Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mijn ovutest van vandaag was echt meganegatief, helemaal blanco! dus volgens mij komt ie niet meer inieder geval, en of ik hemnu gehad heb, zien we maandag wel.

2. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    @ Wies, das wel heel vaag zeg? Je idd denken dat je ei nu toch wel geweest zou zijn als je een paar dagen geleden een positieve ovutest had. Maar je kan maandag dus terecht voor een echo?

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hey temp.meiden!

Ik zie een aantal mooie kaartjes weer voorbij komen! Spannend allemaal!
    Ik heb zelf weer eens een mooie zaag gecreeerd:

Afwachten hier dus!

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Zou het echt niet meer weten maar we klussen gewoon lekker door
    Vanaaf weer :D :D :D :D

Het stoplicht staat op groen dus KEEP GOING

liefs tijgertje23

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hihi.. veel klusplezier gewenst! ;)

6. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen! 8)

Hier nog geen stijging waargenomen, maar wel een "stabiel"kaartje.
    Bij de meeste vorige kaartjes had ik een vrij onduidelijk patroon, meer berg en dal zeg maar, maar de vorige was al vrij stabiel, en ik denk dat deze ook mooi stabiel blijft! hoop ik tenminste.
    Kan er nog steeds niet over uit dat die b12 waarschijnlijk "dé oplossing"is voor het hele cyclusprobleem.
    Maar ja, als ik deze maand weer een eisprong blijk te hebben dan is het voor mij duidelijk dat dat het hele probleem was. Wel triest dat ze dit in het ziekenhuis niet hebben gezien, gewoon 2 jaar weggegooid en alle ellende voor niets meegemaakt, en mss hadden we anders al wel een kindje gehad. Maar ja, dat is in het geval van als....................als..........
    en dat is niet, we leven in het nu en kunnen het verleden niet meer veranderen dus zullen we het moeten doen met wat we nu hebben.

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Havefun: ziet er inderdaad mooi uit hoor, hoop ook echt dta je weer een eisprong hebt en dat het door die b12 kwam, en dta je snel zwanger bent
    Wel erg zonde dat ze het in het ziekenhuis niet opgemerkt hebben inderdaad..

Mijn kaartje: weer mooi hoog, maarja, is ook de bedoeling..pas vlak voor mn nod hoop ik nog erger dat ie nog hoog is..:D

[​IMG][/img]

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    idd heel stabiel havefun, dat is al heel mooi toch? dan zal er een duidelijke eisprong zijn straks!
    nou bij mij is dit een eiloze cyclus denk ik, dat heb ik nog nooit gehad, snap er niks van. ik blijf wel even ovutesten gebruiken, wie weet, maar dit lijkt echt nergens op. Mijn buikpijn/ovupijn wordt ook steeds erger. Zal blij zijn als het maandag is en als we meer duidelijkheid hebben.

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Wies: hoop ook dat jullie snel meer duidelijkheid hebben. Misschien dat je nu een late eisprong hebt ineens?

10. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Mijn temp is vandaag ook weer hoger geworden en zoals jij Sylvia hoop ik ook heeel erg dat de temperatuur op NOD nog steeds zo hoog is.

11. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Heee, is heb vandaag er niet bij. Er is iets mis gegaan denk ik. Ik probeer het nog een keer.
    Groet, Shannah

12. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Nu moet ie wel goed zijn. Het kaartje dus van vandaag.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Havefun zou echt mooi zijn ja als de b12 de oplopsing is, toen ik geen eisprong uit mezelf had, was ik daar ook bang voor en het één en ander over op gezocht. en veel succesverhalen gelezen.
    Dus hoop echt dat dit het voor je is!
    Wel raar dat ze dit dan niet eerder hebben gezien. Spannend hoor!

Wies wel bizar ja, vooral na die positieve ovutesten, ben heel benieuwd wat ze maandag in het ziekenhuis zullen zien dan.

Shanna en Sylvia mooi hoog :D

Mijn kaartje, heb 5 dagen gratis vip gekregen :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Shannah: je gaat mooi omhoog

Syl: ook weer mooi he... en idd het zegt nog niks..pas rond en na je nod willen we hem hoog zien.

Havefun: heeft je huisarts nog wel eens contact gehad met de gyn? Toegeven dat ze een fout gemaakt hebben doen ze toch niet zo snel natuurlijk, maar toch.

Wies: gek kaartje he.... hoop toch dat er maandag nog een heel mooi eitje te zien is, of dat het al gesprongen is, mag ook... maar geen cyclus zonder eitje hoor.

Pien: Mooi kaartje! altijd handig even VIP...
    ik heb nog rond de 30 dagen vip geloof ik.

Mijn kaartje, we gaan langzaam omhoog..

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dames dames ... ik zie weer fraaie kaartjes hoor. Ben gewoon jaloers ;) :D

Mijn kaartje van vanochtend.

Ik kan er geen kaas van maken. Ik vermoed dat mijn ei gisterenochtend vroeg is gesprongen omdat ik het op de echo heb gezien op woensdag, en er toen nog zat. Maar aan m'n kaartje kan je dat niet echt zien geloof ik ...

Had gisteren nog willen klussen, maar hubbie had de fut en de zin niet meer ... ik moet hier toch een oplossing voor gaan vinden. Deze maand was dramatisch omdat er SLT's werden gedaan en nu dus was ie er klaar mee eigenlijk ...

Mja - hopelijk volgende ronde geen SLT dan ...

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zie hier een paar mooie kaartjes zeg. Voor de andere hoop ik dat ze snel een ei krijgen.

Mijn kaartje --> zie link, vind ik er zelf ook verrassend mooi uit zien. Heb vanaf vandaag ook auwe boops.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mupkuh, go girl!

mijn ovutest had net een vaag streepje, niet dik, maar hij was er. gisteren was ie echt blanco, dus zxou er dan toch opnieuw een ei op komst zijn? raar zeg...nou,dan moeten we van het weekend maar lekker klussen!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wies, wie weet meid. Ik had een week geleden ook zomaar getest en eerst lichte streep 2 dagen later dikke vette positieve test. Terwijl ik het ook niet verwacht had.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shannah en pientje, ziet er mooi uit hoor, met die kleine dip erin!

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw

Hey wies,

ik kom hier even binnenvallen, als ik jou kaartje zie lijkt het alsof je ei echt nog gaat komen, dus ga ervoor!

Groetjes Jinky

Deel Deze Pagina