Goedemorgen meiden, FF heeft me al een kruis gegeven. Naar mijn idee iets te vroeg. Maar komt denk omdat ik zondag niet getempd heb.
Nou, Mupkuh, dan zouden we precies gelijk lopen! Ik zit nu 4 dagen na mn ei....zou leuk zijn om samen zwanger te zijn he, dan kunnen we samen naar zwangerschapsgym Liefs Syl
dank je meiden voor jullie antwoord, mijn ovutest was vandaag echt meganegatief, dus hij is in ieder geval geweest. Mijn man baalt dat we niet genoeg geklust hebben,roept nu al dat het weer niks is deze maand, maar ik vind zelf dat het denk ik wel kan toch? had eigenlijk om de dag gemoeten, maar als ik gisteren of maandag nacht mijn ei heb gehad, dan is het toch wel goed? we zijn ook zo slecht in dat verplicht klussen. Ik heb trouwens wel slecht geslapen vanacht, dus mss dat de temp daarom laag was. Marloes, mooi al lekker omhoog, over 2 dagen je kruis denk ik. sylvia, jij gaat goed omhoog zeg,spannend. pientje, ja, het kan idd zijn dat ie morgen omhoog gaat, zeker door de slechte nachtrust. Bij jou gaat het ook goed zie ik! suzy, jeetje wat vervelend dat er geen zaadjes waren zeg, hopelijk eenmalig inderdaad door het moeilijk klussen. Maar en eitje van 20mm daarentegen is mooi zeg, die staat op springen!
Soms kun je er gewoon geen peil op trekken, wil niet zeggen dat je het op moet geven voor deze maand.
wens, bedankt, hij is in ieder geval geweest, en we kunnen daar niets meer aan veranderen. Nu maa hopen dat zaterdag en dinsdag klussen genoeg is geweest. Hoe gaat het met jou wens, wat gaat het toch al snel! nog een paar weekjes! ben je het al beu, of valt het mee?
Ja, ik voel me ook een beetje waardeloos hierover. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar toch hoor je liever dat het wel goed is. Het ei hoeft het niet aan te liggen. Ik had verwacht dat die gisterenavond overigens was gesprongen. Ik had een paar uur steken aan de rechterkant (daar zit ook het ei), en toen ze 'm vanochtend niet direct kon vinden vond ik dat niet zo raar eigenlijk. Maar toen vond ze hem toch nog. Nu heb ik weer die steekjes rechts dus ik denk dat er nu wel gesprongen gaat worden. jasses - ik zit echt ff in een dipje - bah bah bah
Hmm, af en toe wel ja, de dagen dat ik in mijn eentje voor de kinderen zorg zijn meestal erg zwaar, heb een behoorlijke buik en last van mijn bekken. Maar gelukkig zijn er ook dagen dat het wel lekker gaat, en daar geniet ik van, want het blijft bijzonder, zeker deze laatste keer, en ik hoop zo dat jij het ook gauw mee zult maken meissie!
goeiemorgen, tijgertje, mss een eenmalige stijging, even afwachten wat je temp vandaag doet. @suzy, wel balen hoor, dat ze geen zaadcellen hebben gevonden, maar helemaal geen één?Stomme vraag, maar hebben ze jouw baarmoederslijm ook onderzocht, of dat het mss vijandig is tegenover zaadjes en dat je slijm alle zaadjes "vermoordt"? Hier weer een totaal ander kaartje als vorige maand. Ik kan na een twee jaar tempen nog niet één patroon ontdekken in de tempcyclussen. Maar mss is dit wel de juiste temp en werkt de b12 goed, zodat ik deze maand weer een eisprong heb. Vorige cyclus is in ieder geval goed geweest ( pff, eindelijk na maanden niets, dus ben heel benieuwd deze maand.) Wel vreemd, volgens mij heb ik nog nooit zo`n lage temperatuur gehad. Tenminste, niet twee dagen achter elkaar. Deze lage temperatuur is bij mij wel echt een "net-voor-de-eisprong-temperatuur", dus ik ben heel benieuwd wat de temp komende dagen gaat doet. Zei gisteren nog tegen mijn man, als je zou zeggen dat ik ongesteld moet worden, dan zou ik het nog geloven ook, last van ovulatiepijn, lage rugpijn, migraine ( standaard voor de eisprong), ontzettend last van mijn borsten en moe, dus mss een vroege eisprong deze maand? Heb gisteren trouwens een test gedaan voor de zekerheid, maar zoals verwacht negatief dus ik denk dat alle verschijnselen van de naderende eisprong komen?
havefun, dat klinkt inderdaad als een naderend ei! en je temp is mooi laag! ik snap er bij mij nu echt niks meer van. Ik tempte om half 8, een half uur eerder dan normaal 36.0! echt megalaag, om 8 uur tempte ik 36.4, wat een verschil. Ik heb dus maar 36.3 ingevuld, maar in ieder geval is ie dus weer niet omhoog. ik barst ook nog steeds van de ovulatiepijn en rugpijn, al 5 dagen lang, dus ik ben een beetje bang dat er wat verkeerd zit ofzo, of dat ze niet springen, en maar blijven groeien. Ik ga wel even door met de ovutesten, wie weet komt ie nog, maar ik heb het gevoel dat ie geweest is, ook met slijmvlies enzo. Misschien dat ik straks even naar het zh bel en vraag om een echo, dat geeft gelijk meer duidelijkheid. ik weet het echt niet meer.
Mogge dames! @ havefun: nee, niet eentje zei ze. In tegenstelling tot de SLT van afgelopen maandag, toen ze wel zaadjes vonden, maar ze niet meer leefden. Ze hebben niet mijn bm slijm onderzocht op vijandigheid (nog niet hoop ik). Ik weet het niet hoor, we zien wel. Hierbij mijn kaartje van vanochtend. Gezien de daling in temperatuur denk ik dat mijn ei is gesprongen. De echoscopiste zei het gisterenochtend ook al dat het ging gebeuren. Gisterenavond nog wel geklust en nu maar afwachten.
SuzieQ: hoop zo erg voor je dat het raak is..begrijp best dat het allemaal zo onzeker voor je is, knuf! Tijgertje: wat een dip ineens zeg..Ben benieuwd naar je temp van vandaag. Havefun: ik duim voor je dat het je naderende eisprong is! k vind het in ieder geval wel klinken als naderende eisprong..Ben benieuwd wat je temp morgen is, of ie gestegen is! Wies: wat een onzekerheid zo zeg..ik heb ook altijd wel een paar dagen ovulatiepijn en vruchtbaar slijm...misschien wel zo fijn om idd even naar het ziekenhuis te bellen voor echo als je er niet prettig bij voelt, dan weet je meteen meer. Mijn tempkaart vanochtend: nog steeds prima! [/url] [/img]
kom effe kijke hoe het met mn temp maatjes is! @Strijkkraal...iet er goed uit. Morgen stuitert ie vast omhoog! klus ze! @sylvia... mooi kaartje! @all Hier gaat alles goed. Heb weinig kwaaltjes. wel moe en veel honger, verder niet veel bijzonders. Dat maakt me wel nerveus, maar ik zal toch echt moeten wachten tot komende dinsdag. Eerst afspraak bij de gyn!
Suus: mooie dip vandaag!!! balen van gisteren, de slt... maar misschien zat er gisteren wel een super zaadje tusen... je hebt er maar 1 nodig. Havefun: ik dacht juist, wow die temp is nog hoog... maar laag voor jou dus. Hopen op weer een mooie cyclus, volgende maand weer en dan zijn jullie aan de beurt!!! Wies: half uurtje eerder maar? dan zou ik toch 36.0 invullen en de tijd dat je gemeten hebt. Dat geven ze op het forum van FF ook aan. Zou wel een mooi dip zijn en dan vandaag eisprong. Misschien dat je nog snel een echo mag, zou mooi zijn! Poohbear: lekker hoor dat je weinig kwaaltjes hebt. Ik mocht vanaf het begin tot een week of 38 elke dag overgeven... laatste 4 weken gelukkig niet meer Mijn kaartje... weer wat omhoog... op de wachtbank dus
marloes, ja, maar een half uur later ineens 36.4, is wel weer hoog. en ik kan geen eisprong hebben, omdat ik de laatste 2 dagen al een negatieve ovutest heb gehad, en zondag en maandag de positieve. daarom is het zo raar. straks doe ik er ook nog 1. Ik heb gebeld naar het zh, en de assistente heeft het voorgelegd aan de gyn. Als ik na het weekend nog niet vloed moet ik bellen voor een eicho. ? waarom zouik ineens moeten vloeien? nou ja, waarschijnlijk maandag de echo dus.
@ Sylvia, ziet er goed uit zeg. Hier blijft ie hangen op 36.9. Maar was de vorige keer ook en toen was het raak. Meiden ik duim voor jullie (en mezelf)
Dag allemaal, Het is altijd weer moeilijk om na mijn werkdagen alles bij te lezen en ook nog eens te onthouden...... Er zitten er in ieder geval aardig wat in de wachtkamer volgens mij! Wachters wens ik dan ook veel wachtplezier en de ongi-dames veel succes in de volgende ronde. Mijn kaartje van vandaag ziet er best wel leuk uit vind ik.
@ silvia, wat heb jij een mooi stabiel kaartje zeg! Hopen dat ie hoog blijft. @ Strijkkraal, wat een vervelend bericht, maar ik ben het eens met wat er al gezegd is. 1 zaadcel is genoeg! @ wies, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je temp gewoon mooi gaat stijgen @ havefun, het zou wel mooi zijn als je nu weer een cyclus hebt met ei! Ziet er in ieder geval goed uit! @ marloes, hou hem hoog! @ tijgertje, ben benieuwd wat je temp vandaag heeft gedaan? @ mupkuh, ik duim met je mee!
oh ja en dan natuurlijk mijn kaartje van vandaag. Weet nog steeds niet waar ik op kan rekenen. Had wel gister voor het eerst het idee dat mijn ovutest wat donkerder was dan de dagen ervoor. Wordt er wel gek van, heb er al 15 versleten zonder resultaat....... Ook baal ik ervan dat mijn ei nu weer zo lang op zich laat wachten, en ik maak me er ook wat zorgen om...