Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jaaa heel spannend!
    Dat heb ik ook veel gehoord/gelezen dat je dan extra vruchtbaar bent...let's hope so! Maar vind het ook wel eng eigenlijk na 2 mk's, jij dan?

Strijkkraal Ow dacht dat je vandaag naar de gyn moest, vergist! Dat was Wies natuurlijk.
    Het kan wel zo zijn dat een folikel doorgroeit tot een cyste.
    Misschien toch iets fout gegaan met tempen..al kan ik me dat niet voorstellen.
    Hopelijk word je dan wijzer van het bloedprikken.

En Havefun hoe was je temp?

Wies goh nog een positieve ovutest?
    apart joh, ben je niet zwanger?
    Of dan nu een eisprong? Is deze maand iig niet verloren...
    Succes vandaag bij de gyn.

Sylvia en? Al getest? hihihi, ben benieuwd!

Hoe gaat het met de andere wachtbank dames?

Mijn kaartje

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi iedereen,

Ik krijg een duidelijk kruis van FF, maar temp was wel wat lager als gisteren? Laten we het hopen, we hebben in ieder geval dan goed geklust.
    Nou maar hopen dat ie morgne weer hoger is......

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik weet t ff niet meer hoor :cry:
    Wat is dit nou met die rare temp van mij :(
    Volgens mij is mijn ei nog steeds niet geweest..

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wat een mooie kaartjes zeg! vooral die van pientje en shannah gaan goed!
    havefun, yes een kruis van ff, en idd goed geklust. veel succes op het wachtbankje!
    Mijn temp was al wat hoger vandaag, dus ik denk gisteren nog mijn ei gehad. even een paar dagen afwachten. ik doe straks nog even een ovutestje, en als het goed is moet ie dan weer negatief zijn.
    pientje, ik dacht ook nog dat ik mss zwanger zou zijn, maar dan had mijn temp na de 1e posi ovutest al gestegen moeten zijn, mijn temp is al die tijd laag gebleven. Waarschijnlijk is ie toen niet goed gesprongen, of ik he mss 2 keer een eisprong gehad.

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Pientje en Mupkuh: ik heb ook 2 mk gehad. 2e mk was een vroege mk, week na nod al vloeien. Had van de 2e mk lichamelijk geen last of pijn en mn cylcus was ook meteen goed (na 1e mk duurde dat nl een tijdje).
    Na die 2 mk was ik meteen weer zwanger en dit ging goed! Hoop ik voor jullie ook zo!
    Mooie kaartjes hebben jullie in ieder geval!Pientje: je zit echt nog mooi hoog, zo vlak voor je nod! Erg spannend hoor!

Have fun: fijn, je ei gehad! Weet niet hoe snel je een innestelingsdip kunt krijgen, volgens mij meestal later. Maar kan ook gewoon een dipje zijn ofzo? afwachten wat temp morgen is!

Tessa; dat is een lastig kaartje ja, nog gene ei gehad...ik hoop dat ie er gauw aankomt meid!

Mijn kaartje: hetzelde, geen bijzonderheden. heb sinds gisteren wel duidelijk meer ongi kramp gekregen..ook van die lage rugpijn, voel ook als ongi krampjes in je rug ofzo..Maar heb dus pas over 5 dagen mn nod...spannend dus

[​IMG][/url]
    [/img]

6. Sheila82

Wies: hoop dat je idd je ei hebt gehad!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, hoe wonderlijk je cyclus nu zeg :thumup:
    Echt heel mooi! super spannend.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wow Pientje... jouw kaartje gaat de goede kant uit!!!

havefun: je kruis is er. Heb je zelf ook het idee, dat je eisprong toen was?

Syl: ook nog steeds een mooi kaartje he!! Hopelijk is dit de eerste en de laatste ronde zw. testen testen!!

Wies: ben benieuwd naar de uitslag in het ziekenhuis

Tessa: ik zie ook nog geen ei, wel een lage temp, dus nog even doorklussen

Tijgertje: ook mooi, vandaag vast een kruis gekregen van FF

Mupkuh: jouw temp ook weer stabiel? hier nog steeds

zo, mijn kaartje... weer dezelfde temp.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Mijn temp is iets om laag gegaan. Hopelijk betekend het niks. Al ben ik bang van wel. Ach was ook te mooi om waar te zijn meteen de 1e ronde weer.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pientje, ik vind het heel eng. Gister kreeg ik het echt benauwd omdat ie weer 37 graden was. En dacht wat nou als.... maar het komt vast goed.

@ Marloes, hier is ie iets naar beneden gegaan. zie link.

@ Sylvia, de vorige keer was ik de 3e ronde weer zwanger. Dus hoop dat het nu ook wat rapjes gaat.

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat hij er snel aan komt.. Ik baal er best wel van zo'n raar kaartje :cry:

Ik heb altijd pech.... :(

12. Sheila82

Pientje: ik ben trouwens inderdaad begonnen met die testen van het onderzoek ja. Zijn nog negatioef hoor, had ook niet anders verwacht, zit nog 5 dagen voor mn nod..:D
    Morgen vind ik het wel wat spannender....vanaf morgen zou hij heeeeel licht posi aan kunnen geven...ik hoop het

Marloes: mooi kaartje meid! Houden zo!

Mupkuh: is maar een heel klein dalinkje...dus wie weet. Pas 2/3 daagjes voor je nod is het spannend! Het kan nog alle kanten op! Ik zal voor je duimen

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik wilde eigenlijk wachten om voor een echo te gaan. als mijn temp nu omhoog gaat, zal ik wel een eisprong gehad hebben, dus dan kunnen ze daar ook niks zien. ik twijfel nog hoor, mss dat ik toch nog bel straks.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sylvia, ik zit nu wel al ongeveer 2 a 3 dagen voor mijn nod. Heb maar een LH-fase van max 12 dagen.

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    poohbear en pookie gefeliciteerd! (sorry een beetje laat).

Ben even weggeweest en dat is eigenlijk wel goed bevallen. Mis wel de verhalen van jullie, maar heb wat rust gevonden.
    Heb gemerkt dat ik minder zenuwachtig was deze maand voor nod en ook iets minder teleurgesteld toen ik toch ongesteld werd. Ga dus nog enkele maandjes zo door en dan moet het toch wel een keer raak zijn!
    Jullie weer heel veel succes en sterkte met klussen, wachten, ...

Liefs

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb toch nog maar even gebeld naar het zh, je weet het niet hè. Ze vroeg als eerste of ik al getest had. ja,ovulatietesten, zei ik. maar ze bedoelde dus een zwangerschapstest. nee, waarom? omdat het de 1e cyclus na de iui, zonder hormonen is. ? snap ik even niet, maar goed. Ze ging nu met de gyn overleggen, en belt mij terug, dus nog even afwachten.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    denk de 18 de eisprong gehad, hopelijk krijg je snel antwoord wies

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zico, mijn ovutesten waren toen nog hartstikke negatief, dus ik denk zelf aan gisteren, omdat mijn temp vandaag wel wat hoger was. En gisteren heb ik uitgeslapen, dus dan is de temp altijd al wat hoger. maar we zullen het horen.

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @sylvia, ik denk niet dat het een innestelingsdipje is geweest, dat zou wel héél erg vroeg zijn. Maar, zeg nooit nooit, want ik heb wel vreemdere dingen meegemaakt.

@Mieke, idd wonderlijk, wat ze in die 7 maanden ziekenhuis niet voor elkaar kregen dmv hormonen etc lukt de huisarts nu waarschijnlijk wel door een simpele B12 injectie Ik kan het nog steeds niet bevatten dat dat mss wel de hele oorzaak van 2 jaar ellende en verdriet is, maar ja, dat is geweest en onze neuzen staan richting morgen, dus ik denk er maar niet meer te veel over na. Hoe is het met jou en je zwangerschap?

@Marloes, ik weet het niet meer, want mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden. Ik heb rond die dagen wel veel last gehad van buikkramp ( bij mijn eierstokken), last van mijn borsten, heb ik trouwens nog steeds, meer zin in sex :oops: veel afscheiding, dus ja, het zou goed kunnen, maar ik kom niet meer in het ziekenhuis, dus zeker weten doe ik het nu niet meer. Momenteel last van mijn onderrug en borrelende darmen :x wordt er niet goed van.

@tessa, jammer voor je dat het niet gelukt is, maar om na drie rondes al meteen te zeggen dat je altijd pech hebt? Dat is wel heel vlug. Ik wil niet lullig zijn, maar er zijn hier meiden die al dik drie jaar aan het proberen zijn, mss al op ronde 36 ofzo te zitten, dus niet zo snel negatief denken.
    Hoe oud/jong ben je trouwens?

20. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Dag dames, ik zie hier alweer n aantal fraaie kaartjes voorbij komen. Spannend weer.

Ik heb het deze maand lekker rustig aan gedaan op het forum ( hoop dat het helpt )
    Maar bevalt me eigenlijk tot dusver goed, ik was er iets teveel mee bezig geloof ik :rolleyes:
    Ik heb wel gewoon getempt en kaartje staat in mijn onderschrift/link

Deel Deze Pagina