Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat denk ik ook :)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, ik wordt er ook lichtelijk zeeziek van moet ik zeggen. Het is niet te zeggen wanneer mijn ei nu is geweest. In ieder geval niet voor CD16, want toen zat het ei er nog ... Ik denk ook CD17, we zullen zien ..

3. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen,

Ik begin echt te geloven dat er iets is gebeurd op eispronggebied.
    Zou wel heel erg vroeg in de cyclus zijn. De eerste keer dat we geklust hebben was de eerste gelegenheid na de menstruatie, en daags erna zou ik eisprong gehad hebben. Kan dat eigenlijk wel zo vroeg?
    Als nou de LF ook nog lang genoeg dan is het goed. Eigenlijk wil ik helemaal niet weten hoelang de LF gaat duren, want dat zou betekenen dat ik zwanger zou zijn. :)

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

:-s :-s

twee keer getempt vanochtend, ik snapte er niets van. Maar 2 keer dezelfde temperatuur, dus het zal wel ...

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @suzy? :confused: er is idd helemaal geen touw meer aan vast te knopen, heel raar, mss een eisprongloze cyclus deze maand?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje tot en met vandaag.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wow Havefun dat ziet er wel goed uit zeg! Spannend, geeft FF een kruis als je bij morgen en/of overmorgen een hoge temp in vult?
    Ben benieuwd naar je temp morgen dan.

Strijkkraal hmmzz zo raar je kaartje??? Morgen naar de gyn toch? Hopelijk dan meer duidelijkheid, want dit is zo frustrerend!

Mupkuh mooi kaartje :)
    Zie dat je de 23e een mk hebt gehad, ik precies 1 dag later, de 24e...gelukkig is onze cyclus niet in de war en redelijk op tijd een eisprong.

Mijn kaartje

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pientje, ik ben ook heel erg blij dat mijn (onze) cyclus toch alweer zo goed is. Jouw temp is ook lekker hoog. Spannend stiekem he. Na je mk schijn je nog al vruchtbaar te zijn.

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee toch? Maar er was duidelijk een ei te zien op de echo van 20 mm, de echoscopiste zei dat mijn bm slijm mooi helder was en helemaal klaar voor de sprong, kortom alles stond in de startblokken. Kan het dan dat een eitje groeit maar uiteindelijk dan toch niet springt?

Ik zit bij mezelf na te gaan wat ik wellicht verkeerd kan hebben gedaan qua tempen, maar volgens mij doe ik het allemaal wel goed. Ik temp bijna altijd om 7.15 of in ieder geval dicht in de buurt. Die keren met open rondjes zijn van ochtenden dat ik echt vroeg m'n bed uit moest of gewoon eens later vanwege uitslapen. Mijn thermometer is OK, de tijd dat ik heb geslapen is altijd hetzelfde, ga namelijk altijd rond dezelfde tijd naar bed ...

Het enige wat dit zou kunnen verklaren is misschien dat het vooruitzicht van misschien de MMM mij (on)bewust in de stress kan laten schieten en wat dan een weerslag vindt op mijn temperatuur.

@Pientje: nee, ik hoeft morgen niet naar de gyn. Donderdag moet ik bloed laten prikken en dan volgende week een belafspraak. Maar het is inderdaad frustrerend.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    havefun: ik dacht dat jullie zouden wachten tot september? maar er deze maand toch al voor gegaan?

suus: raar kaartje heb je... maar er zat toen een mooi eitje, niet waar...

mupkuh: lekker stabiel, hier net zo.

pientje: jouw kaartje is echt mooi!

hier die van mij weer... stabiel

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marloes, fijn he! Geeft toch een gerust gevoel.

12. Havefun, dat ziet er uit als een eisprong! Super! Nu hopen dat je zwanger bent dat zou helemaal geweldig zijn ik blijf hier enorm duimen voor je!

Mupkuh en Pientje fijn dat jullie weer een eisprong hebben gehad. Mooie kaartjes al.

Suzy jouw temp neemt je echt in de maling.. wellicht wilt je ei inderdaad nog niet springen.. flink balen zeg :(

En mijn temp is eindelijk weer normaal dus ben weer 'beter' :) . Nu maar afwachten tot woensdag :)

13. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Hallo, hier ook maar weer eens een kaartje van mij. Ben nu bezig met mijn 15e cyclus. De 2e ronde aan de Etos pillen.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    havefun, ziet er echt naar uit hoor dat je je ei hebt gehad. geweldig zeg!
    Strijkkraal, erg raar zeg, het kan zijn dat ie op zich laat wachten en niet sprngt. Misschien krijg je wel pregnyl als ie er nog steeds zit. Even een klein zetje...
    mupkuh, lekker stabiel kaartje!
    pientje, jij gaat goed! houden zo!

nou, hier mijn kaartje, vandaag een megapositieve ovutest, was zelfs stuk donkerder dan de controlestreep. Raar zeg, zou ik nu 2 keer een eisprong hebben gehad, of is het die andere keren vals positief geweest. maar mijn slijmwaarneming van toen liegt er ook niet om, en mijn ovupijn ook niet. Nou ja, ik hoop nu maar dat ie morgen echt springt, en dat mijn temp dinsdag omhoog schiet. ik wacht dan nog even met de echo van maandag, eerst kijken of ik nu mijn ei heb gehad.

15. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag dames,
    Er kwamen weer rare en mooie kaartjes voorbij. Ik begin al wat spanning te voelen zo 3 dage voor mijn NOD. Ik heb mijn ongi-gevoel nog niet gehad (krijg ik altijd een week voor NOD) dus de spanning begint te stijgen! Dit is het kaartje van vandaag.
    Groet,

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind dit forum zo raar wat kaartjes betreft overal kan ik hem als plaatje linken (naar fert.friend zelf) en dan ie hem aut. bijwerkt behalve op dit forum, heel vreemd!

http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1216562540

dan maar een linkje :p

nog geen eisprong op de persona gehad of op mijn temp kaartje dus nog even afwachten, dit is mijn eerste maand tempen en doe het elke dag op dezelfde tijd maar heb nou niet echt een stabiel overzicht vind ik (misschien doordat ik erg wissel qua temp. door mijn ziekte ME?) kan dat een (grote) invloed hebben?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je linkje werkt niet, dan zie ik mijn eigen kaartje

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hij staat nu in mijn album...

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Mijn ei is duidelijk geweest
    Gister en eergister felle steken gehad

liefs tijgertje23

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nog even doortempen, nog geen eisprong gehad. Ik vind het wel gaan hoor, qua stabiliteit.

Je kunt je ei-symbool van Persona ook invullen op FF. Kies bij Monitor dan "Peak" op de betreffende dagen!

Deel Deze Pagina