Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    @Wies:super herkenbaar allemaal.'t Is gewoon ontzettend zuur, maar je verandert er niks aan.
    Nu het je beste vriendin is komt het gewoon té dicht bij allemaal.
    Maar aan de ander kant; jij zit in die klote molen en je weet hoe dit voelt.Dit gun je je beste vriendin niet. Zo probeer ik er altijd over te denken, maar 't blijft moeilijk...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gisteravond en vannacht echt weer ovu-krampen en vanochtend was m'n temp laag...
    manlief gisteren te moe :rolleyes: maar vanochhtend niet 8)

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zara, ja, dat heb ik ook tegen haar gezegd, dat ik blij ben dat het haar wel zo makkelijk ging. Je gunt dit echt niemand.
    tijgertje, het is nog vroeg hè,het kan nog alle kanten op, en als je om de dag klust, zit je altijd goed! 8)
    aquilegia, balen weer zeg, dat je ongi bent geworden, sterkte!
    marloes, haha,mijn man precies hetzelfde, gisteren te moe, en vanochtend niet gelukkig. Ik verwacht ook mijn ei vandaag, eerst dacht ik zondag,toen gsteren, omdat de ovutest toen ook nog redelijk positief was, uiteindelijk voelde ik gisterenavond een duidelijke eisprong (als je dat voelt springt ie toch pas later hè, niet op dat moment), man wilde niet klussen, baalde als een stekker, want dacht dat mijn eisprong vanacht zou zijn, en vandaag te laat zou zijn om te klussen. Maar mijn temp was laag vanmorgen :D :D , dus we hebben het er nog gauw van genomen! Nu neem ik maar wel aan dat ie vandaag springt, dan zitten we goed ;)

4. wies, volgens mij komt ie eraan hoor!

5. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Wel spannend he, dat wachten op het ei. Wat denken jullie van mijn kaartje, zou er toch een vroeg innestelingsdipje zijn geweest of iets anders?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed zo Wies... nu morgen allebei omhoog... en daar gaan we gewoon blijven!

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

:( :( :(

Gisteren weet ik zeker dat ik geen eisprong had, op de CD 11 weet ik zeker dat ik geen eisprong heb gehad, dan zou ie vanochtend moeten zijn gesprongen? Waarom heb ik zo'n rare temp?

Maf kaartje ...

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Marloes als ik je ovutesten bekijk, dan denk ik dat bij de 1e test je lh piek al is begonnen.
    Wat mij zelf opvalt met de personatesten dat ze de volgende dag sowieso lichter opdrogen, dus vergelijken met de nieuwe test, daar word ik niet veel wijzer van.
    Maar in combi met die dip die je vandaag hebt, zal die vandaag wel springen :D

Strijkkraal hmm wel apart dan ja, misschien na de fm toch stiekem gesprongen?
    Of begin je ziek te worden?

9. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Suzy, ik ga met je mee met vreemde kaartjes.

Hier snap ik ook niets van mijn kaartje, voel me zwanger? Last van mijn borsten, nog steeds zijn ze opgezwollen en pijnlijk, heb een mindere menstruatie gehad als "normaal", temperatuur zwengelt van boven naar beneden, rare borrelende buik, dat zelfs mijn man mij regelmatig vragend aankijkt :confused: en vraagt waar ik last van heb?
    Ook de hond kan maar geen genoeg krijgen van mij, ik heb hem nog nooit zo idioot zien doen als ik beneden of binnen kom. HIj is altijd al blij, maar dit is idioot overdreven. Ik durf geen test te doen, want verstandelijk weet ik ook wel dat ik niet zwanger ben, maar het voelt zo vreemd. S`morgens misselijk, niet overgeven en moet veel boeren en last van maagzuur. Ik snap er geen toet meer van, moet ik nu testen of een maandje afwachten?

zie kaartje, heel vreemd.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, heb je misschien een ovutest liggen?
    Kan me goed voorstellen dat je niet druft te testen, omdat je eigenlijk weet dat het niet zo is maar het wel hoopt en dan misschien toch die teleurstelling krijgt.

Er zijn gekkere dingen bij meiden gebeurt dus tja?

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    havefun ja snap dat jeniet durf te testen maar als je het echt zeker wilt weten ja zou ik toch dat kleine gokje wagen net wat mieke zegt er zijn wel gekkere dingen gebeurd. dus ja die kan is mischein klein maar aanwezig

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marloes: vandaag je ei dan denk ik hoor! Goed geklust in ieder geval! :D

Wies: ook goed geklust en jouw ei al ook vandaag wel springen denk ik!

Shannah: zou wel een mooie innestelingsdip zijn ja, even afwachten nog!

Suzie: hmm..lastig kaartje inderdaad..ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten..ff kijken wat je temp morgen doet?

Havefun: lijken wel zwangerschapskwaaltjes idd, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden...ik denk dat je toch het beste een testje kan doen..spannend!

Mijn temp is nog mooi hoog!

[​IMG][/url]

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ havefun: ik zou ook testen, al was het alleen maar om van de onzekerheid af te zijn ...

Wat betreft mijn kaartje ... we zullen het morgen weten. Dan heb ik weer een fm en als er geen ei te vinden is weten we genoeg. Maar dan weet ik dus ook dat de samenleving ronduit slecht is. Ik hou hoop dat het een misschien te warm was onder het dekbed, want als ik de gyn moet geloven springt een ei pas op ongeveer 20 mm en met een gemiddelde groei van 2 mm zou ik vandaag op 19,5 mm zitten ... en een eisprong betekent toch een dip in de temp en niet een verhoging ...

ik had zulke "normale" kaartjes in het begin ... :(

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    die 2 mm is een gemiddelde, het kan ook ineens heel snel gaan. (heb heel wat fm's gehad)
    Kan ook langer duren, je hebt het niet in de hand.
    Volgens mij kan hij zelfs ook eerder springen, met 18 of 19 mm.
    Ze springen niet standaard altijd met 20 mm.
    Heb je geen ovutesten gedaan?
    Of iets gemerkt van vruchtbaar slijm?

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Havefun, ik weet niet wat je moet doen, maar je moet naar je gevoel luisteren. Wat is je normale temp in de ongitijd. Want echt hoog is het niet en ik vind het niet echt hoopgevend en soms kun je gewoon een zwieper hebben naar boven zonder reden.
    Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Succes

xxx Joyce

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik gebruik geen ovu testen meer. Ik krijg geen knallende positieve testen, hooguit een beetje donkerder streepje als de dag ervoor, maar niet voldoende. Ik kan pas achteraf bepalen of ik een posi test (of iets wat lijkt op posi) in handen heb gehad. Ik heb deze cyclus geen slijm bijgehouden moet ik zeggen. Door die gels van dat echo-ding en het klussen was het erg lastig om ook maar enigszins slijm te kunnen ontwaren ...

blegh ... ik baal ...

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sylvia, mooi kaartje zeg! Wij lopen ongeveer gelijk. Spannend dus!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kennen jullie elkaar trouwens? allebei uit dezelfde plaats

voor jou ook weer spannend mupkuh... duimen duimen duimen

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, welke tests heb je gebruikt?
    Ik heb verschillende geprobeerd en bij de midstream testen van matcare kreeg ik eindelijk een echt postieve test, daarvoor ook nooit.

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Me temp is gedaald en heb al behoorlijke krampen
    Maar kan dat al zo vroeg