Wies bedoel je alcohol gedronken? Ze hebben ons die vragen allemaal gesteld bij de gyn en die zei dat ze eerst altijd naar deze factoren gaan kijken om te kijken of je gezond leeft. Het schijnt namelijk zo te zijn dat dit van invloed kan zijn op het zwanger worden. Dat wil dus zeggen drinken/roken/drugsgebruik. Als je dit totaal allemaal niet doet heb je ook kans dat je eerder en gezond zwanger raakt. Dit geldt trouwens ook voor je partner. En ik ben iemand van principes. Ik dronk eerst ook graag, maar ik drink nu al vanaf oktober 2006 niet meer. Niet dat jij dat ook moet doen, maar wil gewoon erop wijzen dat dit ook van invloed kan zijn op het zwanger worden. Maar dit zijn dingen waar je zelf over moet beslissen en ik respecteer het ook als je wel drinkt of rookt dat moet iedereen zelf weten verder. Maar wilde dit toch even kwijt. xxx Joyce
@Syl: ik zou inderdaad die eerste temp aanhouden! Eitje geweest... Mijn menstruatie is gekomen, temp was dan ook 36.44 toen ik vanochtend voor de laatste keer tempte. Onder druk van de arts en mijn vriend stop ik nu met tempen. Ik "mag" (= zal) wel de monitor blijven gebruiken, al is het maar om te zien of we een kans maken...
jent, ja, dat zeiden ze tegen ons ook, en dat is ook logisch. Ik hou er tussen mijn ei en menstruatie altijd rekening mee. Ze zeiden ook dat je je leven er niet teveel op aan moet passen, en gewoon moet doen wat je altijd deed. Ik rook niet meer, daar ben ik wel mee gestopt, ik geloof ook echt dat dat heel erg kan beinvloeden, maar in het weekend dan drink ik graag een pilsje/roseetje, als ik dat ook nog moet laten. En gisteren had ik een megabaaldag, mijn beste vriendin is ook ineens zwanger (die dronk altijd heel erg veel trouwens) en ik stond daar dus tussen 6 zwangeren vrouwen, en heb het toen inderdaad op het zuipen gezet. Overigens waren dat allemaal alcoholdrinkers voordat ze zwanger waren. Maar ik snap je punt wel hoor, het is ook waar, maar dat neem ik mezelf toch niet af hoor.
Hallo meiden, Mag ik hier ook weer meeschrijven? Wel weer vreemd hoor, heb hier ruim 2 jaar geleden ook meegeschreven, niet verwacht dat ik dat nog eens zou doen Hier mijn kaartje Moet nog wel een beetje inkomen in jullie verhalen, ken jullie nog niet, zoals ik de meiden van 2 jaar geleden ken. Aquilegia, heb je al een tijdje een beetje gevolgd, zo balen dat je ongesteld bent geworden Hoop dat het niet tempen een beetje rust geeft en pats boem raak! Sylvia, mooie tempstijging zitten dicht bijelkaar! nu afwachten dan maar!
Wies, zou me er ook niet te druk om maken. Denk dat het ook meer om de frequentie gaat, bedoel het is toch niet zo dat je elke dag heel veel zuipt. Af en toe, heeft denk ik niet zoveel invloed.
Nou, mijn vruchtbare dagen zitten er weer aan te komen, dus hierbij weer mijn kaartje. Het harkt wel op en neer moet ik bekennen, en de open rondjes zijn meestal getempt 3 kwartier tot een uurtje later. Vanochtend weer bij de gyn geweest. Follikel was goed gegroeid, 17,5 cm. Ze hebben een samenlevingstest gedaan en die was niet goed . Althans de gyn zei dat het wellicht net iets te vroeg is geweest voor een samenlevingstest aangezien de grootte van het follikel blijkbaar net op het randje zat, dus a.s. woensdag mag ik terug voor een fm en weer een samenlevingstest. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Als ik ga rekenen zal mijn ei morgen of woensdag springen en in theorie moet het nu al mogelijk zijn dat sperma overleeft in mijn bm slijm toch? Dus waarom zwemmen ze dan niet? Nou ja, misschien eerst even a.s. woensdag afwachten ... waardeloos dit
havefun en zico doet me toch goed om dit toch te lezen krijg we iets meer hoop zo hartje klopt ook nog steeds maar goed hoop echt dat het weg blijft bedankt voor deze 2 verhaaltjes. Strijkkraal mischien was het idd te vroeg voor een samenlevingstest ik ga voor je duimen dat je woensdag beter uitslag krijgt
goedemorgen dames, suzy: woensdag hopen dat alles netjes zwemt!!! Jij hopelijk mooi slijm en een super eitje!! aquilegia: kom je af en toe nog wel eens langs hier? Je bent altijd zo kundig vind ik. Ga duimen voor jullie!! Sterre verdient een broertje of zusje!! Pientje: mooie temp... ga zo door Syl: jij ook he!!! pffff ik hoop voor alle meiden die al zooo heel lang bezig zijn, dat het snel mag lukken. Ik dacht nog, gelukkig uit mijn tijd is er niemand meer.. maar jullie zijn dus allemaal net een maandje later gestart. Ik heb in oktober 2006 getempd. Mijn kaartje: Gisteren opeens hele erge krampen... dus ik dacht: ei... Snel een nieuw doosje persona testjes opengemaakt en snel getest. en ja hoor... duidelijke streep aan de rechter kant, was niet eens na 4 uur niet plassen, denk na 2 uur ofzo... dus vriendlief mee geroepen naar boven vandaag is m'n temp alleen nog hetzelfde als gisteren...
Wies dat begrijp ik ook. Iedereen moet het zelf weten en ik kan me voorstellen als je tussen 6 zwangeren staat dat je idd gaat drinken dat gevoel ken ik wel. Alles en iedereen in mijn omgeving zijn ook zwanger of bevallen of staan op het punt om te bevallen. Het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt moet ik zeggen. Ik zei laatst tegen een vriendin van me het moet nu niet gekker worden dat er van mijn collega's of familie ook nog zwanger worden ineens, want dan draai ik helemaal door. Niet dat ik ze dat niet gun maar wordt er gewoon gek van. Overburen van ons zie ik nu ook de hele tijd inkomen doen en babykamer in orde maken en dan denk ik de hele tijd waren wij dat maar. Maar helaas we zullen nog even geduld moeten hebben. Maar komt vast goed Aquilegia balen dat je weer ongi bent. Hopelijk heb je meer geluk als je niet gaat tempen. Wat een opgave is dat, niet meer tempen. Ik ben benieuwd wat wij moeten doen als dit weer achter de rug is. xxx Joyce
dat is , maar als robbe het goed blijft doen mag hij zaterdag misschien al met de mama naar huis Hij stelt het wel Aquilegia Wat spijtig dat je weer ongi bent geworden, ik heb het ook 1 cyclus gelaten en de kaar erna was ik zwanger. Ik kan niet meer doen dan voor je duimen maar dat blijven we doen
jent, ja vreselijk hè, ik kan ook niet meer blij zijn. daar baal ik wel van,het is mijn beste vriendin, ik wil juist wel blij zijn voor d'r. Mijn emmertje is nu in ieder geval overgelopen, wij gaan ook hulp zoeken, want mijn man weet ook niet meer wat te doen.
he meiden, Het is een serieuze kaakslag he telkens weer. Zo is het ook voor mij geweest, heb toen ook een afspraak gemaakt en niet lang erna op consultatie gemogen. 2 maanden later was ik zwanger, wens jullie net als ons al dat geluk toe
heb net ook nog een personastaafje gebruikt en nog duidelijker dan gisteren... ze staan in mijn album. wanneer denken jullie ei? gisteren erge krampen, bovenste testje en 36.3 vandaag geen krampen, onderste testje en 36.3
@aquilegia, balen dat je ongie bent geworden @marloes, ik vind die onderste ook de duidelijkste, vast morgen een ei! Mijn temp is niet echt duidelijk op het moment. Ik dacht eergister dat ik mijn ei had gehad door de forse stijging maar gister en vandaag toch weer lager. Ovutest gister was niet positief maar wel een donkerder lijntje. Vandaag weer erg licht tweede lijntje pfffffff. Hier mijn kaartje
Marloes: ik vind dat altijd lastig om te zeggen...bij mij wordt nl het rechterstreepje heel donker (zie album). dag na ei meestal 2 gelijke streepjes (als streepje rechts donker is dan geeft persona eerste dag ei aan en als ze beiden even donker zijn (en soms is het linekrstreepje alweer iets donkerder) dan geeft persona 2e keer ei aan.. je temp was nog laag vandaag toch? Dan denk ik vandaag of morgen een ei..hangt van je temp af..spannend! Dan mag je bijna ook op de wachtbank komen zitten! Liefs Syl
Hey meiden Nog steeds dezelfde temp Hoop nog wel dat ik een eisprong krijg Maar we klussen gewoon om de dag en rond de vruchtbare dagen wel elke dag want tja met deze temp weet je het maar nooit Liefs tijgertje23