Van mijn kaartje wordt ik nu aardig depri! Voel me echt ff ongelukkig, heb het gevoel dat mijn lichaam en dus mijn ei me in de steek laat....
hi tempmeisjes, even een vraagje aan jullie experts op deze 500e pagina: als je temp op je temptijd fijn hoog is he, en je test voor de grap (lees nieuwsgierigheid) gewoon een x midden op de dag tussen de was doen en de boodschappen door, moet je je dan iets aantrekken van die temp (die 0.3 lager was!)? ik denk dat ik het antwoord wel weet/hoop maar toch even voor de zekerheid! dank!
@Klingel, nee, temperatuur overdag moet je negeren( zo klein genoeg??) Zie hier een paar spannende kaartjes voorbij komen, maar ook een paar hele onduidelijke zonder aanwijsbare eisprong. Voor iedereen die op het wachtbankje zit ( of op de NOD of op de eisprong, ik duim voor jullie!) Hier denk ik dat ik overmorgen ofzo mijn ei ga krijgen. Vanaf vanmiddag meer afscheiding, die neigt naar eggwhite, ovulatiepijn, last van mijn borsten, dus verschillende eisprongkwaaltjes. Komt mooi uit, zo in het weekend, ik ben benieuwd. Vind het wel spannend of dat ik deze maand nu weer een eisprong ga hebben.
Ik kom hier niet zoveel, lees altijd wel alles maar mijn temp is soms een beetje gek aan het doen.. en pauze gehad met temperaturen. Maar ik vraag me af of ik deze maand ' hoop' mag hebben.. heb echt hoge temperaturen omdat ik een beetje ziek ben. Houmar jouw ei laat zich nog niet zien, hoop voor je dat ie snel komt! Dit is ook maar wachten op niks. Wies als je nu weer een wat donkerder lijntje komt is dat niet altijd voor een komend ei.. en zo te zien heb je 'm wel gehad al..
@have fun, thanks, een daling overdag is dus niet alarmerend? pfffieuw! @desiree, u ook hier, ZO dat gaat mooi de lucht in! als je kijkt naar de zwangere templijstjes en de jouwe.... dan ziet dat er volgens mij heel hoopvol uit! oeiiiii spannend!
Goeiemorgen! @Suzy, jouw kaartje vliegt werkelijk alle kanten uit! Helaas is er geen touw aan vast te knopen, jammer hoor. @Klingel, hoe is het met je temperatuur? Ben benieuwd, want vandaag kon je testen dacht ik? Volgens mij heb ik mijn eisprong gehad? Of hij is nu gaande, want ik heb nog veel krampen in mijn eierstokken, veel last van mijn borsten en sinds gistermiddag eggwhite afscheiding. Wel heel erg vroeg deze keer, maar ja, eerst maar eens afwachten wat mijn temp morgen gaat doen. Zou wel lekker zijn, geen hele lange cyclus en dan weet ik in mijn vakantie of het wel of niet zo zou zijn. zou wel gaaf zijn, want mijn allerbeste vriendin is nu, na 9 maanden geen cyclus gehad te hebben 5 weken zwanger! We zitten al te dagdromen om samen zwanger te zijn, maar dat zou heel voorbarig zijn. zij heeft al drie keer een curretage moeten laten doen, omdat haar kindjes lichamelijk zo veel afwijkingen hadden dat ze niet levensvatbaar zijn en ik al 6 miskramen, dus we lopen al ver op de zaken vooruit, maar ja, dromen mag..........
Strijkkraal, mss heb je op dag 17 je ei gehad, mss krijg je een kruis morgen als je temp hoog is. havefun, wooww,dat lijkt inderdaad op een eisprong. Niet veel geklust, maar wel precies goed, als dit hem is! en lekker vroeg, dus geen eeuwenlange cyclus voor je! hier de mijne, nog steeds laag. Ik denk echt dat mijn ei in aantocht is. Ik merkte het met het klussen gisteren, en mijn bmslijmvlies is ook al watery. Ik hoop eigenlijk vandaag op een positieve ovutest, anders morgen. En hopelijk zet ie nu wel door, en is het niet net als vorige week. Dat blijft wel raar dan, want toen had ik toch ook echt de symptomen van een eisprong. wat zit ons lijf toch raar in elkaar.
Dag dames, Vandaag was mijn temp wel erg laag Zou dat kunnen zeggen dat mijn ei eraan begint te komen? Hier mijn kaartje voor vandaag:
Goedemorgen meiden, Mijn temp is weer 37.0 graden begin hem stiekem wel te knijpen. Maar we zullen zien.
@ Tessa, dat zou heel goed kunnen. Alleen lijkt me dat wel een beetje laat gezien de lengte van je cyclus. Maar je weet maar nooit.
Heb mijn banner op 31 gezet.. Maar vorige maand had ik ook ineens een cyclus van 32. En mijn LF was vorige maand maar 11.. En was mijn ei pas op dag 21 (zie mijn kaartje van vorige maand in album) Dus het zou nog kunnen denk ik
zo, bijna alle meiden bijna klaar voor de eisprong... succes he! mupkuh: je zit nog steeds mooi... volhouden Mijn kaartje:
@Desiree: als je ziek bent, zijn je temperaturen niet altijd even betrouwbaar. Het zegt dan minder als ze hoog zijn.
@ Aquilegia, je kaartjes zien er telkens zo mooi uit. Behalve die laatste daling dan. Blijf echt heel hard voor je doorduimen.
Ja, en ik wil dan ook niet negatief doen, maar een paar meiden hier die zo blij zijn dat hun kaartje mooi is op 7 dpo... die weten kennelijk niet dat dit nog niets zegt. Dat je temp hoog blijft zegt pas wat 1 of 2 dagen voor het einde van je luteale fase. Fijn dat je blijft duimen...
Weer een boel kaartjes voorbij zien komen, zitten mooie bij hoor! Aquilegia: ja, je temp moet idd tegen je nod aan nog mooi hoog zijn. Ik schreef dit een tijdje terug ook. Dat ik wel blij ben met mn hoge temp nu (betekent dat je een ei hebt gehad, is ook goed natuurlijk!) maar dat ik pas echt blij wordt van hoge temp zo'n 2/1 dag(en) voor mn nod..voorheen daalde mn temp 3 dagen voor nod langzaam... Ik zal ook voor je duimen meid! Mupkuh: hoop dta je temp hoog blijft tot aan je nod en daarna uiteraard! Echt fijn dat je al zo snel je ei hebt gehad enzo! Mijn temp: nog steeds goed [/url] [/img]