, want ondanks dat ik niemand persoonlijk ken, leef ik wel mee met iedereen en vind het spannend om te lezen of er weer positief nieuws is. Vreemde stijging vandaag?
@Aquilegia, have fun +vriendin Ongelooflijk wat hebben jullie al een hoop meegemaakt! Ik hoop oprecht dat jullie nu ook eindelijk eens aan de beurt komen en dat alles dan prachtig verloopt en jullie na 9 maanden prachtige gezonde baby's hebben! SUCCES
Graag gedaan Aquilegia! En die huilbuien en prikkelbaarheid, herkenbaar. Het is ook ZO spannend iedere keer weer. Logisch dat dat op je humeur werkt. Ik hoop dat het een hormonenkwestie is deze keer! Even een toevoeging, is het misschien niet zo, omdat je vriend het nu niet precies weet, dat je je 'ei' niet kwijt kan (beetje lastig woord in deze context)? Normaal beleven jullie deze gevoelens toch wel samen op dezelfde dagen? Zomaar een gedachtenspinsel van mij hoor!
@ Sonya, hoop voor je op een mooi bevrucht eitje Ook voor de rest meiden. @ Aquilegia, kun je niet maandag de gyn bellen voor een echo. Dan weet je iig meer. Je hebt genoeg redenen om extra goed in de gaten gehouden te worden.
Shannah, ik had op 4 DPO felle steken en dus innestelling. Kan dus best zo vroeg hoor! En ik denk dat FF je ei wel goed heeft, alleen doordat je geen slijmwaarneming of ovulatietest hebt krijg je je stippelkruis.
Lieve Aquilegia, al die spanningen en waarom het nou nog steeds niet lukt. Niet gek hoor dat je het even hebt gehad en je moet huilen. En ondertussen komen er steeds maar zwangeren bij. Ik duim nog harder voor jullie deze ronde! Liefs
aquilagia en havefun: dikke knuf voor jullie Hier weet ik niet wat ik er van denken moet...vrijdagavond veel ovulatiekrampen (had ik paar dagen daarvoor ook al beetje). had donderdagavond eerste positieve ovulatietest (s middags was hij nl nog negatief). Vrijdag en zaterdag gaf persona eisymbool aan...vanochtend had ik weer best veel ovulatiekrampen, maar iets anders, ongi achtige krampen, zeurend gevoel. Mn temp is nog niet voldoende gestegen, wel iets...hij zou dan denk ik morgen moetens stijgen? Persona geeft wel aan dat na het eisymbool je ei na 1-2 dagen springt..dus misschien dat ie dan vandaag gaat springen.. We wachetn het maar af!\ [/url]
jent, wij zijn bezig sinds januari 2006, dus een goeie 21/2 jaar. sinds 2007 lopen we in het ziekenhuis. Tja, voor ons alle vier al veel te lang allemaal! Maar ja, we mogen de hoop niet verliezen meiden!
Je hebt helemaal gelijk dat dit emotioneel gezien super-onhandig is... ik had eerst nog hoop, dan kon ik hem vroeg verrassen met een positieve test! Dat leek me zo leuk. Maar ja, ik zal het toch moeten vertellen als ik (morgen?) ongesteld word. Alleen: als je één keer niet eerlijk bent, zul je dat misschien vaker doen, dus hij zal me nu niet meer geloven als ik zeg dat ik niet rond mijn eisprong zit... En dan zitten we weer met het fenomeen dat hij regelmatig rond de eisprong niet klaarkomt. Dat schiet ook niet op...het werkte namelijk prima tijdens het klussen dat hij niet wist dat ik vlak voor mijn ovulatie zat. Geen enkel probleem met klaarkomen. @alle meiden: fijn dat jullie zo meeleven! Temp is gekelderd, weliswaar gemeten na 6 1/2 uur slaap, maar toch. Om 8.40 uur nog een keer getempt en toen maar 36.95 dus dat is ook niet erg hoog voor die tijd (normaal temp ik om 7.00 uur) Gisteren had ik enorm gespannen borsten die groter aanvoelden dan normaal. Kreeg ik weer een beetje hoop... Zucht.