Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ marloes, ken Sylvia niet persoonlijk. Maar ze heeft wel een bekent gezicht. Duim ook voor jou :)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Matcare midstream testen .... ;)

Ik denk dat gewoon aan mijn ligt hoor. Blijkbaar heb ik een ultra snelle en korte LH piek ofzo ...

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Maar geeft toch niet dat het streepje niet zo heel donker is, zolang je maar kan zien of jij je piek hebt gehad.
    Als ie niet even donker is, maar wel donker en daarna weer licht wordt, kan je er gewoon vanuit gaan dat je piek is geweest toch?

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Suzy: begrijp wel dat je baalt ja...met zulke ovutesten word je dan alleen maar onzeker.Tenminste, bij worden ze altijd super positief en zou ook niet tevreden zijn met een licht streepje ofzo...hoop echt voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt!

Mupkuh: dank je! Ben wel blij met de verhoging! Leuk dat we gelijk lopen! Wanneer is jouw ei geweest/is je nod? Spannend weer, op de wachtbank!

Marloes: we wonen idd in dezelfde plaats maar kennen elkaar niet echt, wel via dit forum en Hyves :D

Liefs
    Syl

Hopen dat we met velen zwanger zijn straks!

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dan is het vaak al te laat, dat is het hele probleem. Ik kom daar pas later achter namelijk, als de daarop volgende test lichter is geworden. Nee hoor, veels te onzeker voor mij. En aangezien mijn temperatuur ook meer weg heeft van een tandzaag laat ik die ovutesten maar even links liggen.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou,snap er niks meer van, heb al 4 dagen ovulatiepijn, en temp nog laag vanmorgen, wel negatieve ovutest gisteren, en gisterenavond heel droog, konden gewoon niet klussen zo erg. snappen jullie het?

7. Sheila82

Wies: Ik heb meestal ook best lang ovulatiepijn maar heb dan wel van dat rekbare slijm of waterly...dus zou het niet weten , sorry!

Mijn tempkaartje, lekker hoog :D

[​IMG][/url]
    [/img]

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heb je wel goed geslapen Wies? Misschien morgen wel omhoog.. die positieve ovu testen zijn er toch niet voor niks...

Syl: mooi kaartje, meid... Nu nog hoog houden

Mijn temp is goed omhoog gegaan, dus ei is geweest. Nu maar weer wachten, wachten, wachten...

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wies toen ik zwanger probeerde te worden van mijn zoontje tempte ik ook en liep bij de gyn, kreeg fm's en kon zien wanneer eitje sprong.
    En kwam er zo achter dat mijn temp niet altijd direct steeg na een eisprong.
    Soms steeg mijn temp pas 1 of 2 dagen na de eisprong en niet meteen de volgende dag.
    Misschien bij jou ook?

Mijn kaartje:

10. Sheila82

Marloes: fijn dat je temp omhoog is en je ei dus is geweest!
    Ik moet nu idd mn temp hooghouden! Misschien met een enkel dipje tussendoor...vooral rond dpo 11 wordt het spannend want dan zakte mijn temp altijd voorheen..
    maar ik hoop dat die testen van het onderzoek eerder positief aangeven :D

Pientje: een klein dipje in je temp, maar ziet er nog goed uit hoor!

11. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Ik zie dat er weer een paar op de wachtbankjes mogen :)
    Hier blijft het rommelig. Mijn temp is wel iets stabieler dan de voorgaande dagen maar nog steeds negatieve ovutesten en voel me verder ook nier echt vruchtbaar. Heb ook het idee dat het vruchtbaar slijm al afgenomen is.... Hmmm dit wordt vast weer een langere cyclus, ben wel benieuwd of ik deze keer wel weer een ei heb....

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi dames. Ik ben even niet geweest maar hier is mijn kaartje.

Ik gebruik deze maand voor het eerst geen ovu-testen en volgens ff heb ik nog geen eisprong gehad. Maar ik heb al snel na mijn miskraam helder slijm gehad, en nu doen mijn borsten al weer zeer? Misschien toch een hele korte cyclus nu, of mijn lijf is me echt voor de gek aan het houden. Mijn temp is voor mijn doen ook zeer hoog.

http://i287.photobucket.com/albums/ll13 ... juli-1.jpg

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoe krijgen jullie trouwens het kaartje zo mooi in beeld, ik doe het nu steeds met zo'n link.....

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als je de 1e pagina van dit topic leest, daar staat het helemaal uitgelegd

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dank je wel, ga het proberen!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kijk, meteen gelukt!

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou meteen... heb mijn bericht een paar keer opnieuw gepost. Maar heb wel de aandacht gevestigd door een hele pagina met mijn postings te vullen haha.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Raar hoor!
    Dan zou ik daar idd geen centen meer aan verspillen :(

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mieke: nee, ik laat het ook maar voor wat het is. Het is gewoon niets voor mij ...

Temperatuur vanochtend was iets lager dan gisteren. Vanochtend bij de gyn geweest en m'n ei zit er nog, 20mm groot. Nog niet gesprongen dus.
    Samenlevingstest is een ander verhaal. Ze kon geen zaadcellen vinden vanochtend :confused: :( . Nou ging het niet soepel gisterenavond, dus wellicht dat het daaraan ligt. Maar nu zijn we nog geen stap verder.

Dusssss, volgende week prikken voor progesteron en moet hubbie weer een potje inleveren.

Hopenlijk wil hubbie vanavond ook weer aan de klus, aangezien m'n ei nog niet is gesprongen :oops: :oops:

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat is wel erg vervelend, Suzy, geen zaadcel gevonden... Hopelijk is dat een eenmalig probleem en niet een structureel...

Deel Deze Pagina